|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:02:03 GMT 1
Chang gik smilende ned af torvet, og kiggede på nogen forskellige boder.. Han ville finde en byrrlupsgave til Ryuu og Aiko.. Der var en masse ting, men han kunne ikke finde det han havde tænkt sig, han ledte videre..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:06:34 GMT 1
Kaka gik rundt helt stille. han skulle finde noget spiseligt han kunne købe...*hmmm...hvad skal jeg æde i dag.* tænkte han da han fik øje på nogen der solgte nudel suppe...han gik straks derover og købte en..han satte sig i et hjørne lidt alene og begyndte at spise nudlerne..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:10:18 GMT 1
Chang fik øje på Kaka, der sad og spiste nudelsuppe.. Han var egentlig også selv blevet ret sulten, så han gik hen og købte en portion.. Han gik hen og satte sig overfor Kaka, men lidt væk.. "Jamen ser man.. Er det ikke unge Kakashi-Kun?" sagde han venligt..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:13:14 GMT 1
Kaka kikkede ligegyldtigt på ham..*ik den idiot igen* tænkte han og rullede med øjne.."jeg gider ikke tale med dig" sagde han irreteret og spiste noget mere af hans potion nudel suppe...efter lidt tid hvar den tom og så rejste han sig op..han tog en Kuani som han tyrede ind i muren.. så hoppede han op på den og hoppede vidre op så han kunne side på toppen..væk fra idioten..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:16:54 GMT 1
Han sukkede.. "Javel, jeg kan jo ikke tvinge dig.." han lavede et lille skævt smil, og spiste det sidste af sin nudelsuppe.. *Der er ikke særlig meget i* tænkte han.. Da han var færdig rejste han si op, og gav tallerken til en pige i nudelsuppe-boden.. Han så op på Kaka, men sagde ikke noget.. *Jeg tror faktisk godt den knægt kunne bruge en lærerstreg..*
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:19:49 GMT 1
Kaka lagde sig ned på muren "ja du kan ikke tvinge mig" sagde han...endlig gad han holde sin kæft...han lukkede øjne og faldt langsomt i søvn...han drømte hvad han plejde at drømme...om hans gammel landsbys Brænd og hvordan hans far døde som den sidste...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:22:50 GMT 1
Han smilede skævt.. *Måske skulle jeg bare lade ham være* han sukkede kort.. *Jeg tvivler bare på den dreng kommer nogen vegne med den attityde.* Han sukkede lidt igen.. Så trak han på skuldrene og begyndte at kigge efter en bryllupsgave i den nærmeste bod..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:28:53 GMT 1
Noget tid efter vågnede KaKa op "hmm...ingen idiot i nærheden...yes!" sagde han mumlende da han så chang var gået...han rejste sig op og strejkede sig .... han landte på sin kunai igen og så bagefter lige så stille ned på jorden..han tog sin kunai ud af muren igen..*hmm...* tænkte han...han manglede stadig at træne...så begyndte han at gå ud i det uvisse ((han er ikke ude af thearden))
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:33:29 GMT 1
Chang ser Kaka gå.. *hmm.. Det er sgu ikke let at lære ham noget når han ikke vil lytte..* Han besluttede sig alligevel for at gå efter ham.. "Skal du til at træne?" Næsten råbte han efter ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:38:41 GMT 1
Kaka stønnede *ik igen* tænkte han "ja...det er jeg faktisk...har du noget imod det?" spurgte han uden at vende sig om...han gik ind i den nærmeste skov hvor han begyndte at klatre og hoppe fra træ til træ for at træne sine arme og ben muskler..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:41:08 GMT 1
Han grinede.. "Jeg har en Dojo hvis det er.. Det er en meget bedre træningsplads" han smilede til ham..
((Hvor fanden kom den skov fra?))
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 13:45:28 GMT 1
((står stededer ikke lige ved siden af hinanden..jeg mener bare fordi der er en theard med skov behøves det jo ikke at være den eneste skov)) "jeg træner i vildneset...ellers tak..." sagde han og klatrede op af det støste træ i skoven *forhåbeligt kommer han ikke herop..* tænkte han håbefuldt...han gad ikke den stik-i-rendt dreng mere...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 13:48:30 GMT 1
Han sukkede.. *Den knægt bliver aldrig til noget med den holdning..* han sukkede igen, og gik tilbage til torvet.. Han fandt en bod hvor der rent var noget, der lignede noget han kunne bruge.. Men nej.. Han gik videre til den næste..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 30, 2006 14:14:39 GMT 1
Kaka Sad oppe på en mega stor gren som han let kunne stå på...han begyndte at træne både hans balance og kamp teknik..så han begyndte at sparke i luften..og slå rundt omkring. han lavede en baglends salto og landte perfekt på grenen...*hmmm ikke kampteknik eller blance fjeler noget * tænkte han gladt... han kravlede ned af træet og gik hend til bodende igen *men jeg synes nu stadig jeg mangler at træne et eller andet...gad vide hvad det ku være* tænkte han undrende
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 14:17:32 GMT 1
Han så at Kaka kom tilbage, men havde ikke lyst til at snakke med ham.. *Hvorfor skulle jeg finde mig i at blive fornærmet af ham.. intet tyder på at han vil hjælpes..* han kiggede videre på boder..
|
|