|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:12:36 GMT 1
Han var helt paralyseret et øjeblik. Han fattede det ikke. Han tog hende om livet og svingede hende engang rundt. "Det er jo fantastisk!" Det var det eneste han kunne sige. Han var så glad! Han holdt Aiko tæt ind til sig.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:21:16 GMT 1
Aiko trykkede sig ind til ham. Hun var ubeskriveligt glad. "Jeg elsker dig, Ryuu. Du er det bedste, der er sket for mig." Det var også første gang, hun ikke kaldte ham ved høflig tiltale. Hun kiggede ham dybt i øjnene og kyssede ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:23:28 GMT 1
Han kyssede glædeligt igen og holdt hende ind til sig. "Jeg elsker også dig... Og det har jeg faktisk gjort længe..." sagde han og kyssede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:26:00 GMT 1
Hun gengældte hans kys og ville ikke trække sig, men var nødt til det. Hun begyndte nemlig lige pludselig at grine. "Så behøver du ikke at gøre mig gravid, bare for at gifte dig med mig. Selv om du nok kommer til at gøre mig gravid alligevel."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:27:44 GMT 1
"Ja, deet--" sagde han og grinte. "Det er jo en mulighed..." sagde han. *Hvis jeg ikke har reddet for meget...* spekulerede han lidt og kyssede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:31:16 GMT 1
Aiko grinte og gav ham et kort kys. "Skal vi fejre det?" Hendes ansigt lyste som en hel nattehimmel fyldt med stjerner. Hun var så glad, som hun aldrig nogensinde havde været før. Hun fik endelig lov til at være sammen med den mand, hun elskede.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:34:59 GMT 1
"Tja hvordan? Jeg har en masse sværd at lave... Så det duer ikke med hovedpine imorgen..." grinte han og strøg hende over kinderne. Hun var så dejlig!
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:37:58 GMT 1
Aiko grinte kort. "Nej, ikke på den måde. Ikke ved at drikke. Men på den anden side. Det, jeg tænker på, er nok ikke det smarteste at gøre, FØR vi bliver gift. Vi må nok vente, men det er også fint nok. Vi kan da sagtens vente." Hun kyssede ham længe. Hun lagde armene på hans bare overkrop.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 23:40:28 GMT 1
Chang kom gående ind i smedjen.. Han tabte næsten underkæben, men så begyndte han at smile og så at grine.. "Undksyld jeg forstyrrede" sagde han grinende.. Og vendte sig om for at gå ud..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:40:58 GMT 1
Han rødmede lidt over at hun var så direkte. Han smilte. "Nej, det er nok ikke så smart..." grinte han og kyssede hende. Han kyssede hende også ned af halsen, nu han var igang.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:42:48 GMT 1
Aiko skubbede blidt Ryuu væk fra sig, da den anden mand kom ind. Hun rødmede lidt. "Det gør ikke noget." Hun stilte sig ved siden af Ryuu. Det var en anelse pinligt. Gad vide, hvor meget han har hørt?
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:44:30 GMT 1
"Næppe så meget... Han har nærmere set," hviskede han og bukkede. "Sayorima-san! De- øhh - de kommer tideligt... Deres sværd er ikke færdigt endnu..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 23:45:07 GMT 1
Han vendte sig om igen.. "Glem det.." Han smilede til dem.. "Det ser ud som om i underholder jer selv, så jeg vil ikke forstyrre.. Det var alligevel ikke vigtigt.." han smilede et stort smil, som nærmest ønskede dem tillykke..
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:48:34 GMT 1
"Øh... Tak Sayorima-san!" sagde Ryuu og bukkede igen
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 23:50:34 GMT 1
Han grinede.. "Jeg vil gå nu, og lade jer to være alene.." Han vendte sig om og forsvandt ud af døren med et smil.. Men man kunne høre ham råbe noget ind til dem udefra.. "Jeg køber jer en bryllupsgave.."
//Out
|
|