|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 0:01:25 GMT 1
Hun lyftede svagt et øjenbryn mens hun interessant lyttede med i deres samtale.. Hvorfor han sagde san hele tiden forstod hun ikke.. Hun nikkede til ham og lige så lydløs som hun var før kiggede hun lidt rundt omkring mens hun nippede til sin the.. Hun lod hånden vile på koppen for at få varmen i hendes hænder.. Ikke fordi hun frøs.. Men hendes hænder var kolde.. Efter hun var færtig med sin the stilte hun den på bordet.. Hun kiggede lidt nervøs rundt igen da hun ikke rigtig kunne se nogen mening i at blive i butikken da hun egentlig ikke rigtig skulle noget spicelt.. Hun bed sig i læben og strøj en tåt hår bag øret mens hun forsøgte at holde sig rolig
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:05:28 GMT 1
Niro tegnede et par strejer på træet og lagde det tl side og sagde "nej nattergalegulvet er meget mere end et gulv san. ser du et almendeligt gulv ligger ens og ligner hinanden og er nemme og nare. men nattergalegulvet har en sjæl og ikke en millimeter er ene så om du så fandt din balangce på et punkt ville du ikke kunne finde balance på et andet. en sjæl skal ikke have kontakt for at føle san derfor kan du ikke nare det." Niro smilte og satte nu træet fast på en mindre maskine men gjorder ikke mere ved det. Niro gik hen til Armara og sagde "hvis der ikke er noget der intresere dem san så er det fint jeg har aldrig haft sdan en fin person i min butik"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 3, 2006 0:07:50 GMT 1
*Lyder som nonsens et gulv kan da ikke have en sjæl* Tænkte han og hoppede ned i hullet for at kunne se gulvet fra siden og nede fra.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:14:56 GMT 1
Zach så på Naoki og sagde "San hvorfor ser du på et nomalt gulv som er ved at blive rivet op"
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 0:15:55 GMT 1
Hun nikkede smilende til ham.. Måske var hun ikke så snaksalig som hun pleger men hun følte sig stadig ikke tryk i denne by.. Hun stolede ikke rigtig på nogen.. Hun kiggede ned på gulvet mens hun svagt rystede på hovedet.. Hvis man kedet sig kunne man bare begynde at snakke om træ.. Hun kendte udemærke alle de teknikker da det var noget af det første hendes far 'lærte' hende.. "Undskyld mig.. Men efter din venlige gæstfihed.. Kunne jeg så ikke få Deres navn?" Hendes stemme var yderst rolig når man tænker på hun er så nervøs..
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 3, 2006 0:16:59 GMT 1
''Jeg ser bare om min terori er rigtig på almindeligt gulv. Jeg kan jo få brug for det'' Sagde han uden at flytte øjnene fra gulvet.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:17:51 GMT 1
nori så på Armara og sagde med et lille buk "mit navn er Nori" Nori så så på Naoki og sagde "er gulv uden sjæl lider når en går på det og hyler op men et med sjæl nyder det og synger om glæden ved at det bliver brugt"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 3, 2006 0:22:48 GMT 1
''Hva slags gulv er det her'' Spurgte Nakio og kiggede und under gulvet. Han tog sin kunai og skrabede lidt på siden af gulvet ''hmm Solidt træ hårdt at skære i det vil sige knirker ikke så nemt. Har jeg ret?'' Spurgte Nakio
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 0:26:15 GMT 1
Hun nikkede til ham og kiggede lidt rundt omkring "Tak for the.. Nori" Hun nikkede endnu engang til ham og trak stråhatten på hovedet så hendes ansigt igen var helt mørkt.. Hun havde ikke tænk sig at blive hængene og høre på deres træ historier.. Så havde hun vigtigere ting at foretage sig.. Hun kiggede kort på Naoki før hun vendte blikket mod Nori..
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:32:12 GMT 1
"det billige bras fulgte med og det knirkede forfærteligt" sagde Niro til Naoki. Niro så på Armara og sagde "må jeg bede om deres navn san"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 3, 2006 0:36:14 GMT 1
''Ser man det. Jeg bliver nu aldrig den store snedker. Foresten hvornår kan de have min stav færdig?'' Spurgte Nakio og kravlede op af hullet.
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:42:39 GMT 1
"imorgen aften san" sagde Niro til Naoki med et lille buk
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 3, 2006 0:43:17 GMT 1
Hun bed sig lidt i læben igen.. Skulle hun forsøge at få en smule respekt hos sin far ved at kalde sig det navn han gav hende.. Eller skulle hun holde fast ved det navn hendes mor gav hende inden hun drog bord?.. Hun smilede nu selvom hun ikke anede hvad hun skulle sige.. Hun var helt ny i byen og det var første gang hun skulle præsentere sit navn for en der ikke kendte til hendes sande navn i forvejen.. "Mit navn er Armara" Hun brød sig ikke om at skuffe sin mor.. Om hun så ville blive set endnu mere ned på på grund af det engelske udseendene og nu hendes navn var hun ligeglad med.. Hun nægtede at kalde sig det rædselsfulde navn hendes far havde givet hende.. Hun smilede en smule stolt over hun turde trosse sin far og kalde sig ved sit rigtige navn..
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 3, 2006 0:47:00 GMT 1
Niro så på hende og sagde "Armara er et smukt navn så lust og let det passer til dem Armara-san" Niro bukkede igen og fjernede igen en hårtåt fra sit ansigt og smilte lidt.
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 3, 2006 0:49:00 GMT 1
''Så kommer jeg igen i morgen aften sagde han og bukkede'' Han vendte sig om og skulle til at gå ud af døren da han igen faldt i hullet. Han kom lyn hurtigt på benene igen og hoppede op og sagde ''Jeg skulle lige se gulvet en sidste gang'' Sagde han og gik ud gennem døren mens han gned sig på sin arm *Der kommer et blåt mærke*.
|
|