|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 19:33:18 GMT 1
"Det er jeg også sikker på de ville.. Men der er andre steder du kan træne end Gotora.." Sagde han roligt.. "Men jeg tror ikke at dine forældre ville være stolte af at du bringer dem vanære ved at forklæde dig.." Han smilede berolignede til hende.. "Jeg tror det er bedst du stopper nu, ikk?" han så afventende på hende..
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jun 30, 2006 19:36:25 GMT 1
Hiochi havede hørt det meste at deres samtale, men det var intet han ragede sig i. Han hoppede elegant op på sin hest og red væk.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 19:36:59 GMT 1
Hun nikkede... "Det er også blevet svært at skjule efterhånden. At skulle bade før eller efter alle de andre er svært." *Det er bestemt svært en gang om måneden.* "Jeg tror kun der er en mere end Dem, der har regnet det ud..." Hun tænkte på sin værelseskammerat.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 19:38:52 GMT 1
Han nikkede.. "Du skal ikke tænke på det mere.. Bare vær dig selv fra nu af, okay?" Han smilede beroligende til hende.. "Jeg snakker med Gotora.. Du må nok fortælle folk at din bror er død.."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 19:41:45 GMT 1
"Så hellere at han rejste til Okinawa..." smilte hun skævt. "Jeg bryder mig ikke om at være død..." grinte hun mildt og smilte let. "Men jeg vil meget gerne træne hos Dem, hvis De vil have en svindler som mig under dem..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 19:46:19 GMT 1
Han smilte.. "Okay, så er han rejst til Europa efter dine forældre.. Jeg kan ikke have at nogen fra Okinawa, pludselig undrer sig over hvorfor han ikke er der.." Han smilede lidt mere.. "Jeg vil med glæde træne dig.. Men jeg kan desværre kun lære dig Samurai'ernes kunst.. Jeg kan ikke lære dig at blive ninja.." Han smilede venligt, og forstående til hende..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 19:52:35 GMT 1
"Det er okay... Jeg må vidst også rette lidt op på min ære. Men nu vil jeg skifte tøj og fortælle Gotora at min 'bror' er rejst... På gensyn" sagde hun og bukkede. Så stak hun af.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 19:55:18 GMT 1
"På gensyn" Råbte han efter hende.. og smilte lidt ved sig selv.. "Af sejr bliver du selvsikker, af nederlag bliver du klogere og dygtigere.." sagde han stille til sig selv.. Så forlod han selv havnen..
|
|
|
Post by zateus on Oct 11, 2006 20:49:05 GMT 1
Med tunge skridt bevægede Zateus sig langs havnen. Han lange år flagrede en smule og hans kappe svejede ganske stille i vinden. Han savnede Italien, men han ville opfylde hans mesters ønske. Zateus stilte sig tæt på kanten og kiggede ud over det rolige hav.
|
|
|
Post by zateus on Oct 16, 2006 13:50:50 GMT 1
Zateus gik igen.
|
|