|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:21:12 GMT 1
Ryuu kom trækkende med Aiko. De kyssede stadig og han så på det store forvarmede badekar i midten af rummet. Han smilte til Aiko. "Vil du have et håndklæde om dig, eller?"spurgte han. For så måtte han lige hente nogen. Der var kun to. Og tørre sig skulle de jo også...
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:23:14 GMT 1
Aiko grinte lavt. "Nej, det behøver jeg ikke. Vi skal jo trods alt giftes, og du kommer til at se mig på den måde engang i mellem alligevel." Hun kyssede ham igen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:24:56 GMT 1
"Det passer..." grinte han. Han kyssede hende. Han havde stadig ikke forstået at de skulle giftes! De skulle være sammen resten af livet. "Jeg elsker dig!" sagde han og kyssede hende forsigtigt.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:28:24 GMT 1
"Jeg elsker også dig. Dig og mig, sammen for evigt." Hun blev endnu mere glad end hun var i forvejen. "En uvirkelig og uopnåelig drøm er gået i opfyldelse." Hun tog sine hansker af og slog håret ud. Det nåede hende næsten til lænden. Ikke lige det, man havde troet, efter som hun havde sat det op, så det lignte, at det var betydeligt kortere.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:30:46 GMT 1
"Du er jo langhåret..." sagde han forbløffet. "Det klæder dig! Men nu vil jeg i bad!" sagde han og smed bukserne. Trøjen havde han jo taget af for længst. Han lod sig glide ned i vandet. "Jeg skal nok vende ryggen til" sagde han let grinende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:33:54 GMT 1
"Tak." Aiko grinte. "Som du vil. Hvis du ikke vil se det, så er det op til dig." Hun tog let og elegant tøjet af og satte sig ned ved siden af ham. Man kunne lige se hendes store, velskabte bryster i overfladen af vandet.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:37:51 GMT 1
"Jeg mente bare mens du klædte dig af. Det ville jeg selv havde det ubehageligt ved." sade han og kyssede hende. Han lagde forsigtigt en arm om livet på hende. Han ville ikke gøre sig nogen tilnærmelser hun ikke ville have.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:39:47 GMT 1
Aiko lagde sig op af ham. Hun lagde hovedet på hans skulder. "Vi har lige sat os, og mit hår er allerede vådt." Sagde hun drillende og grinte.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:41:33 GMT 1
"Så må du jo sætte det op igen..." grinte han. Han kunne ikke lade være med at kigge på hendes veltrænede krop. Enhver mands drøm! Han kyssede hende på kinden. "Du er smuk!"
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:49:59 GMT 1
Hun rødmede let. "Tak." Hun løftede hovedet igen og kyssede ham. "Men jeg vil gerne have lov til stadig at træne, når vi bliver gift. Ellers vil jeg ikke giftes." Hendes træning var efterhånden blevet hendes liv. Når hun skulle have tankerne væk fra noget andet, trænede hun. Selv om hun var af lavere rang end sin ældste storebror, og hun startede med at træne et år før ham, var hun stadig bedre til det, end han var. Hun tog fat i sit hår og fik det over på den side, han ikke var.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:52:03 GMT 1
"Det er helt okay... Måske skulle jeg også begynde at træne. Jeg er ikke så god som jeg har været." smilte han og kyssede hende op og ned ad halsen. "Bare du er glad, så må du gøre lige hvad du vil for min skyld..."
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:54:35 GMT 1
Hun smilte. "Så kan vi jo træne sammen." Hun lukkede øjnene. "Mener du virkelig, at jeg må gøre lige, hvad jeg vil. Så længe jeg er glad?" Hun bed sig i læben. *Nej, det gør du ikke, Aiko. Ikke endnu, i hvert fald.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:56:29 GMT 1
"Ja!" sagde han og kyssede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:00:38 GMT 1
Hun trak vejret dybt, og havde stadig lukkede øjne. Hun tog den ene hånd under vandet. Hun kærtegnede hans mave. Førte hånden ned langs maven, til hun nåede hans penis. Hun stivnede et øjeblik. Det faldt hende pludselig ind, at hun aldrig havde rørt eller set sådan en før, og så var han allerede stor. Hun kiggede forbavset på ham, men gik så videre. Hun kørte hånden op og ned. *Nu må han ikke få det forkerte indtryk af mig, selv om han har kendt mig hele mit liv.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 1:02:47 GMT 1
"Øhh..." sagde han rødmende, men begyndte at nyde det. *Det var ikke liige det jeg havde regnet med...* tænkte han, men snart stod hans penis stiv som et bræt.
|
|