|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 0:52:37 GMT 1
Hun smilede en smule genert til ham "Tak" Sagde hun med et bredt blidt smil.. Hun så kort efter Naoki før hun lod blikket vile ved Nori igen.. Hun lod hænderne glide om i baglommerne mens hun lavedet et ryk med hovedet for at fjerne en tåt fra hendes syn
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:57:57 GMT 1
Niro så Naoki faldt i hullet og han grinte lidt og sagde "javel san jeg venter dem imorgen" Niro så på Armara igen og sagde "de er noget speciel Armara-san. dit indre afpejles også i dit ydre det er sjældent" Zach gik hen til en hylde og tog en lille træfugle ned som kunne ligge i ens håndflade. den var meget detaljeret og den så ud som om den kunne flyve væk hvert eneste sekundt. "vær sød at tage denne her som et minde og som en undskylding for hullet Armara-san" sagde Niro mens han gik hen med fuglen til hende.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 1:03:30 GMT 1
Hun kiggede i hans hånd før hun lod blikket vile ved hans øjne.. Skulle hun virkelig tage imod den? Hun så ingen fare i ham.. Så det var vel okay.. Et blidt smil lagde sig om hendes læber.. Hun kendte ham ikke men han fik hende allerede til at rødme.. Hun ville med glæde tage imod hans fuglen.. Endnu engang var hun tavs selvom hun havde en masse hun ville sige kunne hun ikke finde ord på det.. Men man kunne se på hendes øjne hun virkelig værdsatte det han gjorde for hende.. Hans blide ord fik hende til at føle sig lidt mere tryk..
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 10:55:52 GMT 1
Niro smilde blidt og roligt til hende mens han gik over med fuglen til hende. Det var længe siden han havde mødt en person som havde sådan et godt indre. Niro havde lust til at betragte hende hele dagen. hendes sjæl gav nyt liv til alt hun var anderledes hun var speciel hun var enestående men ikke som en ting men som et menneske. Niro rakte hånden fram med fuglen og sagde "De må virke undskylde det med gulvet Armara-san"
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 4, 2006 17:00:05 GMT 1
Hun smilede roligt til ham og tog imod hans fugl af træ.. Hun studerede den kort med et fascineret blik.. "Jeg troede du sagde der var intet smukt i din butik" Hendes blide smil gav klart udtrøk for at hun var glad for hendes gave.. Selvom hun ikke kendte ham kyssede hun ham blidt på kinden.. "Tak" Hun smilede en smule genert til ham og bukkede svagt på hovedet "Du behøver ikke tænke på gulvet" Hun var ikke sur på ham på grund af hullet.. I stedet fandt hun det faktisk ret morsomt..
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 4, 2006 20:03:02 GMT 1
Niro rødmede lidt over kysset han fik på kinden og hans sagde blidt "der er indet i denne butik der er smukt nok til dig" Niro smilede blidt og betragtede hende og følte noget han ikke havde følt før Niro kunne ikke helt finde ud af hvad det var.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 4, 2006 20:10:39 GMT 1
Hun smilede kærligt til ham og kiggede så rundt omkring.. "Jeg må vel hellere se at komme videre" Sagde hun mens hun lod blikket vile på ham igen.. Det var jo ikke engang meningen hun skulle ha været her inde.. Men hun var glad for hun blev skubbet ind i butikken.. Ellers havde hun ikke mødt en så flink person som Nori
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 4, 2006 20:24:40 GMT 1
"ja det må dw vel Armara-san" sagde Nori venligt og bukkede høfligt. "De er velkommen til at besøge butikken når som helst" sagde Nori venligt og smilede
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 6, 2006 13:16:28 GMT 1
Hun nikkede til ham med et smil "Det vil jeg gøre" Sagde hun da hun bestemt ville se ham igen.. Hun smilte en enkelt gang til ham før hun vendte sig om og begyndte at gå ud af butikken.. Hun kiggede kort på fuglen hun havde i hendes hånd før hun forsvandt mellem de mange mennesker på gaderne
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 16:00:49 GMT 1
Zach smilte lidt og gik hen til en drejebænk og gik igang med den stav
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 16:39:52 GMT 1
Katsu kom gående ind med kun et enkelt sværd på ryggen. Han så sig om og til at starte med kunne han ikke få øje på nogen. "Øhm... Er her nogen?" spurgte han, selvom han ikke var sikker på at der var nogen. Men han fik øje på en, som muligvis arbejdede her. *Aha!* tænkte han
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 16:42:34 GMT 1
Zach så op og sagde "ja kan jeg hjælpe" han stoppede sit arbejde med det samme
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 16:45:26 GMT 1
"Ja det kan du tro. Jeg skal have mig et nyt sværd, og ville spørge om du kan lave et fint og godt skaft til det? Så klarer smeden resten" sagde han og så spørgende på manden. Han så sig lidt omkring. *En meget fin butik* tænkte han samtidig. *Jeg må virkelig skaffe mig et nyt sværd* tænkte han og så på sit han havde på ryggen. Det ville han aldrig gå af med, men ville jo helst have to sværd.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 6, 2006 16:48:31 GMT 1
"tja det vil tage lidt tid men jeg har et lille udvalg her" sagde Zach og gik hen til en hylde hvor der lå mange skafter til sværd.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 16:51:16 GMT 1
Katsu så lidt på dem. "Det skal både være solidt og flot. Gerne med noget belægning på. Har du sådanne noget?" spurgte han imens at han iagtog de skafter der lå. *Jeg håber ikke at det bliver alt for dyrt* tænkte han samtidig.
((Jeg ved ikke hvordan vi gør med betalingen... Jeg har ikke fået fortalt at jeg har nogle penge til at starte med :/))
|
|