|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 17:13:47 GMT 1
Han smilede til hende.. "Okay.." han gav hende et nik.. "Må jeg ikke få de fornavn unge Chan?" Han smilede stort..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 17:17:38 GMT 1
"Yoshi." Mumlede hun lavt. Det var både et drenge og et pigenavn, så den var god nok. Han kunne næppe huske alle de navne han fik på en dag. "Men jeg er ikke værd at huske på."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 17:19:11 GMT 1
Han smilede til hende.. "Selvfølgelig er du værd at huske på unge Chan.. Det må du aldrig tvivle på.." han smilede, men blev pludselig lidt tænksom.. "Hed din bror ikke osse Yoshi?" *Noget er altså galt her..*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 17:24:25 GMT 1
"Jo... Vores forældre var ikke så opfindsomme... Det er både et drenge og pigenavn, nemlig.." forklarede hun. "Men jeg kan sende min bror forbi Dem senere, sempai..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 17:43:53 GMT 1
Han nikkede.. "Ikke så opfindsomme forældre?" Han grinede lidt.. "Ja, du må skam gerne sende ham forbi en dag.. Måske kunne vi alle tre mødes på kroen?" han smilede og afventede et svar..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 17:51:27 GMT 1
"Måske ikke... Mig og min bror skal næppe være i samme rum for længe ad gangen." smilte hun skævt. "Men jeg henter ham nu. På gensyn!" sagde hun og gik. Ca. 10 minutter senre kom Yoshi forbi igen. Han havde fået fjernet al makeuppen og havde fået skiftet tøj til træningsdragten. Håret lå ligeså ned. Hun manglede dog lidt rødt på underlæben.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 18:00:04 GMT 1
Han smilede til ham.. "Goddag Yoshi-Kun.. Jeg har netop talt med din søster.. Hun.." Han fik øje på noget rødt på Yoshi's underlæbe.. "Hun er meget sød" fortsatte han lidt forvirret..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 18:02:57 GMT 1
"Jaa... Lidt for nysgerrig til tider... Ret irriterende." mumlede hun. "Noget galt sempai? De virker forvirret?"
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 18:07:19 GMT 1
"Nej.. øhmm.." Han blik blev mere tænksomt.. han så en smule afventende ud.. "Er der noget du gerne vil fortælle mig Yoshi?" Han løftede øjenbrynene, og så en anelse gammelklog ud..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 18:09:28 GMT 1
"Nej, sempai... Burde der være det?" spurgte hun og slikkede sig over læberne. Hun smagte noget underligt og tørrede sig over munden. Lidt rød farve blev tværet ud på bagsiden af Yoshis hånd. *Åh nej...* Hun så lidt panisk ud. Hvad skulle hun bilde ham ind?
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 18:11:21 GMT 1
Han nikkede forsigtigt.. Hans blik var ikke bebrejdene, men overraskende venligt.. "Ja, det tror jeg der burde være.." Sagde han roligt..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 18:15:51 GMT 1
"Hvad mener De?" spurgte hun panisk, men prøvede at holde masken.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 18:18:57 GMT 1
"Hør.. Jeg ser og hører mere end du tror, og dig og din søster skjuler noget for mig.. Har jeg ikke ret?" Han så afventende på hende.. Hans stemme var stadigvæk venlig, og ikke det mindste bebrejdende...
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 18:20:49 GMT 1
"Nej da... Hvorfor tror De det, sempai? Jeg er af Gotora-slægt! Jeg skjuler intet!" sagde hun og prøvede at være fornærmet.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 18:23:27 GMT 1
Han nikkede.. "Javel.. Hvis du er sikker unge Kun, vil jeg tro dig.." Han smilede et venligt smil.. "Men hvis det er, skal du vide at du trygt kan komme til mig.." han lavede et lille nik hen imod hende, for at spørge om hun havde forstået det..
|
|