|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 16:09:07 GMT 1
Han lagde den anden hånd om hendes liv og kyssede hende på kinden.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 16:12:07 GMT 1
Aiko kiggede ud ad et lille, smalt vindue. Det var ved at blive mørkt. *Jeg må nok heller se at vende snuden hjem ad. Og dog. Jeg vil hellere være her sammen med Ryuu.* Hun kyssede ham igen, hvorefter hun trak sig. "Du er det bedste, der er sket for mig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 16:13:29 GMT 1
"I lige måde..." smilte han. "Skal du hjem?" spurgte han og betragtede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 16:15:06 GMT 1
Hun sukkede kort. "Jeg burde tage hjem, men jeg vil hellere være her hos dig. Far bliver nok rigtig sur, men jeg er ligeglad. Jeg bliver her."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 16:19:56 GMT 1
Ryuu smilte. Han ville ikke gøre Gotora-san sur, men han ville heller ikke slippe hende. "Du må nok hellere gå så... Jeg skal nok følge dig hjem. Du skal ikke gå alene på den her tid. Det vil jeg ikke have! Ganske vidst er du chûnin, men jeg er ikke meget for at så skøn en kvinde går alene efter mørkets frembrud." Han kyssede hende på kinden.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:07:06 GMT 1
Hun rødmede let. "Det gør ikke noget. Du er træt og har brug for søvn. Du skal jo op og slibe sværd i morgen. Jeg kan sagtens klare mig selv." *Selv om det ikke ville gøre mig det store.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:13:55 GMT 1
"Er du sikker? Jeg vil altså meget gerne følge dig hjem! Det tager jo ikke så lang tid. Og så får vi mere tid sammen," foreslog han
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:15:21 GMT 1
Hun smilte og nikkede. "Du må gerne følge mig hjem. Jo længere tid, vi har sammen, jo gladere bliver jeg, og jo mindre tid har jeg til at savne dig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:20:07 GMT 1
Han smile og kyssede hende. Skal vi så ikke komme afsted? Så vi ikke kommer for sent?" spurgte han og kyssede hende kærligt.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:22:06 GMT 1
Hun nikkede. "Det må vi hellere, selv om jeg hellere vil ligge her sammen med dig. Men vi skal jo også tørre os og have tøj på igen."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:28:14 GMT 1
Han smile... "Det er sandt!" sagde han og steg op af badet. Han fandt to håndklæder og lagde dem forholdsvis tæt på dem. De skulle bare rejse sig, så kunne de nå.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:30:54 GMT 1
Aiko rejste sig, så man kunne se hele hendes veltrænede krop. Hun greb det ene håndklæde og svang det rundt om sig, så hun var dækket fra brysterne til overlårene. Hun slyngede håret om bagi, så det ikke var i vejen. "Kommer du, elskede?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:38:32 GMT 1
"Ja" smilte han og viklede et håndklæde om livet, så det dækkede ham til midt på læggene. Han smilte til hende. Hun var veltrænet - mere end ham. Han havde vaskebræt, men det eneste der blev holdt ved lige var hans armmuskler. Han smilte til hende igen. Man kunne lige ane tatoveringene sådan som han stod nu.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:44:10 GMT 1
Aiko gik helt over til ham og kyssede ham kort, for bagefter at trække sig og lægge mærke til dragen. Den havde hun aldrig lagt mærke til før. Hun trådte et skridt tilbage. Det havde hun aldrig troet, at han ville gøre. Hun tog en hånd op for munden. *Det er da løgn!*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 23:46:55 GMT 1
Ryuu så forvirret på hende, så på sig selv. *Ahh... Tatoveringen* "Hvad er der? Det er bare en tatoveing." sagde han og kyssede hende hurtigt
|
|