|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 16:03:51 GMT 1
Chang kom gående langs havnen, og nød den friske havluft.. Han synes det var dejligt, og afslappende..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:32:50 GMT 1
Yoshi kom gående. Hun havde sat håret i en knold og havde en tætsiddende kimono på. Man kunne tydelig se hun var en kvinde. Hun havde en smule hvidt i hovedet og røde læber. Hun bukkede for Chang da hun så ham. "Godeftermiddag daimyô-san." sagde hun med sin lyse og klare stemme.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 16:35:13 GMT 1
Han nikkede og smilede til hende.. "Goddag unge Chan.. Må man spørge hvad de laver her på havnen, på sådan en dejlig dag?" Han kiggede smilende op mod himlen.. Det var ret koldt fordi det jo var vinter, men der var ingen skyer, og solen varmede dejligt..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:41:01 GMT 1
"Jeg gik en tur..." sagde hun stille og så også op på himlen. "Burde De ikke gå hjem til Deres kone? Hun har vel savnet Dem..." foreslog hun. Hun vidste ikke om han overhovedet havde en kone...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 16:43:04 GMT 1
Han grinede, men så lidt opgivende ud.. "Nej Chan.. Jeg har ingen kone.." han rystede lidt opgivende på hovedet, men smilede stadigvæk..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:46:08 GMT 1
"Det er jeg ked af." sagde Yoshi lavt. "Men med al respekt - burde De ikke få en kone og lave nogen arvinger?"
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 16:48:09 GMT 1
han grinede lidt.. "Jo, det kan godt være.. Men det er ikke så let.." han grinede lidt igen.. "Chan, jeg tror ikke du har fortalt mig dit fornavn?" han smilede til hende..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:52:26 GMT 1
"Øhhm... Det er ikke noget særligt..." sagde hun og smilte. "Jeg lovede faktisk min bror jeg ville møde ham snart... Så på gensyn sempai," sagde Yoshi og gjorde mine til at gå.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 16:53:51 GMT 1
"Ja, jeg har mødt din bror.. Flink fyr.." Sagde han hurtigt efter hende.. Han ville egentlig ikke have hun skulle gå når han nu endelig havde fået selskab..
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jun 30, 2006 16:57:58 GMT 1
Hiochi kom gåedene i et langsomt tempo. I den ene hånd havede han fat i en snor som var fastgjort til hans hest så den ikke red nogen stedet, og den anden hang slapt ned ved hans side.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:59:26 GMT 1
Yoshi genkendte Hiochi, men kunne ikke lade sig mærke af det, hvor meget hun end ville. Hun håbede han ikke ville kende hende. Hun blev sammen med Chang
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 17:03:22 GMT 1
Chang fik øje på Hiochi.. *Suk, ikke ham igen* Han smilede til Yoshi, og håbede at Hiochi bare ville gå forbi.. "Jeg snakkede med din bror om, at du måske kunne tænke dig at komme i træning?" Sagde han afventende og venligt..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 17:05:27 GMT 1
"Øhm, jeg tilhører allerede Go...Funrika-dojo, men jeg takker mange gange." *Okay, det er løgn, men der er ikke andet at sige? Jeg kan jo ikke sige jeg er fra Gotora, eftersom de ikke optager piger.*
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 17:08:39 GMT 1
Han nikkede, men så lidr forvirret ud.. "Din bror sagde da ellers ikke at du allerede var i en klan?" Han så spørgende på hende.. *Noget siger mig at noget er galt* Men han tog sig ikke videre af det..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 17:10:47 GMT 1
"Jo, Funrika... Han må have glemt det... De optager jo ikke kvinder hos Gotora, så jeg måtte vælge en anden. Og det blev Funrika..." forklarede hun forvirret. Havde hun ikke sagt det? Pokkers. *Hvis jeg ikke snart lader 'min søster' forlade byen ender det galt.*
|
|