|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:38:11 GMT 1
Chang vidste ikke helt hvorfor de lige pludselig grinte.. Men han kunne ikke lade vær selv.. Han begyndte ligeså stille at grine med.. "Øhh.. Vi må hellere gå igen.." Halv-grinede han, og trak sig tilbage fra døråbningen.. Men han gav Manami et blidt skub i siden, som hentydning..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:40:48 GMT 1
Manami kiggede på Chang og nikkede mod de andre. "Vi ses jo nok." Hun fulgte elegant med Chang ud ad døren. ---------- Aiko stoppede lige så stille med at grine. Hun rødmede ret meget nu. "Det var pinligt! Men når du nu ved det, kan vi jo godt gøre det igen, ikk ?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 23:43:33 GMT 1
*Nej kom da og vær med* tænkte Ryuu irriteret. *SMUT! UD!!! NU!!!* Han sukkede lettet da de gik. "Jo, det kunne vi da... Måske skulle vi bare finde et bedere sted end her. Vi bruger varmen fra essen til at holde vandet varmt, så det kræver at det ligger tæt på smedjen. Måske skulle vi gå op i soveværelset..." foreslog han og kyssede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:45:37 GMT 1
Aiko så på ham med hundeøjne. "Jeg ligger lige så godt. Og jeg har hørt, at det skulle være dejligere i et badekar." *Man får meget at vide, når man snakker med min søster...*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 23:47:41 GMT 1
"Det må du da om, sødeste..." smilte han og stak den ind igen. Han kørte deen stille ind og ud, mens han kyssede hende. Med tunge og det hele.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:49:21 GMT 1
Hun stønnede lidt igen, men sørgede for, at det ikke var lige så højt som før. Hun kyssede med, så godt hun nu kunne for stønnene.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 23:51:42 GMT 1
Han kørte lidt hurtigere ind og ud og stønnede selv en lille smule.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:53:29 GMT 1
Hun stønnede lidt højere og var sikker på, at de kunne høre det inde fra det andet værelse. Hun trak sig fra kysset. Hun kunne ikke kysse og stønne samtidig.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 23:55:46 GMT 1
Han stønnede også lidt med. Der ville ikke gå så lang til før han kom. Det var simpelt hen så vildt. Han lå i et badekar sammen med sin forlovede. Og de 'hyggede' sig endda...
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:57:13 GMT 1
Hun stønnede højere. Hun nød det. Hun kom til at tænke på, at de ville kunne gøre det her hver dag, efter de var blevet gift. Og så behøvede de heller ikke at tænke på, om hun blev gravid.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:02:49 GMT 1
Han kyssede hende på kinden og hviskede hende i øret. "For pokker, Aiko... Jeg elsker dig..." hviskede han og kørte lidt hurtigere og lidt kraftigere.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:04:36 GMT 1
Aiko stønnede højere og mere. Det var det bedste, hun nogensinde havde prøvet. "Jeg elsker også dig, elskede... Jeg vil ikke leve uden dig!!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:08:34 GMT 1
"Jeg kan ikke leve uden dig!" hviskede han og kunne mærke at han snart ville få orgasme.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:11:41 GMT 1
Hun stønnede højt nu. Hun var meget tæt på at få orgasme. Hun bed sig i læben. "Jeg er din for evigt!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 1, 2006 0:14:33 GMT 1
"Det er jeg glad for... Og i lige måde." hviskede han. Kort tid senere kom han i en mega orgasme. Han stønnede heftigt og kyssede hendes kind.
|
|