Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:20:50 GMT 1
Kaka havde en del penge på lommen stadig væk..så han købte sig noget mere at spise...*ingen helt virker på tom mave* tænkte han og tog imod de ting han havde købt. han satte sig op af den samme mur og begyndte at spise...han tænkte på om han nogen sinde ville blive bedre..jo det ville han vel på en eller anden måde...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:26:21 GMT 1
Han ignorerede ham stadigvæk.. *For pokker, der må sgu da være en eller anden bod, der har den gave* han sukkede lavt.. Så trak han på skuldrene og gik videre til den næste bod..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:30:00 GMT 1
Kaka skulede over til Chang...det så ud til at han faktisk havde problemer...tsk..så kunne han lære det *Han forstår bare ikke at jeg er en Genin...nok fordi han ikke ved det...men jeg er en ninja...ikke en eller anden helt* tænkte han undrende mens han så på ham...gadvide hvad han hvarfor en...Kaka tog noget mere af sin mad efter han havde tænkt sig om..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:33:18 GMT 1
Det næste bod solgte kogte ris.. Og han spekulerede lidt på om han skulle købe noget, der havde godt nok ikke være særlig meget i den nudelsuppe.. Han snakkede lidt med pigen i boden, hun virkede sød, men hun var alt for ung til ham.. det endte med at han bestilte en skål ris, og spiste den mens han fortsat snakkede med pigen..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:37:30 GMT 1
Kaka fulgte stille chang med øjne...*gad vide hvad han søger efter* tænkte han. *ARH jeg har jo ikke tid til det her pjat jeg skal træne* tænkte han så bagefter....han tog det sidste af hans mad og begyndte så at slå på muren...han trænede sin Smerte så han kunne holde til mere..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:41:24 GMT 1
Han hørte noget, og så at Kaka, stod og slog ind i muren.. Han kunne ikke lade være med at grine.. Han kunne godt huske da han var lille og gjorde det samme.. Han havde dog lært siden at det ikke var nødvendigt, og langt fra den bedste måde at træne smertetærsklen..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:43:42 GMT 1
Kaka blev ved med at slå..håre og hårere og højre og højre lød det...tilsidst kunne man ikke se hans hænder af bar blod..men han tog sig ikke af det...efter lidt tid satte han sig ned. *phew...det var det jeg manglede at træne...det gør stadig vildt nas...men det gør fremskridt* tænkte han og kikkede på hans blod røde hænder..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:46:37 GMT 1
Han grinte bare igen.. Og vendte sig om og snakkede lidt med pigen igen.. Han gav hende skålen, og fortsatte til den næste bod, hvor han fortsat kiggede efter en gave..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:49:06 GMT 1
Kaka kikkede stadig på hans blod røde hænder...han rejste sig op *hmm...jeg må heller gøre dem rene* tænkte han og løbte igemen skoven...hans arme dunkede så det gjorde ondt når han bevægede dem ((jeg quitter fandme...der sker intet bortset fra vi kikker på hinanden...))
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:56:29 GMT 1
Da han kigger i den næste bod for han pludselig øje på den perfekte gave.. Han købe dem, og går sin vej..
//Out
((Nej, han gider jo ingenting..))
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 21:52:12 GMT 1
Yoshi kom riddende. Hun satte Akina på torvet og red sin vej igen.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jun 30, 2006 21:59:14 GMT 1
Akina så foraget efter ham. hvad var det for en opførsel? Først at tvinge hende væk imod sin vilje og derefter bare efterlade hende, uden så meget som at undskylde eller forklare sin opførsel? Hun fnøs og begyndte at rette på sit tøj og børste det værste snavs væk.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 2:37:31 GMT 1
Hiochi kom gåedene hen mod Akina. ''Akina-san, hvem var den rytter'' Han så afventedene på hende.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 2:39:55 GMT 1
Hun fik et chok da Hiochi kom. "Hiochi-san?" Det var så tåbeligt. Hun anede det ikke. Hun så med store øjne på ham. "Jeg aner det ikke. Jeg var for bange til at spørge." indrømmede hun skamfuldt.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 2:41:07 GMT 1
''Jeg forstår'' Han kiggede forståeligt på hende. ''Vil du have nogen nudler Akina-san''
|
|