|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 2:43:32 GMT 1
Hun havde ikke været sulten lige før. Men da han nævnte nudler blev hun alligevel sulten. Det var også lang tid sidne hun havde spist, og der havde væet sket en masse i mellemtiden. "Jo tak. Det vil jeg gerne."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 2:48:54 GMT 1
Hiochi gik hen til en bod, hvor en gammel dame solgte varme nudler. Han smed nogen penge på bordert og tog 2 skåle med nudler. Hans skridt tilbage til Akina blev meget små, det var svært at havede balance med 2 varme skåle med nudler. Da han endelig kom hen til Akina rakte han den ene skål til hende.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 2:52:15 GMT 1
Hun smilte. Det var sjovt at se ham balancere med de 2 skåle. Hun tog den ene skål. "Mange tak Hiochi-san."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 2:56:08 GMT 1
Hiochi smilte og rystede den hånd han havede haft Akina's skål i, hånden var stadig varm. ''Hvad træner du ellers op som Akina-san''
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 2:58:18 GMT 1
Hun så på ham. Træner? "Jeg træner som sådan ikke. Jeg er under uddannelse som geisha. Det er vel 2 forskellige ting." Han måtte godt snart begynde at spise så hun også kunne komme igang. det ville være uhøfligt at starte før ham.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:01:43 GMT 1
''Ja, 2 forskellige ting'' Han smilte til hende og begyndte at spise sine nudler. ''Fred er nu altid en dejlig ting Akina-san''
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:03:45 GMT 1
Hun nikkede og tog selv en mundfuld. "Krig har aldrig ført noget godt med dig. Godt nok er der nogle der tjener meget på det, men menneskeliv kan ikke gøres op i penge."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:05:23 GMT 1
''Så sandt, krig er en dårlig ting. Fred er en herlig ting'' Sagde han stille. *Og at røve engang imellem er os dejligt* Tænkte han for sig selv.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:06:52 GMT 1
"Men Hiochi-san? De du ikke ogsp en kriger og er det ikke en kriger job at gå i krig?" dristede hun sig til at spørge.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:08:59 GMT 1
''I min klan er en krigers job mere for at beskytte sit folk hvis de bliver angrebet. Jeg tvinger ingen til at gøre noget de ikke vil, mine krigere kæmper ikke for andre, de kæmper for at beskytte deres elskede og deres landsby''
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:13:22 GMT 1
"Hvorfor blev jeg så overfaldet!?" Hun så surt og såret på ham. Hun var ingen trussel og hun var blevet skræmt for vid og sans. "Undskyld hiochi-san. Det var ikke min menig at sige sådan noget." Lige så hurtigt som hendes raseri var kommet, lige så hurtigt forsvandt det og hun var igen den høflige lille geisha, hvis job var at være venlig og blid.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:18:34 GMT 1
''Det gør ikke noget, og den eneste grund til du blev overfaldet var en at mine nye mænd ikke vidste hvem du var og ville være på den sikre side. Jeg håber du forstår han intet ville gøre dig'' Hiochi kom først nu ordentligt igang med at spise sine nudler.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:22:58 GMT 1
Hun nikkede. Nej hun forstod ikke. Enhver idiot kunne da regne ud at hun, lige meget hvem hun var, umuligt kunne være en trussel. "Jeg forstår." sagde hun stille og gik igang med nudlerne.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jul 1, 2006 3:24:54 GMT 1
''Man kan ikke dømme folk på andres fejl'' Mumlede han stille med munden fuld at nudler.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 1, 2006 3:27:57 GMT 1
Hun smilte. Han havde tydeligvis ikke fået nogen lektioner i bordmaneer. "Det sagde du også ude i skoven, gjorde du ikke?"
|
|