|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:05:36 GMT 1
Han nikkede og gik et skridt tættere på hénde.. "Ja, det er jeg.. Jeg vendte hjem, efter et år i krig, for få dage siden.." Han smilede varmt til hende..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:07:44 GMT 1
Manami nikkede. "Fra krig? Javel ja." *Han kan umuligt være gift. Ikke med det der smil.* Hun gik også tættere på ham. Hun gik meget forsigtigt og elegant. Hun kiggede ham direkte ind i øjnene.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:11:39 GMT 1
Han nikkede lidt usikkert til hende.. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige.. "Jeg skal snakke med din far, så jeg kommer nok fordi Gotora snart.." Sagde han langsomt, og tog et skridt nærmere hende..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:14:29 GMT 1
Hun smilte. "Gør du det. Så møder vi jo nok hinanden der. Når du kommer, så spørg efter mig." Hun syntes, hun kunne høre nogle lyde inde fra badestuen. Hun kiggede sig over skulderen, mod døren, og mod Chang igen. "Vil De have mig undskyldt et øjeblik? Jeg skal lige tjekke noget." Hun afventede svar, før hun gjorde noget.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:15:52 GMT 1
Han smilede skævt.. "Det vil jeg gøre.." Hun spurgte ham og han ville have hende undksyldt.. "Selvfølgelig.." Sagde han venligt..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:18:18 GMT 1
Manami gik hen til døren og lyttede, hvorefter hun åbnede døren.... (( fortsætter i badestuen... ))
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:20:18 GMT 1
Han vidste ikke helt hvad det var Manami ville.. Han følte sig lidt nysgerrig, og gik hen imod hen imod hende.. Da han stod ved siden af hende, kunne han se ind af døren..
((Okay))
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:42:54 GMT 1
Chang kom tilbage ud i smedeværkstedet.. Det var egentlig meget rart at komme væk fra det.. *Og det synes Ryuu og Aiko sikker også* han grinede lidt for sig..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:47:30 GMT 1
Manami fulgte efter ham. Hun stilte sig helt op ad ham. "Hvad griner du af?" Hendes hænder var små og feminine.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:49:25 GMT 1
"Øhh.. Ikke noget.." Han blev overrasket over at hun pludselig stod så tæt på ham, og han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:50:55 GMT 1
Hun så ham direkte i øjnene. *Nå, magtesløs, hva? Lille ven. Gad vide, hvad han siger til det her?* Hun kyssede ham blidt på kinden. Hun bevægede sig med meget elegante bevægelser.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:53:16 GMT 1
Han blev overrasket over at hun kyssede ham.. Men det var egentlig meget rart.. Han smilede skævt til hende.. "Øhmm.. Jeg.." Han anede faktisk ikke hvad han skulle sige..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:55:27 GMT 1
Manami smilte til ham. "Hvad?" Hun havde efterhånden lært mænd at kende, men hun ville ikke gøre noget, han ikke ville. Hun kyssede ham på kinden igen. "Skal jeg stoppe?" *Næppe*
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:57:15 GMT 1
*Nej, du skal ej for fanden* Han slappede lidt mere af.. "Øhmm.. Jeg kender dig jo næsten ikke.." Han trak vejret dybt, og kiggede hende ind i øjnene..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:59:21 GMT 1
Hun smilte. "Gør det noget? Du kan jo lære mig at kende. Du ved, at jeg kommer fra en af de fineste familier i landet, og at min lillesøster hygger sig godt og grundigt med sin forlovede, og du har sikkert også fundet ud af, at jeg har et godt forhold til min søster." *Du kan jo finde ud af det hen ad vejen.* Hun kyssede ham igen, men denne gang var det et kort, blidt kys på munden.
|
|