|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:04:12 GMT 1
"Så skal det da være enten snart eller om et helt år.." smiler han og kysser hende. "Skal vi ikke snakke med din far om det?" spørger han. Faren blev nok ikke glad for at de blev gift så hurtigt. Så troede han nok bare at de havde været i seng sammen - hvilket de jo havde - og Aiko var blevet gravid - det var hun dog ikke, troede han ihvertfald...
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:07:53 GMT 1
Aiko trak på skuldrene. "Det ville være rarest snart, men mest praktisk og nok det, far vil være gladest for, om et år.. Vil jeg da tro. Men jo, lad os snakke med ham om det." Hendes ansigtsudtryk bliver pludselig bedrøvet. "Hvis han altså ikke har skriftet mening."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:10:30 GMT 1
"Så finder jeg på noget!" siger han. Han har allerede en ide, hvor han beholder sin ære. Men han vil ikke fortælle hende den. Så får han ikke lov... "Lad os finde ham. Er han hjemme idag?"
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:11:45 GMT 1
Hun trækker igen på skuldrene. "Det ved jeg ikke, men jeg kan tjekke efter..?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:13:05 GMT 1
"God ide," siger han og kysser hende på munden. "Kan du gå?" spørger han og rejser sig, klar til at gribe hende hvis hun skulle falde.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:15:48 GMT 1
Hun rejser sig lige så forsigtigt op uden at støtte på det dårlige ben. Da hun støtter på det dårlige ben for at gå, er hun ved at vælte. Hun griber ud efter Ryuu og får fat i ham, før hun falder. "Nej, det kan jeg ikke.."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:17:05 GMT 1
Han griber hende samtidig. Så lægger han armen om livet på hende, så hun kan støtte sig til ham. "Bedere?"
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:22:02 GMT 1
Hun nikker. Det her passer hende meget bedre end at blive båret. "Ja, det skulle jeg mene." Hun humper lidt hen mod døren, mens hun støtter sig til Ryuu. "Bare hen til døren til at starte med." Derfra kan hun enten kalde på en tjenestepige eller på sin far, og hvis hun er heldig, kan hendes far høre hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:24:43 GMT 1
Han stopper henne ved døren og åbner den. Udenfor står Gotora-sama. Han bukker så godt han kan uden at tabe Aiko. "Gotora-sama. Lige den vi ville snakke med," smiler han prøvende og venter reaktionen
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:32:32 GMT 1
Hr. Gotora er kold i ansigtet, lige indtil han ser Aiko, der er tæt på at vælte. "Hvad er der dog sket, datter?" spørger han bekymret. "Det er underordnet, fader. Det er ikke det, vi skal snakke om. Kan vi sætte os ind på værelset? Jeg bliver en anelse træt af at stå her, hvis I forstår.?" Hr. Gotora nikker blidt, går ind på Aikos værelse og sætter sig på en af hendes puder. [color=black["Du tager Aiko, ikke svigersøn?"[/color] Han lægger et drillende tryk på svigersøn, for også at være venlig og Aiko smiler og nikker til Ryuu som tegn på, at han godt må tage hende op og bære hende hen til sin fader.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:36:03 GMT 1
Han smiler skævt. Det er ret akavet at snakke med ham. Han løfter Aiko op uden besvær. Det var vel også en prøve i hans styrke. Han ser til Aiko. Det var vel godt at han blev kaldt svigersøn. Så er de vel stadig forlovet.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:38:51 GMT 1
Aiko smiler til Ryuu, og bagefter til sin far. "Fader, hvornår synes du, at Ryuu og jeg skal giftes?" Spørger hun forlegent og er bange for hans svar. "Så snart I ønsker det, bare det kan gøre min lille skat glad." Aiko rødmer let og smiler til Ryuu.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:41:30 GMT 1
Han smiler skævt tilbage - glad for at hun fører ordet. "Såå... Ville slutningen af sommeren passe ind?" spørger han nervøst.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:45:12 GMT 1
Hr. Gotora ser undrende på Aiko, der nikker usikkert. Han sukker. "Ja, slutningen af sommeren passer fint." Siger han med en opgivende stemme. Aiko kaster sig i armene på sin far. "Tak far. Jeg elsker dig!" Hr. Gotora ser overrasket ud, men lægger så hænderne omkring Aiko og smiler. "Det var da så lidt min kære."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 15:46:47 GMT 1
"Tusind tak, Gotora-sama." siger han og smiler. Han er lykkelig. Nu behøver han snart ikke kysse hende i smug, nu kan de snart være sammen uden at nogen ser skævt til dem.
|
|