|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:29:22 GMT 1
Hiochi sank nu sine nudler før han talte, han havede lige opdaget hvor underligt der lød før. ''Jo, det er et ordsprog min far lærte mig''
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:36:28 GMT 1
"Din far må ha været en vis mand." Hun var også blevet oplært i en million ordsprog.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:37:55 GMT 1
''En vis mand, men med for meget krig i hans hovede. Krig var grunden til han døde, et snigmord fra vores gamle fjender fik ham dræbt'' Hiochi fik et sørgeligt udtryk men skiftede hurtigt over til noget der mindede lidt om glad.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 4:05:46 GMT 1
Akina lagde godt mærke til hans ansigsudtryk. Hun smilte. "Fortæl mig en sjov historie om dig og din far." bad hun.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 4:08:45 GMT 1
''Han var for det meste ude med sine mænd, og ellers lærte han mig bare at slås..'' Han kiggede på sin skål med nudler og sluprede resten i sig ''hvad med sig''
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 4:12:11 GMT 1
Hun smilte svagt. "Jeg kan ikke huske så emget om mine forældre. Kun at de var fattige og at vi sultede. Og så solgte de mig til okiyaen." hun så ned i nudlerne. "Ellers var vi vel døde af sult..?"
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 4:13:45 GMT 1
''Måske, det kunne på samme tid være lykken smilede til jer og i fik et dejligt liv. Ingen kan forudsige din eller nogens fremtid'' Han kiggede på hende og kunne se hun ikke var i top humør.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 4:16:06 GMT 1
"Det er venligt sagt, men jeg tror det har været for det bedste. Jeg mangler intet i okiyaen og kan li mit liv."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 4:17:54 GMT 1
''Selvfølgelig, det kan skam også være et dejligt sted. Er du mere sulten, eller måske lidt at drikke?'' Han så undredene på hende og ventede.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 4:27:38 GMT 1
Hun smilte. "Nej tak. Jeg er mæt. Mange tak fo nudlerne, men jeg må nok tilbage til okiyaen Hiochi-san.."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 4:32:13 GMT 1
''Ja det må du nok hellere. Jeg skal os hen til min landsby nu. Farvel Akina-san, håber jeg møder dig igen'' Hiochi bukkede let og kiggede på Akina.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 4:35:39 GMT 1
Hun smilte. "Det gør jeg også. Farvel Hiochi-san." Hun bukkede til farvel og gik mod okiyaen. //Out. ses om et stykke tid
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 4:39:28 GMT 1
Hiochi fik kaldt på sin hest og red hurtigt væk.
//Out, god ferie.
|
|