|
Post by Aiko on Dec 29, 2006 23:47:25 GMT 1
Hun vender sig rundt, så hun ligger ved siden af ham, men orker ikke at vende sig om, så deres hoveder ligger i samme ende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 29, 2006 23:50:15 GMT 1
Han vender sig og kravler ned til hende. Han tager dynen over dem. "Jeg elsker dig!" smiler han
|
|
|
Post by Aiko on Dec 29, 2006 23:50:50 GMT 1
Hun ligger sig helt op af ham. "Jeg elsker også dig!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 29, 2006 23:54:02 GMT 1
Han trækker hende ind til sig og indsnuser duften af hendes hår. Han lagde armene om hende og lukkede øjnene. En lille lur ville gøre godt. Han lukkede øjnene og faldt i søvn.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 29, 2006 23:55:20 GMT 1
Hun kigger udmattet og lykkelig op på ham, putter sig ind til ham, lukker øjnene og falder selv i søvn.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:33:23 GMT 1
Ryuu vågner stille næste morgen og ser på Aiko, der sover. Han betragter hende kærligt og kysser hende blidt på munden. Ikke så hun skulle vækkes, bare for sin egen skyld. Han etragtede hendes ansigt. Hun lignede virkelig en af Guds engle, og hun så utrolig uskyldig ud når hun sov. Han holdt bare om hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 21:36:04 GMT 1
Aiko vågner selv lige så stille og kigger op på ham. Hun smiler og knuger sig ind til ham, da hun ser, at han også er vågen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:38:05 GMT 1
"Godmorgen min elskede," siger han lavt med kærligt og kysser hende stille. Han havde stadig svært ved at tro at han fra nu af kunne vågne op med hende i armene og rent faktisk have lov til det! Han smilte og kyssede hende igen. "Hvordan har du det?" spurgte han og smilte.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 21:39:36 GMT 1
"Godmorgen." Hendes stemme er ikke helt lige så kærlig. "Jeg har det faktisk ikke så godt." Kvalmen ruller lige så stille op i hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:41:25 GMT 1
"Kvalme?" spørger han og stryger hende over håret. Han smiler let. "Det er fordelen ved at være mand. Vi skal ikke være gravide," smiler han let og kysser hende på panden. "Er der noget du vil have?" han havde hørt at gravide kvinder kunne få lyst til de mærkeligste ting at spise og sådan noget.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 21:42:45 GMT 1
Hun nikker. "Ja, kvalme." Hun ligger bare lidt med lukkede øjne. "Jeg kunne godt bruge noget chokolade, hvis det kan lade sig gøre, elskede."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:45:46 GMT 1
"Jeg skal se hvad jeg har," smilte han og kyssede hende. Så blinkede han til hende. "Du ved hvor toilettet er ellers" smilte han og rejste sig for at se om han kunne finde noget chokolade. Det var en dyr vare, så meget havde han ikke. Han kom op lidt efter med en lille bitte tallerken med chokolade. "Det er alt jeg har... Ellers har jeg lidt kakaobønner, så du kan få kakao, hvis du vil. Det er slet ikke samme kvalitet som hos din far, men det er da... Ja..." smiler han skævt
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 21:48:26 GMT 1
Hun smiler sødt til ham. "Det gør slet ikke noget. Jeg skal nok bare vænne mig til, at alt ikke bliver serveret på et sølvfad, ligesom derhjemme." Der triller en enkelt tåre ned ad hendes kind, som hun skynder sig at tørre væk med hånden.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jan 1, 2007 21:50:25 GMT 1
Han smiler skævt, stiller chookoladen på sengebordet og lægger armene om hende. "Ja, for sølvfade har jeg ikke engang..." sukker han og holder om hende. "Jeg beklager, hvis jeg skuffer dig..." mumler han lavt og kysser hende på hovedet.
|
|
|
Post by Aiko on Jan 1, 2007 21:52:07 GMT 1
Hun ryster kort på hovedet. "Nejnej, slet ikke. Jeg er bare ikke vant til det her, men det skal nok komme med tiden." *Håber jeg da* Hun lægger også armene om ham og lægger sit hovede ind til ham.
|
|