|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 11:23:31 GMT 1
Nakio havde hørt fodtrin men ignorerede dem for han kunne jo alligevel ikke gøre noget der var ingen steder at gemme sig han hviskede bare ''Fokuser på dit mål.....Bedøm afstanden og kast''. Denne gang hoppede Nakio højt til siden og kastede ind mod et punkt på væggen. Hans shuriken ramte perfekt han landede på benene og grinede lavt.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 11:27:04 GMT 1
Manami fik hurtigt undsluppet kastestjernen. Det havde hun ikke helt regnet med. Hun stod stadig og kiggede på ham, og ignorerede kastestjernen, som var i væggen lige ved siden af hendes hovede.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 11:36:10 GMT 1
''Godt unviget'' Sagde Nakio til den fremmede kvinde ''Du tog ikke engang dine øjne væk fra mig og stadig fik du unviget min shuriken. Jeg er imponeret'' Sagde han
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 11:44:38 GMT 1
Hun nikkede elegant. "Tak skan de have..? Hvad er Deres navn? Jeg menes ikke at have set Dem her før. Har jeg ret?" Sagde hun smilende. Hendes far ville ikke blive glad for at have fremmede på sin grund.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 12:03:45 GMT 1
''Mit navn er Naoki Akio'' Sagde han og bukkede ''Og nej du har ikke set mig her før for det er første gang jeg er her. Jeg manglede bare et sted at træne og jeg kunne ikke finde tilbage til Takachiro'' Sagde han
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:09:15 GMT 1
Manami nikkede. "Jeg tror ærligt talt ikke, at det er en god idé at træne her. Min far er ikke glad for at have fremmede rendende rundt her." Hun sendte ham frække blikke, som hun jo plejede at gøre..
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 12:22:16 GMT 1
''Så vil jeg ikke forstyrre mere. Kaster du lige min shuriken?'' Spurgte han ''Så vil jeg gå et andet sted hen og træne'' sagde han og så på Manami
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:25:59 GMT 1
Manami smilte tl ham. Hun havde aldrig rørt sådan en ting før. "Er De sikker på, at det er en god idé at lade mig kaste den? De kunne risikere at få den i hovedet. Og De behøver ikke at gå, kun hvis min far kommer."
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 12:28:55 GMT 1
''Jeg vil ikke have ballade så jeg må hellere gå inden deres far kommer. og alle kan da kaste en Shuriken'' Sagde han og smilede.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:33:16 GMT 1
Hun nikkede. "Er De sikker på det? Det er på eget ansvar." Hun tog fat i kastestjernen, men kastede den ikke.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 12:37:03 GMT 1
''Helt sikker hvafor en ninja ville jeg være hvis jeg ikke engang kan ungå en shuriken'' Sagde han og stillede sig klar til at kaste sig ned om nødvendig.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:39:59 GMT 1
Manami smilte og kastede den så hen mod ham. Hun prøvede så godt hun kunne, men vidste ikke helt, hvor godt det var.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 13:45:23 GMT 1
Nakio måtte dukke sig for ikke at blive ramt ''Ganske imponerende har du prøvet det før?'' Sagde han mens han rettede sig op.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:46:57 GMT 1
Manami rystede lige så elegant på hovedet. Det havde hun aldrig. "Nej, det har jeg ikke, men jeg har da op til flere gange set mine brødre og min søster træne."
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 13:49:16 GMT 1
''De er meget imponerende. de her lært ved kun at obsavere andre træne de er jo næsten lige så god som mig'' Sagde han og grinte
|
|