|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 20:55:29 GMT 1
Aiko rækker hånden ud og lægger den på Ryuus skulder. "Nej, du må ikke gå." Aiko prøver at kome fri fra Yuudais tag og klarer det, men da hun bevæger sig over mod Ryuu, sparker Yuudai ud efter hende og rammer hendes sårede ben, så hun falder sammen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 21:01:26 GMT 1
Ryuu griber hende. Reflekserne fejler ikke noget. Han løfter hende op og stå igen. Han har regnet ud hvad Yuudai har lavet og skuler til ham. Han får navigeret Aiko over på sengen og sætter hende ned. Han sæter sig ved siden af og sender hende et meget kærligt blik. "Er du okay?"
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 21:04:48 GMT 1
Aiko nikker og ømmer sig. Yuudai havde ramt lige der, hvor hun er såret. "Jeg.. Har det fint." Yuudai undrer sig meget. "Hvad gjorde jeg? Han er meget urolig, da han ikke ved, hvad han skal gøre, eller hvad han har gjort.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 21:07:17 GMT 1
"Du sparkede hende," siger Ryuu som om han er dum. Hun havde trænet her, det måtte hun ikke. "Er det dit sårede knæ? Fra da vi trænede?" det sidste var en løgn... De havde ikke trænet sammen
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 21:16:06 GMT 1
Aiko smiler kort. "Ja," hun er ikke meget for at lyve, men det er bedre end at blive taget i at træne i deres egen dojo. "HVAD?! Er dit ben såret? Er der noget, jeg kan gøre?" Aiko ryster kort på hovedet. "Nej, ikke andet end at gå, lade os være i fred og lade vær med at sige det her til nogen. Det ville være dejligt." Yuudai bukker venligt og går baglæns ud ad døren
//Yuudai out
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 22:01:06 GMT 1
"Skal jeg se på det?" spørger han. Måske ville hun hellere have at en mere proff gjorde det. Han var jo bare en smed med grove hænder...
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 22:04:02 GMT 1
Aiko trækker på skuldrene. Hun er lidt ligeglad, men hun har meget ondt i benet. "Det behøver du ikke, med mindre du insisterer."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 22:11:44 GMT 1
"Det gør jeg." siger han og får kjolen op til såret på benet. Han kigger på det. "Der skulle ikke være noget," smiler han skævt og lukker forbindingen igen. Han gør sig umage for ikke at være for voldelig. Han sætter sig ved siden af hende. "Undskyld... Det var ikke meningen før..." siger han og ligner et lille barn der skal sige undskyld.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 11:22:15 GMT 1
Aiko ømmer sig, mens han lægger forbindingen på igen. Det gør ondt, men hun vil ikke lade ham vide det. Hun nikker bare og smiler. "Det ved jeg. Jeg overreagerede vidst også lidt." Hun rødmer mens hun siger det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 12:49:13 GMT 1
"Det tror jeg vi alle sammen gjorde..." smiler han og kysser hende. Han lægger armene om livet på hende og siger "Han vil vel passe på sin søde," han kyssede hende på halsen, "smukke," han kyssede hende igen, "og intelligente lillesøster," smilte han og kyssede hende igen. "Eller også er det fordi du bliver gift først," smilte ham og nussede hende lidt i siden.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 14:44:52 GMT 1
Aiko rødmer. "Nu ikke overdrive, vel kæreste? Men du har nok ret alligevel". Hun smiler ved tanken. *Ja. Jeg skal giftes først. Før alle de andre.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 14:49:33 GMT 1
"Du er altså dejlig!" siger han og kysser hende på munden. "Hvornår skal vi gifte os?" spørger han og smiler
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 14:56:10 GMT 1
Aiko trækker på skuldrene. "Så hurtigt som muligt, synes jeg." Hun lukker øjnene, glad for, at han sidder ved hendes side.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 14:58:07 GMT 1
"Til efteråret?" spørger han og kysser hende. "Lige i starten? Der er ikke så mange," smiler han og holder om hende. Hun dufter af Aiko. Sådan en helt speciel duft.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 15:00:02 GMT 1
Hun smiler og trækker let på skuldrene. "Det er smukkere om foråret eller sommeren," konstaterer hun i håb om, at han forstår hendes hentydning.
|
|