|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 15:00:07 GMT 1
''En ægte ninja må ikke vise nogen form for føleser'' Sagde Nakio og kiggede atter ned i jorden.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:02:26 GMT 1
Hun smilte, lagde en finger under hans hage og løftede hans hovede. "Så er De ikke en ægte ninja, men De er et ægte menneske, og det er det ingen, der kan tage fra dig." Hun kyssede ham. Hun havde alldrig mødt en mand, der viste nogen form for følelser før. Jo, sin bror, men det talte ikke.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 15:04:45 GMT 1
Det var Nakio's første kys han blev en smule overasket ''Hva var det for?'' Spurgte Nakio.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:06:29 GMT 1
Manami smilte. "Det må De undskylde. Jeg syntes bare De trængte til et, og så er De så sød, at jeg ikke kunne lade vær." Det var første gang, en mand havde reageret sådan.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 15:09:34 GMT 1
''De skal ikke undskylde så længe det var i god mening'' Sagde Nakio og fnisede Han var blevet i lidt bedere humør
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:10:41 GMT 1
"Jamen det var det. Vil De have et til?" Hun smilte flirtende til ham.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 15:12:23 GMT 1
''Vi må hellere stoppe mens legen er god. Plus kyd og kram gør mig jo ikke lige frem en bedre ninja'' Sagde han og grinede.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:15:50 GMT 1
"Nej, det gør det nok ikke, men det er menneskeligt, og De kan ikke bilde mig ind, at De ikke er menneskelig, og heller ikke, at De ikke har lyst til et til. Inderst inde. Det var da dejligt, var det ikke?"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 15:18:57 GMT 1
''Jo jeg kan ikke benægte at det var dejligt men har træning at gøre jeg vil gerne gøre et godt intrk på vores klan leder'' Sagde Nakio
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:59:24 GMT 1
Manami smilte. *Selvfølgelig. Hvad tænkte du dog på, Manami? Han er lige som alle de andre. Klan, klan, klan. Det er næsten for meget det her.* Hun stilte sig helt tæt op af ham og lagde en hånd på hans overkrop. "Bare et enkelt kys. For min skyld?"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 16:05:32 GMT 1
''Et kys bliver hurtig til to men så lad gå da 'ET' kys'' Sagde han '' og så må jeg tilbage til træningen''
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:09:34 GMT 1
Hun smilte. "Okay. ET kys." Hun tog rundt om hans hals og kyssede ham intenst, længe. Hun prøvede forsigtigt at føre sin tunge ind i hans mund og lege med hans tunge. *SÅ må vi håbe, at han kan lide det, og han ikke bliver alt for forarget.*
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 16:12:35 GMT 1
Nakio blev straks mere afslappet han havde aldrig prøvet det før så lukkede sine øjne. Han anede ikke hvad han skulle så han prøvede forsigtigt at lege med hendes tunge.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:15:18 GMT 1
Hun smilte tilfreds i kysset. Hun kyssede videre. Deres tunge legede nu med hinanden. Hun kunne godt mærke, at han ikke havde prøvet det før, men så måtte hun jo bare oplære ham. Hun var selv ret god til det. Efter alle de gange, hun havde øvet sig.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 16:20:09 GMT 1
Nakio afbrød kysset og trak sig lidt væk ''Nu må det være godt med det ene kys jeg er ked af at skuffe dig men jeg har træning'' Sagde han og smilte.
|
|