Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 19:56:56 GMT 1
Nori gik hen til døren og vendte et skilt så der stod åbent ud imod gaden. Han gik hen til den lille skrænke og hørte gulvet knirke *forbande gulv jeg må lave det* Nori stilte sig bag skranken og så imod døren
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 22:16:33 GMT 1
Nori så lidt på gulvet og tænkte *nå ingen kunder så kan jeg jo lige så godt lave noget* Nori gik ud bag i butikken og kom frem igen med et koben og begyndte at brække gulvet op. under gulvet var der bare 50cm ned til jorden. Niro tog bræderne han fik ud af at brække gulvet op med ud bag i butikken.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 2, 2006 23:13:23 GMT 1
Armara kom gående igennem de mange gader hvor folk skubbede vildt som havde de noget vigtig de skulle nå.. Armara kiggede sig forviret rundt omkring og holdte en hånd på hendes stråhat for ikke den skulle falde af.. Hendes ansigt var ilagt mørke på grund af den store hat.. Men hun brød sig ikke om de øjne folk kunne sende hende på grund af hendes anderledens udseendene.. Hun skammede sig ikke over hun ikke lige frem lignede en japaner men hun ville helst blande sig i flokken.. I al den moslerrig blev hun skubbed til og nermest væltede ind i butikken.. Hvis hun ikke havde taget fat i dørkarmen havde hun faldet lige ned i huldet.. Hun kiggede undrene på huldet i gulvet.. Hun skubbede til hatten så den faldte ned og lagde sig på hendes ryk.. Hun kiggede sig lidt rundt omkring for at finde ud af hvilken butik hun var havnet i.. Først nu fik hun øje på Nori der var igang med at brække sit gulv op.. Hendes kinder begyndte at få en lysserød farve og hun forsøgte lydløs at bakke.. Hvor måtte det ikke ha set dumt ud på den måde hun kom dumpene ind i butikken.. Det kunne ha været værer hvis hun havde faldet ned i huldet
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 23:18:52 GMT 1
Niro hørte døren åbne og så Armara og han gik hen til hende og sagde "kan jeg hjælpe dem san" Niro rakte hånden frem for at hjælpe hende op på noget gulv der stadig var der. Niro betragtede Armara noget det var en af de første gange han havde set en så pæn i det.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 2, 2006 23:24:59 GMT 1
Hun tog venligt mod hans hånd men kiggede dog ned på gulvet som stolede hun ikke på han ville føre hende over på noget fast gulv.. Hun trak hånden til sig og lod den så glide gennem det glatte hår for at få lidt styr på det.. "Øhh.. Jeg.. Øhh" Hun kiggede rundt omkring.. Hun kunne ikke fortælle hun blot kom dumpende på grund af hendes klodsethed.. Hun bed sig lidt i læben mens hun lod blikket falde på ham "Jeg kigger bare" Hun smilede venlig i håb om at kunne rede sig ud af hendes pinlige situation
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 23:31:29 GMT 1
"Det er helt fint san, jeg forventede ingen kunder idag så jeg beklager gulvet, kan jeg tilbyde en kom te san sagde Niro og bukkede pænt og vendte sig om og tog en bunke bræder op og smed dem om bag i butikken. Niro så på hende og fjrenede en tåt hår der var foran hans øjne om bag øret. "min butik er meget ydmy og lille jeg tro næppe de vil finde noget som de vil syntes er smuk san" sagde Niro forsigtigt og tænkte *en dag skal jeg nok blive kendt for mit arbejde*
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:35:33 GMT 1
Nakio åbnede døren ind til snedkeren han kiggede på de to personer der befandt sig i butikken og lagde derfor ikke mærke til at noget af gulvet manglede så han fortsatte bare ligeud. Pludselig faldt han ned i et hul og landede på sin bagdel *Av*
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 2, 2006 23:39:19 GMT 1
Hun nikkede høfligt og smilte svagt til ham "Meget gerne" Hun ville nødig være uhøflig så selvom hun ikke kendte ham takkede hun ja.. Hun kiggede lidt rundt omkring idet han nævnte det om hans butik.. Hvis han ville fortsætte med at føre den burde han have mere tillid til den.. Ellers ville han ikke nå langt "Lad nu bare mig bedømme det" Hun smilede til ham og hendes tone var yderst blid som havde hun kendt ham et stykke tid
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 23:41:37 GMT 1
Niro serverede noget te i en lille kop og gav den til hende da Nakio faldt ind af døren. Niro sagde "undskyld mig san. Niro løb hen til hullet og sagde "er de oki san lad mig hjælpe dem op" Niro rakte en hånd ned til ham
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:43:06 GMT 1
''Nu ligger jeg lige så godt men så lad gå da'' Sagde Nakio og tog fat i hans hånd ''Hvofor mangler gulvet?'' Spurgte han.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 2, 2006 23:45:52 GMT 1
Armara vendte sig kort for at se hvad det var der støjede i butikken.. Hun kunne ikke lade vær med at smile da hun så en anden ligge i hullet.. Hun vendte blikket mod Nori og to mod koppen med the mens hun pænt bukkede med hovedet som tak.. Hun vendte igen blikket mod den nyankommendene og forsøgte at skjule et grin i koppen mens hun svagt nippede til theen
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 23:48:07 GMT 1
Niro trak ham op og sagde "jeg ligger et nyt gulv, det kaldes nattergale gulvet det er umugeligt at liste over uden der kommer en fugls sang, San" Niro så på ham og bagefter over på Armara og tilbage på Nakio. "men kan jeg hjælpe dem med noget san"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:50:32 GMT 1
''Ja det kan du faktisk jeg vil gerne høre om du kan lave mig en massiv stav i asketræ med en ingraderet drage? og med hensyn til gulvet det ville komme an på en prøve'' Sagde han og smilede
|
|
Nori
Tømrer/snedker
|
Post by Nori on Jul 2, 2006 23:54:16 GMT 1
Niro bukkede og sagde "ja jeg kan lave dig en stav men gulvet tager tid det har sin hemligheder du skal kende gulvet som det var et med dig og det er kun dem der kende hemeligheden af at ligge gulvet der gør det san" Zach gik hen til Armara og spurte "jeg beklager san se dem endelig omkring" Niro gik bagefter om bag i butikken og fandt et stykke ask og kom ud igen mens han sagde "hvor lang stav vil du have san"
|
|
|
Post by Nakio/Ken on Jul 2, 2006 23:58:50 GMT 1
''En meter og tyve'' Sagde han ''Og med det gulv det er ganske simpelt efter min mening den store hemmelighed er fordelingen af vægt. Du kan godt se dem her?'' Sagde han og satte sig på hug og klappede på en af de bærende planker der hvor der ikke var noget gulv ''Det gælder så bare om at gå på sådan en planke med gulv over så der ikke bliver nogen vægt så den ikke kan lave nogen lyd'' Sagde han og lagde armene over kors.
|
|