|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 11:07:57 GMT 1
Hun nikker let. Da hun har fået kjolen helt på, sætter hun sig over til ham. Hun sætter sig helt op til ham og læner sit hovede ind til hans krop. "Synes du virkelig, at jeg er fornem?" Hun er bange for, hvad han vil svare, men hun er nødt til at få svar på det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 11:11:25 GMT 1
"Tjaaa..." siger han stille. "I mangel på bedre ord. Jeg mener, det er jo ikke fordi du nogensinde har manglet noget." smiler han og kysser hendes hoved, hvor man lige kan komme til. "Jeg mener... Ikke for at fornærme dig, men du har jo aldrig skulle arbejde for føden," siger han stille.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 11:12:51 GMT 1
Hun kigger ned. "Nej.. det.. har du vel ret i." Hendes stemme er noget trist. Hun vil ikke ses som fornem af sin egen mand.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 11:20:20 GMT 1
Han smiler venligt. Han kan høre hun er trist. "Det skal du ikke være ked af." smiler han- "Jeg er bare stolt over at du vil være sammen med mig, i stedet for en eller anden højt-på-strå fyr!"
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 14:00:04 GMT 1
Hun lægger armene om ham. "Men... Jeg kan ikke lide, at du ser mig som fornem. Jeg har aldrig fået at vide før, at jeg var fornem. Jeg har fået at vide, at min søster og min ældste bror er fornemme, men ikke mig. Jeg vil ikke være fornem."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 15:45:54 GMT 1
Han kyssede hende igen. "Så skal jeg nok lade være med at kalde dig det igen," sagde han og smilte *Men du er ihvertfald bedre end mig på den sociale rangstige*
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 15:50:18 GMT 1
Hun smiler lettere falskt. "Tak, elskling."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 15:51:45 GMT 1
Han smiler og kysser hendes kind. "Jeg elsker dig..." smiler han "Vil du have noget morgenmad?" spørger han stille
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 15:53:02 GMT 1
HUn nikker. "Ja tak." *Så meget for, at jeg aldrig har skulle arbejde for føden. Det kommer jeg vidst heller ikke til i fremtiden..* Hun bryder ud i en svag latter.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 15:59:32 GMT 1
Han smiler og kysser hende på kinden. "Det er godt du er glad igen," smiler han og rejser sig for at gå nedenunder og lave noget morgenmad.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 16:00:54 GMT 1
Hun kigger efter ham og smiler. "Ja, det er godt, at jeg er glad..." Hvisker hun lavt for sig selv i et lettere trist toneleje.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 16:04:00 GMT 1
Efter ti minutters tid kommer han op med et kogt æg til hver af dem, noget brød og noget kødpålæg. Noget skinke af en art, samt noget gedeost. Han smiler. "Velbekommen," smiler han og sætter bakken på sengen.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 16:10:21 GMT 1
Hun smiler. "Tak, men jeg tænkte på, om det egentlig ikke er mit job at lave mad og sådan nogle ting, eftersom det er mig, der er kvinden?" Hun spørger bare af ren høflighed, for hun har ingen anelse om, hvordan man laver mad.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 7, 2007 16:13:35 GMT 1
Han tyggede grundigt på en mundfuld brød med ost før han slugte og svarede: "Tjo... Måske... Men eftersom du ikke har det så godt, kunne jeg vel ligesågodt," smilte han "Jeg har jo fodret mig selv et par år nu," han blinkede til hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 7, 2007 16:18:43 GMT 1
Hun smiler. "Ja, det har du vel.. Og du er sikkert også meget bedre til det end jeg er." Konstaterer hun, da hun aldrig har prøvet på at lave nogen som helst form for mad.
|
|