Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 17:40:06 GMT 1
"solidt er det altid og flot kan jeg lave det men det kommer an på ejern du skal være et med dit sværd hvis en del ikke passer til dig så er det er dårligt prøv og mærke på det her skaft føler du dig tryk med det" sagde Niro og fandt et skaft frem og rakte det imod ham. ((heller ikke her men jeg tror ikke der er noget system endnu. men sory jeg kom til at skrive Zach før jeg har mange personer.))
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 17:59:18 GMT 1
Katsu tog fat om skaftet. Det lå slet ikke godt i hånden. "Nej tak" sagde han med det samme og rækte det tilbage. Katsu havde forstand på sværd og manden havde helt ret. "Nej ikke det" gentog han
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 18:01:19 GMT 1
"fint prøv dem indtil du finder et der passer til dem san" sagde Niro venligt og bukkede og gik hen til disken og arbejde vidre
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 6, 2006 18:05:33 GMT 1
Nakio kom gik forsigtigt ind i butikken og så sig om. Han gik derefter op til disken og ventede til det blev hans tur til at blive betjent.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 18:09:54 GMT 1
"åh det er dem san jeg er næsten færdig med deres stav" sagde Niro til Naoki og stoppede ikek sit arbejde
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 6, 2006 18:12:43 GMT 1
''Det lyder perfekt jeg kan komme tilbage senere igen jeg har alligevel ikke særlig meget tid'' Sagde Naoki og smilede
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 18:14:59 GMT 1
"det bestememr de selv san" sagde Niro og arbejde vidre
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 6, 2006 18:16:59 GMT 1
''Det vil jeg gøre så'' Sagde han og bukkede let og gik ud af døren.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 18:33:39 GMT 1
Efter at have prøvet mange skafte finder han endelig et han kan lide. Det var langt og lå perfekt i hånden. "Det her, tak" sagde han og viste det til manden. "Hvis du kan udsmykke det, vil jeg købe det." sagde han.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 18:41:44 GMT 1
"selvfølgelig har du noget i tankerne" sagde Niro og så på ham men han blev ved med at arbejde det så ud til at hans hændre selv arbejde
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 18:47:28 GMT 1
Katsu tænkte sig om. "Belægning, gerne noget fint. Også gerne nogle mønstre" sagde han. Katsu har altid haft en svaghed for mønstre. Han glædede sig til sit nye sværd, og var ligeglad hvor lang tid der ville gå før han fik det bare han ville få det.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 18:51:03 GMT 1
"fint det vil tage lidt tid at lave da jeg også har den her order jeg burde være færdig i aften san" sagde Niro og arbejde vidre.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 18:55:13 GMT 1
Katsu nikkede forstående. "Det er iorden. Jeg kommer tilbage senere så" sagde Katsu. *Det bliver godt* tænkte han og smilte. "Farvel for nu" sagde han og det varede ikke meget længe før Katsu var forsvundet ud af døren.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 14, 2006 18:25:49 GMT 1
Nori blev færdig med staven og laged den til side og ingravede nogle mønstre i det skaft han havde blevet bedt om. Zach lagde det også til side bag efter og gik igen gang med at ligge gulvet. han så nøje på hvert stykke træ og lagde det forsigtigt. sådan blev han ved i flere timer.
|
|