|
Post by Aiko on Jan 4, 2007 21:46:51 GMT 1
Hun smiler så godt hun nu kan i kysset. Hun trækker sig lidt væk. "Nej, elskede. Ikke nu. Ikke mere i dag." Hun er ikke meget for at sige det, men hun er nødt til det. Hun kan simpelthen ikke klare mere.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:07:59 GMT 1
Han nussede nu lidt videre alligevel, men tog så hånden til sig. "Okay..." smilte han. Han ville heller ikke kunne særlig meget lige med det første. Måske i aften. Han lagde armen om llivet på hende i stedet. "Men jeg må vel holde om dig," smilte han og kyssede hende på kinden.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:09:42 GMT 1
Hun nikker ivrigt. "Selfølgelig må du da det, elskede." Hun rykker sig helt ind til ham og lader sit hovede hvile ind mod hans krop.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:11:43 GMT 1
Han lader en hånd glide op på hnedes baghoved, men den anden er på ryggen og trykker hende til sig. Han sukkede tilfreds. Hun var så dejlig!
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:16:48 GMT 1
Hun smiler forlegent og kysser ham lige så blidt. Hun lukker øjnene. "Jeg elsker dig, Ryuu. Jeg elsker dig af hele mit hjerte." Hun lægger sin ene hånd ned på sin mave. Hun glæder sig til, at det kan ses. Hun glæder sig til, at hun og Ryuu skal have sig en lille ny.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:18:23 GMT 1
Han lægger sin ene hånd oven på hendes og smiler til hende. Han glæder sig ligeså meget. "Det samme gør jeg," smiler han og nusser hendes hånd med tommelfingeren
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:20:42 GMT 1
Hun kigger op på ham med et lykkeligt ansigtsudtryk. Hun tager sin frie hånd om bag Ryuus hovede og trækker det helt ned til sit eget og giver ham et langt, hedt kys.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:23:50 GMT 1
Han kysser glad med. "Jeg elsker dig så pokkers højt," smiler han og kysser hende igen.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:36:12 GMT 1
Hun bryder ud i en stille latter, men bider den i sig, så de fortsat kan kysse. Kort efter trækker hun sig med en hurtig bevægelse væk fra hans ansigt. Hun sætter sig halvt op, klemmer øjnene hårdt sammen, bliver stram i ansigtet at se på, og hun holder sig på maven. Hun ser ikke for godt ud, og hun kommer med små stønnelyde. Ikke som dem, hun kom med, da de havde sex. Mere som nogen, der udtrykker smerte end nydelse.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:41:08 GMT 1
Ryuu ser forbavset på hende. "Hva' sker der?" spørger han og sætter sig op ved siden af hende. Det gjorde tilsynladende ondt. Han lagde en arm om hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:44:19 GMT 1
Hun kigger på ham med våde øjne. Hun trækker let på skuldrene. Hun vil ikke sige noget, da hun er bange for at kaste op ud over det hele. Hun kæner sig ind til ham. Hun føler sig tryg i hans arme.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:46:12 GMT 1
Han har stadig hånden på hendes mave og nusser den forsigtigt med tommelfingeren. Han så på hende. Hun var lettere grønlig. "Skal jeg finde en spand, du kan kaste op i?"
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:47:17 GMT 1
Hun nikker let. Hun vil ikke have, at han skal forlade hende, men hun vil heller ikk kaste op ud over det hele.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 6, 2007 23:48:56 GMT 1
Han kysser hende på panden og går. Han fandt en messingspand frem. Den var alligevel let at rengøre. Det var den han havde fået da han var lille og syg. Et arvestykke. Så kom han op til hende igen og stilte den ved siden af sengen. Han lagde sig igen ligesom før.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 6, 2007 23:50:32 GMT 1
(( Hun har sat sig op... ))
Hun smiler let til ham som tak. Hun lukker kort øjnene. Hun kan ikke lide, at han ser hende sådan. Hun føler sig pinligt berørt. Hun rødmer let, men prøver på at skjule det.
|
|