|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:51:29 GMT 1
Hun rødmede inde bag al make-uppen, så man kunne ikke se det. "Tak skal De have, men skulle De et andet sted hen, og må jeg tage med Dem?"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 14:01:55 GMT 1
''Jeg har ikke nogen specielle steder at tage hen jeg er næsten lige flyttet hertil så jeg aner ikke hvor jeg skal gå hen'' Sagde han og gik hen og samlede sin Shuriken op
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:03:00 GMT 1
Hun smilte. "Vi kan tage et eller andet sted hen, hvor der ikke er en Dojo, så kan De træne der. Hvis det altså er godt nok for Dem..?"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 14:05:06 GMT 1
''Meget gerne hvis du altså viser vej'' Sagde Nakio og proppede sin Shuriken ned i sin støvle igen.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:07:34 GMT 1
Hun nikkede. "Med glæde, følg med mig." Hun gik over mod ham, og da hun passerede ham, tog hun fat i hans håns og fik ham med.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:47:10 GMT 1
Katsu kom ned på pladsen. Han så sig omkrig og der var vidst fint med plads. Han kunne ikke lige umiddelbart se nogen. Han strakte sig igen og der kom nogle flere knæk. Han vendte sig og så om Aiko var med.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:49:02 GMT 1
Aiko var lige i hælene på ham. Hun så sig også omkring. *Der er heldigvis ikke nogle.* Hun gik over til ham. "Hvad tror du, far siger, hvis han ser mig træne her?" Hun havde selv ingen anelse. Hun havde aldrig prøvet det.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:51:52 GMT 1
Han så Aiko komme ud. "Hvis far ser dette? Jeg vil gætte på at han bliver temmelig sur. Men jeg har ikke set ham i lang tid" sagde Katsu og begyndte at forestille sig hvad deres far ville gøre hvis han så det. "Vil du hellere et andet sted hen?" spurgte han. Han ville ikke have at hun følte sig utryg og der var en hvis risiko ved at træne her.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:54:59 GMT 1
Hun tog en dyb indånding. "Nej, det gør ikke noget. Bare han ikke kommer, så skal det nok gå. Jeg kan ikke rigtig se, hvor vi ellers skulle træne." Hun kiggede op mod deres private gemakker. "Jeg så han forleden, emn jeg ledte længe, før jeg fandt ham. Jeg skulle jo have ham til at sige ja."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 15:01:28 GMT 1
Katsu smilede skævt. "Nåh ja, okay" sagde han. Han tog nogle kunai's frem og også sit sværd. "Hvilken form for træning foretrækker du så nu?" spurgte han og så afvendtende på hende imens at han svingede lidt rundt med sit sværd. *Hun siger hun ikke har trænet i noget tid. Hun er muligvis ude af form* tænkte han. Det kan man ikke sige at Katsu var. Træningen var hans liv. I hvert fald næsten.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:04:46 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Det må du om. Jeg følger bare trop. Jeg skal nok kunne følge med på en eller anden måde. Ellers løber jeg bare skrigende ind til mor." Drillede hun. Det kunne hun aldrig finde på at gøre, men hun var ikke ude af form. Ikke efter det, der var sket med Ryuu i hans badekar.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 15:10:23 GMT 1
"Jamen okay så" sagde han også drillende. "Jeg bruger mit sværd, vi kan lige teste hinanden" sagde han og pegede på hende med sit sværd. Han havde ikke kæmpet med hende i nogle år. Han slap sine kunais og lagde begge sine hænder på sværdet. Han så afventende på Aiko.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:13:05 GMT 1
Hun rakte om bag ryggen og trak sin katana frem og pegede den mod ham. Hun løftede det ene øjenbryn. *Gad vide, om han er blevet bedre end mig? Han har jo trænet. Det har jeg ikke.* Hun nikkede opad med hovedet og smilte. Hun glædede.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 15:18:19 GMT 1
"På den sidste tid er du jo blevet Chunin. Det er jeg ikke" sagde Katsu og begyndte at løbe imod hende. Han lavede et højt hop op foran hende og huggede imod hendes arm. *Jeg er stadig en smule udmattet, men det må jeg skjule* tænkte han og afslørede ingenting om det. At kæmpe imod sin egen søster, var ikke noget man gjorde tit så han måtte gøre sit bedste.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 15:56:36 GMT 1
Hun afværgede slaget, ved at træde et lille skridt til siden og holde sin katana frem. Hun kiggede på ham. "Ja, godt nok er jeg blevet Chûnin, men jeg har ikke øvet mig i ret lang tid. Jeg har desværre brugt min tid til en masse andet." Hun blev glad ved tanken. Hun havde været sammen med Ryuu. Hun tog et fast greb om sin katana og svang den elegant mod hans mave. *Tænk, at man, selv om man træner eller slås, kan se elegant ud.. Bemærkelsesværdigt.*
|
|