|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:13:25 GMT 1
Hun msilte i kysset. *Han er mere med på den denne her gang end sidste gang.. Gad vide om...* Hun tog chancen og trykkede ham tættere ind til sig, så der overhovedet ikke var noget som helst mellemrum mellem dem. Han ville kunne mærke hendes velformede bryster mod sin krop, var hun sikker på. *Så venter vi bare på hans reaktion.*
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:15:39 GMT 1
Nakio blev helt forskrækket da hun pludselig trak ham tæt til sig og rødmede da han mærkede hendes bryster. Men blev ved med at kysse hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:18:13 GMT 1
Hun kunne godt mærke hans reaktion. Hun førte den ene hånd ned ad hans ryg, for at finde ud af, om han var til mere eller om han ville stoppe her, og bare kysse.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:22:09 GMT 1
Nakio holdte lidt igen det var lidt for meget på en gang han afbrød langsomt kysset og kiggede Manami dybt ind i øjnene ''Jeg er ked af atter engang at skuffe dig men jeg har nogle ærner at løbe'' Sagde han og kiggede væk
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:24:40 GMT 1
Hun kiggede ned i jorden. "Undskyld, hvis det gik for hurtigt. De må ikke forlade mig. Vil De ikke nok blive?"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:27:20 GMT 1
''Jeg ville gerne men jeg skal nå over til snedkeren og finde et sted at købe en ninja håndbog og så skal jeg se min familie igen'' Sagde han og kiggede ned og skrabede lidt på jorden med sin støvle
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:29:00 GMT 1
Hun tog ham om hovedet igen og kyssede ham igen, for kort efter at trække sig. "Du kommer tilbage igen, ikke? Og så får jeg et kys til, ikke?" Hun kyssede ham på kinden.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:31:29 GMT 1
''Selvfølgelig du har mit ord som en ninja'' Sagde han mens han vændte sig om og spurtede hen og hoppede over væggen or forsvandt.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:32:41 GMT 1
Manami så sig omkring. Der var ingen. Dvs, at der ikke havde været nogle, der havde set dem. Hun gik ind igen.
|
|