|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:52:13 GMT 1
Ryuu grinte lidt... "Stor mand..." grinte han og så på Aiko.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 29, 2006 23:54:36 GMT 1
Aiko smilte. "Okay." Hun stilte sig foran ham og kyssede ham igen. "Jeg elsker dig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 29, 2006 23:57:36 GMT 1
"I lige måde..." smilte han og kyssede hende. "Har jeg sagt at jeg har har elsket dig siden vi var 5 eller sådan noget?"
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:00:15 GMT 1
Aiko rødmede let. "Nej, det har du ikke." Hun vidste ikke, hvad hun skulle sige, så hun kyssede ham bare.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:02:57 GMT 1
"Så man må sige jeg har fået min drømmekvinde... Kan du leve som en simpel smeds kone resten af livet, Gotora-san?" spurgte han drillende og kyssede hende. Han kunne ikke få nok af hende!
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:06:14 GMT 1
Aiko smilte. "Det ville jeg nok kunne leve med, selv om det er noget lidt andet end det, jeg er vant til, men jeg har jo selv valgt det her." Hun kyssede ham kort. "Og hold op med at kalde mig Gotora-san. Vi skal jo giftes. Så kan vi da i det mindste kalde hinanden ved fornavne, ikke også, elskede?" Hun ville prøve at kalde ham noget nyt og se, hvordan han reagerede.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:10:07 GMT 1
Han grinte lidt. "Det var jo også bare en dårlig joke.." grinte han. "Men jeg vil altså have mig et bad. Jeg er helt forfrossen. Det er en kold fornøjelse at slibe sværd..." *Kan man tillade sig at spørge om hun vil med? Der er trods alt plads nok... Ej, det er nok lidt perverst* "Hvis du ikke har noget imod det..."
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:12:53 GMT 1
Aiko smlite lidt forlegent. "Det har jeg ikke, men..." Hun vidste ikke, hvordan hun skulle formidle sig. "Jeg har ikke lyst til at være alene. Jeg vil meget hellere være sammen med dig." Hun lagde næsten op til, at han skulle spørge hende, da hun ikke selv turde spørge.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:14:14 GMT 1
"Prøver du at sige, du gerne vil med?" spurgte han næsten grinende. *Kvinden læser tanker* "Du skal da være velkommen..." grinte han og kyssede hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 0:17:21 GMT 1
Aiko smilte. "Ja, det var det, jeg prøvede på at sige." Hun bed sig i læben. *I bad med min elskede Ryuu. Det kan ikke være andet end godt.* Hun kyssede ham længe.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 0:18:42 GMT 1
Mens de kyssede trak han Aiko med ud i badestuen.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 22:53:42 GMT 1
Chang kom gående ind i smedjen.. han var i godt humør, og ville bare om hans katana var ved at være færdig.. Han kunne ikke se Ryuu nogen steder, men en pige, der stod og lyttede ved en dør.. "Hey.. Hvem er du?" Spurgte han venligt..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:57:08 GMT 1
Manami, der stod og lyttede ved døren ind til hendes søster og hendes åbenbart kommende mand, fik et chok, da hun hørte en mandestemme bag sig. Hun vendte sig elegant om, og kiggede på ham med et meget smukt, forførende blik i hendes nu grønlige øjne. "Jeg er Manami Gotora. Datter af den afdøde kejsers broder. Hvad med Dem?"
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 23:00:45 GMT 1
Han blev helt stille, da hun vendte sig så han kunne se hende ordentligt.. *Hvor er hun smuk* tænkte han ved sig selv, men kom pludselig i tanke om at han hellere måtte svare.. "Mit navn er Chang Ryuu Sayorima, Sayorima klanens overhoved.." Sagde han venlig og smilede til hende.. han gav hende et lille nik, som tegn på den ære det var at snakke med hende..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 23:02:53 GMT 1
Manami nikkede høfligt igen. "Så du er en af dem?" *Han må da ikke være særlig gammel, og far ville sikkert godtage ham her, da han er et overhovede.* Hun var meget elegant og meget forfinet. Det var hun altid.
|
|