|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:51:22 GMT 1
Hun kiggede ned i gulvet. *Bare en tatoovering!!* Hun blev trist, men på den anden side glad, da hun kom til at tænke på, hvad der kunne være sket med ham, da han fik lavet den. "Undskyld. Jeg... Jeg har bare ikke lagt mærke til den før, og blev en smule.. Forskrækket. Jeg er ikke vant til den slags."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:55:24 GMT 1
Han smilte og kyssede hende. "Det er altså ikke så galt. Det gjorde dårligtnok ondt!" smilte han og kyssede hende igen.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:57:27 GMT 1
Aiko gik hen til ham igen og lagde armene om ham. "Undskyld." Hun tog håndklædet af og tog det rundt om hovedet, for at tørre håret en smule, hvorefter hun tog tøj på.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:59:51 GMT 1
Han tørrede resten af kroppen og tog selv tøj på. Et sæt 'rent' smede tøj. Dvs. at der var pletter på, der ikke kunne gå af. Men han så godt ud. Det klædte ham. Han smilte til hende og betragtede hende igen. *Smuk...*
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 0:02:06 GMT 1
Hun kyssede ham på kinden. "Jeg elsker dig." Hun svang håret ned og begyndte at tørre det. "Har du en børste? Min far vil nok ikke blive så glad, hvis jeg kommer hjem med uglet hår."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 0:09:39 GMT 1
"Øhmm... Det burde jeg," sagde han og begyndte at lede. Han fandt en smuk børste af ibenholdt. Der var udskåret en smuk kvinde på bagsiden. Han rakte hende den. Det havde været hans mors. "Jeg havde den endnu..." smilte han og så på børsen. *Stadig blank*
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 0:14:24 GMT 1
Aiko smilte, da hun så børsten. Det ligenede hendes bedstemors gamle. Den gang, hun levede. Der trillede en tåre ned ad kinden på hende. Hun havde et rigtig godt forhold til sin bedstemor. "Må jeg låne den?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 0:17:38 GMT 1
"Du skal være velkommen!" sagde han og gav hende den. Han lagde sine hænder på hendeskinder og tørrede tåren væk med tommelfingeren. "Hvad er der galt, elskede?" spurgte han blidt og kyssede hende på panden.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 0:20:43 GMT 1
Hun tog imod børsten og kiggede op på ham, men undgik hans blik. "Det er ikke noget. Jeg kom bare til at tænke på noget."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 0:23:11 GMT 1
"Okay... Hvis du ikke har lyst til at sige det, er det okay!" sagde han blidt og kyssede hendes pande igen. "Jeg elsker dig Aiko!"
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 0:28:38 GMT 1
Aiko smilte. "Tak, elskede. Jeg elsker også dig. Jeg elsker dig af hele mit hjerte."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 0:31:27 GMT 1
"Jeg elsker dig også af hele mit hjerte..." smilte han og kyssede hende blidt. "Det er min lykke at vi kan gifte os!"
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 0:33:58 GMT 1
Hun kyssede ham. Et langt, lidenskabeligt kys. *Jeg vil tilbringe hele mit liv i dine arme. Jeg vil ligge ved siden af dig hver nat. Føde dine børn. Elske med dig.* Hun tog armene omkring ham og trykkede sig ind til sig.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 10:39:30 GMT 1
Han kyssede lidenskabligt med og holdt hende ind til sig. Han kunne mærke hendes krop mod sin! Han smilte og holdt kysset så længe så muligt. "Jeg vil gøre alt for dig Aiko! Alt! Jeg ville dø for dig, hvis det blev nødvendigt!" sagde han og kyssede hende lidenskabligt igen
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 10:40:58 GMT 1
Hun gengældte det lidenskabelige kys. Hun var så glad, som hun nogensinde havde været. Hun skævede over til vinduet, mens de kyssede. Hun trak sig lidt. "Jeg er nok nødt til at komme hjem nu. Det er ret mørkt, og min far er nok bekymret."
|
|