|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:17:07 GMT 1
Aiko stønnede. Højere, højere. Ind til det endte i et lille skrig. Hun havde også fået orgasme. Hun vendte hovedet og kyssede ham på munden. Lige pludselig skød det hende. "Hvad hvis jeg bliver gravid? Hvad siger jeg til far? Han vil ikke kendes ved mig mere."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:20:31 GMT 1
Han smilte opmuntrende til hende og kyssede hende. "Så må vi bare gifte os før man kan se det... Så er der vel ingen der ser det..." foreslog han og kyssede hende igen. Det her havde været det fedeste nogen sinde.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:23:04 GMT 1
Hun smilte. "Det må vi hellere." Han var stadig inde i hende. Hun kyssede på ham. *Kan man slikke på sådan en? MANAMI!!*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:27:01 GMT 1
Han smilte og gjorde mine til at rejse sig. "Vil du med i seng? Det er ved at blive sent og jeg har arbejdet hele dagen... Eller skal du hjem igen?"
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:30:03 GMT 1
Aiko trak på skuldrene. "Jeg ville gerne med i seng, men jeg tror godt, min far vil have mig hjem i min egen seng, desværre. Jeg er jo trods alt kun 17 år. Og snart gift med den dejligste mand på jorden." Hun smilte over hele hovedet og kyssede ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:32:19 GMT 1
"Og jeg er snart gift med landet... Nej, verdens mest fantastiske unge kvinde!" smilte han og holdt hende ind til sig. Snart kunne de sidde sådan resten af deres liv, til deres dages ende.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:38:11 GMT 1
Hun kyssede ham. Hun var lykkelig. "Til døden os skilder."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:41:11 GMT 1
"Og i livet efter det!" sagde han. Han havde ingen planer om at dø før det var højst nødvendigt! Og hun måtte heller ikke dø! Aldrig nogen sinde! *Men nogen dør under graviditeten. Fordi barnet vender forkert.* Han blev pludselig bange.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:45:02 GMT 1
Hun kunne mærke på ham, at han var bange. "Hvad plager dig, elskede?" Hun kyssede ham på kinden.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:47:34 GMT 1
"Intet..." løj han og kyssede hende. "Intet du skal bekymre dig om..." Noget sagde ham at man ikke skulle fortælle hende om det...
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:49:12 GMT 1
Aiko følte sig tilsidesat. "Jo, hvad? Jeg kan godt både mærke det på dig og høre det på din stemme. Jeg kender dig for godt til ikke at vide, at der er noget galt. Sig det nu, elskede."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 15:54:16 GMT 1
"Okay, men jeg kom bare til at tænke på at..." han sukkede lidt. "... Der er jo nogen kvinder der dør under fødsler... Specielt den første..." han smilte skævt. *Og jeg vil ikke kunne bære at miste dig!*
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 15:55:40 GMT 1
Hun kyssede ham blidt på kinden. "Bare rolig, jeg dør ikke under fødslen. Det lover jeg dig. Min kærlighed til dig vil holde mig i live, så længe du er ved min side, når det sker." *Må vi da håbe.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 16:03:34 GMT 1
"Godt! Jeg kan ikke tåle at miste dig! Så ser jeg ingen grund til at leve!" han tog stille hendes hånd og flettede sine fingre ind i hendes. "Jeg vil gøre alt for dig!" sagde han og kyssede hende
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 16:05:21 GMT 1
Hun tog imod hans hånd og gengældte hans kys. Hun lagde den anden hånd rundt om ham. *Mon Manami stadig er her? Det må vi da ikke håbe. Hun har sikkert gang i ham der Sayorima-tingen.*
|
|