|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:53:08 GMT 1
((Ved det... Talefejl )) Han kysser hende bare på panden igen og holder om hende. "Selv jer fornemme bliver jo syge engang i mellem," smiler han og kysser hendes kind. "Noget jeg skal hente til dig? Noget vand? Te?" spørger han bekymret
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:57:04 GMT 1
Hun ryster blidt på hovedet. Der triller en tåre ned ad hendes kind. Hun åbner munden for at sige noget, men pludselig ruler kvalmen op i hende. Hun får fat i spanden i sidste øjeblik. Hun når lige at få spanden op til ansigtet, før hun brækker sig ned i den.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:58:51 GMT 1
Ryuu stryger hende bare over ryggen. Bræk er ikke det værste i verden. Det er jo egentlig bare mad. Han ser bekymret på hende. "Bedre nu?"
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 0:01:07 GMT 1
Hun holder hovedet nede i spanden, selv om der ikke kommer mere op. Tårerne triller ned, men hun giver ikke en lyd fra sig. Man kan ikke høre, at hun græder, og hun svarer ikke på hans spørgsmål.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 0:03:14 GMT 1
Han kysser hende på ryggen og rejser sig. "Jeg henter lige noget vand," smiler han opmuntrende. Han gik ud fra at hun godt ville ksylle smagen væk. Så gik han nedenunder efter vandet.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 0:09:51 GMT 1
Hun tager hovedet op, da han er gået. Hun ligger sig ned på sengen i fosterstilling, mens tårerne stadig triller ned ad hendes kinder. Hun ligger med ryggen mod døren, så han ikke skal lægge mærke til noget.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 0:11:23 GMT 1
Ryuu kommer tilbage med en flaske vand og et glas og fynder det op til hende. Han stillr det på bordet og kysser hendes kind. SÅ sætter han sig ved siden af hende
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 0:14:28 GMT 1
Hun kigger trist op på ham, mens hun stadig græder. Hun lukker øjnene. *Hvorfor sagde han det? Hvorfor kaldte han mig for fornem? Er jeg virkelig fornem?*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 0:18:55 GMT 1
Han fik nogle bukser på og satte sig så igen på sengen. Han lagde sig ved siden af hende og strøg hende over kinden
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 0:20:15 GMT 1
Hun ligger der bare. Hun undrer sig lidt over, hvorfor han ikke spørger ind til, hvorfor hun græder, men hun priser dig lykkelig for, at han ikke har gjort det endnu.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 0:21:37 GMT 1
Han går ud fra at hun græder fordi hun er dårlig. "Beklager du skal igennem det her," sukker han og stryger hendes kind.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 0:22:52 GMT 1
Hun trækker på skuldrene. "Det gør ikke noget. Det er faktisk ikke så slemt." Hun rejser sig op og tager sin kjole på igen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 11:00:17 GMT 1
Han smiler "Du har det bedre nu kan jeg mærke på det hele?" spørger han og betragter hende tage tøj på. Hun er virkelig smuk.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 11:02:23 GMT 1
Hun trækker på skuldrene. Hun ved ikke helt, hvad hun skal svare. Hun har ikke kvalme mere, men hun kan ikke lide, at han har kaldt hende for fornem, da det indikerer, at hun på en eller anden vis føler sig hævet over ham, hvilket hun ikke gør.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 11:05:24 GMT 1
Han sukker mens han betragter hende. Tænk at hun var hans for altid! Han så på hende og gik ud fra hun bare var dårlig pga. graviditeten. "Bare sig hvas der er noget jeg skal gøre." smiler han
|
|