|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:58:20 GMT 1
"Det håber jeg," smiler han og holder om hende. Hendes hoved er ved hans skulder og han drejer sit hoved, så han kan kysse hende på hovedet. "Jeg håber du falder til... Ellers..." han sukker. "Ellers må du vel bare... Du ved... Flytte tilbage til din far... Der er langt, men jeg skal nok komme"
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 22:00:35 GMT 1
Hun smiler lidt. "Nej, det vil jeg ikke." Hun flytter hovedet fra ham, så hun kan se alvorligt op på ham. "Ikke uden dig. Hvis jeg skal flytte hjem til min far igen, skal du med mig." Hendes tonefald er meget bestemt. "Nu, hvor vi endelig er blevet gift, vil jeg ikke leve uden dig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 22:03:50 GMT 1
Han smiler. "Det er en sød tanke, men det duer ikke..." sukker han og ser ned. Han ville jo gerne... "Jeg kan ikke leve sådan et sted. Desuden er det min pligt at forsørge dig, jeg skal ikke forsørges af din far. Desuden er min smedje jo her og den er jo ikke lige til at flytte," ler han forsigtigt og kysser hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 22:05:20 GMT 1
Hun ser trist ned. "Jamen.. Så må jeg jo bare vænne mig til det." Hun kigger ikke på ham mere. Hun kigger ned i gulvet for at undgå hans blik.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 22:07:31 GMT 1
Han stryger en tot hår om bag hendes øre og lader hånden glide ned ad kinden og ned under hagen. Han løfter hendes hoved lidt og kysser hende blidt. "Du må ikke være ulykkelig her..." siger han og kysser hende igen. "Jeg ville hade migselv, hvis jeg ikke kunne gøre dig lykkelig..."
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 22:09:12 GMT 1
Hun smiler trist, og derfor også en smule falskt. "Jeg vil ikke kunne leve uden dig, Ryuu. Det elsker jeg dig for meget til at gøre."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 22:12:08 GMT 1
"Det skal du heller ikke, hvis du ikke har lyst... Men lad os se om du ænner dig til at være her," smiler han og kysser hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 2, 2007 12:34:10 GMT 1
Hun nikker trist. Hun vil ikke forlade ham, men hun er heller ikke sikker på, at hun kan vænne sig til at bo hos ham. "Hvad så, hvis jeg ikke vænner mig til det? Så vil jeg stadig ikke kunne leve uden dig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 4, 2007 0:24:41 GMT 1
"Så må vi finde ud af noget..." smiler han skævt og kysser hende. Han vil bare have at alt skal være godt for hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 4, 2007 0:26:01 GMT 1
Hun nikker trist, og for en gangs skyld smiler hun ikke falskt. Hun hiver ham helt ned til sig og kysser ham hedt på munden.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 4, 2007 0:27:34 GMT 1
Han kysser hedt med og lægger hende ned på sengen. Bare for at kysse hende, og røre ved hende - ikke andet. Hans hænder glider langsomt ned af hendes krop.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 4, 2007 0:29:01 GMT 1
Det giver hende en bahagelig form for kuldegysninger. Hun mærker pludselig væden mellem hendes ben. Hun har en mærkeligt kildende, men behagelig følelse i underlivet.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 4, 2007 0:30:57 GMT 1
Han kysser hende hedt igen og lader hænderne hvile på hendes hofter. Han kysser hendes kind og fortsætter ned ad halsen.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 4, 2007 0:32:12 GMT 1
Hun nyder det virkelig. Hun lukker øjnene. *Endelig har vi lov til det her uden at være bange for at blive opdaget. Det er dejligt!*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 4, 2007 0:33:25 GMT 1
Han kysser hendes mund igen og lader hånden glide ned i skridtet på hende. Han smiler, da han finder ud af hun er våd. Han nusser bare lige rundt omkring klitten
|
|