|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 16:06:27 GMT 1
Ligesom Aiko, havde Katsu den vane med at bruge meget elegante bevægelser, også i kamp. *Hun tænker på en masse andet imens at hun kæmper* tænkte Katsu, og måtte udnytte det. Han slog Aiko's katana op, og hurtigt efter satte han et slag efter hendes knæ.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:13:20 GMT 1
Hun nåede lige akkurat at fjerne det, før han ramte, og fik sin katana ind mellem hendes knæ og hans sværd. Da sværdene mødtedes, ramte hendes katana hendes knæ, da Katsu havde mere fart på end hun havde. Hun prøvede at ignorere det, men det smertede, og det blødte. Hun tog ordentligt fat i sin katana og slog ud mod hans side.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 16:16:09 GMT 1
Katsu lagde med det samme mærke til at han havde ramt Aiko. Han hoppede bagud og undveg slaget imens at han så bekymret på Aiko. "Hey, er du okay? er det dybt?" spurgte han og stirrede på det. Det var ikke hans mening at såre hende, og ville ikke gøre hende trist eller på nogen måde ødelægge hendes gode humør. Han gjorde hende intet, ventede bare på svar.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:18:34 GMT 1
Hun smilte falskt og nikkede. "Jeg har det fint. Det er ikke særlig dybt, eller jeg skulle ikke mene, at det er så dybt. Det gør bare en anelse ondt." Hun var stadig i godt humør. Et lille sår på knæet kunne ikke ødelægge det. Det var nu ret dybt. Hun var bare ikke så god til at bedømme sådan nogle ting.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 16:22:31 GMT 1
Katsu slap blikket af det. "Nåmen hvis du siger det" sagde han og stilte sig klar igen. Han løb mod hende igen og huggede imod hendes arm. Han holdte dog lidt igen, og det kunne helt sikkert mærkes af Aiko, men han ville være helt sikker. Han koncentrerede sig meget om hendes bevægelser og hendes slag, for han ville ikke lade nogle slag gå ind bare sådan.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:24:45 GMT 1
Hun fik dog afværget, men hun kunne godt mærke, at Katsu holdt igen. Hun kunne også mærke, at såret ikke var så lille, som hun havde troet. "Jeg tror ikke, det er sådan en god idé, at vi træner videre. Såret er nok lidt dybere, end jeg havde troet." Hun kunne dårligt støtte på benet.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 16:31:55 GMT 1
Katsu trak sværdet til sig og nikkede. *det tænkte jeg nok* tænkte han og så på såret. "Du har helt ret. Kom lad os gå ind, og få såret renset" sagde han og satte sit sværd på sin ryg, hvorefter han tog hendes hånd og fulgte hende ind. *Hvis far finder ud af hvordan det her skete bliver han sikkert sur på mig* tænkte han og rystede på hovedet.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 16:34:27 GMT 1
Aiko fulgte haltende efter. Efter at have taget sin katana på ryggen. *Bare far ikke finder ud af det her. Så er vi begge to døde, og jeg får sikkert ikke lov til at gifte mig med Ryuu.* Hun blev trist ved tanken, hvilket sagtens kunne ses på hende.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 22:49:00 GMT 1
Nakio listede sig i skyggerne langs med væggen da han havde fået at vide at fremmede ikke var velkomne han listede sig over i et mørkt hjørne og og børstede sine ben og arme af for skidt og blade hvorefter han piftede højt
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 22:57:30 GMT 1
Manami kom løbende ud, men standsede lidt efter og fik pusten. Hun rettede på tøjet og gik over til Naoki. "Nå, så du kom altså?" Drillede hun.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:02:23 GMT 1
''Jeg holder altid ord'' sagde han og trådte ud af skyggerne og gik hen mod Manami mens han prøvede at tørre noget skidt væk fra sin skulder.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:06:02 GMT 1
Hun smilte, trådte helt hen til ham og tørrede skidtet af for ham. Hun lagde armene om halsen på ham. "Skulle du stadig have det der kys?" Hun smilte en anelse frækt nu, men hun havde et helt unikt glimt i øjet, der udstrålede lidenskab og flirt.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:07:38 GMT 1
''Det var jo aftalen'' Sagde han og lagde sine arme om livet på hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 23:09:22 GMT 1
Hun lagde hovedet på skrå og førte langsomt sit hovede tættere på hans, for at lade deres læber mødes i et lidenskabeligt kys. Ligesom før førte hun forsigtigt tungen ind i hans mund og legede med hans.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:11:12 GMT 1
Han lukkede øjnene og som sidste gang de kyssede brugte han også sin tunge
|
|