|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 20:53:02 GMT 1
Akina kom ydmygt ind. Hun fjernede ikke blikket fra gulvet og gik med små skridt og hænderne foldet foran sig. På ryggen havde hun et instrument, hun skulle underholde kroens gæster med senere.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 20:56:22 GMT 1
Maru så intereseret på den nye geisha der trådte ind. Han var rejst langt, og havde været væk fra civilisationen et godt stykke tid, så det glæede ham at se så meget liv. Folk lo og snakkede, spiste og drak, det var lige hvad han havde brug for. Endnu engang fæstnede han blikket pp geishaen.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 21:05:50 GMT 1
Akina så op og fik for et kort øjeblik øjenkontakt med ham. Hun gik over til ham og bukkede for at se om hun fik lov til at sidde ved hans bord.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 21:08:31 GMT 1
Hann bukkede halvt og gjorde tegn til at hun kunne sætte sig.
|
|
|
Post by zateus on Oct 10, 2006 21:11:04 GMT 1
Med tunge skridt bevægede Zateus sig mod et bord. Han nænnede ikke at sende folk et blik. Skigge og andet faldt ham dårligt ind og han hadede at bukke for andre. Så hellere give hånden. Han satte sig ved et bord og betragtede lokalet. Han spændte han skede af hans bælte og satte det ved siden af bordert og kniven lage han på bordert.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 21:12:06 GMT 1
Akina satte sig over for ham og sørgede først for at han havde noget at drikke. Først detefter så hun for alvor på ham. "Mit navn er Akina Tatsumichi." sagde hun
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 21:16:46 GMT 1
Han så på hende med et smil.
"Mit navn er Marushimo Kas Matsimoto Oyama. Men de kan kalde mig Maru."
Han skævede over til den besynderlige kriger, men rettede så opmærksomheden mod geishaen igen.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 21:22:06 GMT 1
"Så gør jeg det Marysan." svarede Akina og smilte til ham. "Kommer du langvejs fra?" spurgte hun for at få en samtale igang.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 21:25:03 GMT 1
Han nikkede.
"Jeg har rejst langt og hårdt. I mange måneder har jeg ikke set skyggen af civilisation. Så det er godt endelig at komme til byen igen."
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 21:30:30 GMT 1
"Kan jeg godt forestille mig." svarede Akina. "Hvor længe har San så været her?"
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 21:32:42 GMT 1
Han smilede lidt.
"Kun et par minutter. Jeg er stort set netop kommet." Han så lidt på de øvrige gæster. "Kan de fortælle mig noget nyt fra byen?"
|
|
|
Post by zateus on Oct 10, 2006 21:35:16 GMT 1
Zateus prøvede at få en tjeners opmærksomhed og rakte en arm i vejret. Efter et stykke tid kom der en hen til ham som bukkede for ham og Zateus nikke bare med hovedet og bestilte hvad han nu skulle have. Tjeneren gik med bestemte skridt ud mod køkkenet og kom efter et stykke tid tilbage med en det Zateus nu havde bestilt. Tjeneren stod der et stykke tid, i nok tid til at irritere Zateus og Zateus vinkede ham diskret væk og tjeneren vendte sig udne en mine og gik.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Oct 10, 2006 21:43:58 GMT 1
"Der er ikke sket så meget. Livet er som det plejer." sagde Akina. un tænkte om på om derhavde noget virkelig anderledes, men ikke rigtig.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 10, 2006 21:57:21 GMT 1
Maru nikkede langsomt.
"Udemærket." Han drak en tår og smilede til hende.
|
|
|
Post by zateus on Oct 10, 2006 22:02:12 GMT 1
Efter et stykke tid rejste Zateus sig og satte stolen pænt ind. Han spændte hans sværd og kniv fast igen og bevægede sig ud i de mørke og kolde skygger.
|
|