|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:44:51 GMT 1
Aiko gik efter ham. Han havde vidst glemt, at hun ikke måtte træne der.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 21:57:12 GMT 1
Aiko kom ind, mens hun støttede sig til Manami. Hun satte sig på sin seng, og Manami satte sig ved siden af hende. De sad og snakkede lidt, og Aiko fortalte, hvad det var, der var sket, da hun fik såret på knæet. Manami gik derefter ind i Aikos 'klædeskab', fandt en forbinding og bandt det om hendes knæ. Aiko skiftede tøj, så deres far ikke ville fatte mistanke til noget, og derefter sad de bare og snakkede.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 22:54:52 GMT 1
Manami gik over til vinduet og så ned. Hun kunne se Naoki. "Jeg smutter lige, Aiko." Og med de ord var hun væk.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 17:17:57 GMT 1
Aiko åbner stille døren og træder ind på sit værelse. Hun holder Ryuu i hånden og fører ham ind på værelset. Hun kigger rundt på værelset. "Kan du li det?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 17:19:39 GMT 1
"Ja!" sagde han betaget. "Der er meget kønnere end hos mig... Nu er der selvfølgelig også lidt forskel, men alligevel! Man tør jo næsten ikke røre ved noget," lo han og kyssede hende. *Endelig alene*
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 17:21:23 GMT 1
(( husk nu, at det er nutid )) Aiko gengælder kysset. "Det skal du ikke bekymre dig om. VI har tjenestepiger, og hvis der er noget, der går i stykker, køber jeg da bare en ny."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 17:23:20 GMT 1
((Nåh ja... Min egen reglel! )) Han trak hende hen til sig og så hende i øjnene lige før han gav hende et langt kys. Han lod sin tunge lege med hendes. Den ene hånd var om livet på hende og den anden nusssede hendes mave.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 17:34:47 GMT 1
Hun lægger sine hænder omkring ham og lukker øjnene. Hun gengælder hans kys og lader ham lege med hendes tunge, mens hun leger med. *Jeg elsker dig, Ryuu. Jeg elsker dig virkelig!* Hun kommer pludselig i tanker om, at hun har glemt at lukke døren. Hun åbner forskrækket øjnene og kigger i retning mod døren. Hun trækker sig hurtigt væk fra Ryuu og kigger direkte på sin storebror, der står i døråbningen. Hendes ellers så glade ansigtsudtryk er nu blevet meget trist. "Undskyld Yuudai," prøver hun sig frem, men hans ansigtsudtryk forbliver vredt og stift. "Hvad har du gang i, Aiko Emi?! Dette er en skændsel mod din, Ryuus og familiens ære. Hvordan kunne du?!" Aiko begynder lige så stille at græde. Hun ved ikke, hvad hun skal gøre, eller hvad hun skal sige.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 17:50:10 GMT 1
Ryuu bukker i det øjeblik han ser Yuudai. *Ups...* tænker han og går hen til Aiko. Han lægger en arm om hende og stryger hende over ryggen, mens han ser vredt på Yuudai. "Hvad generer det egentlig dig? Hun er voksen! Hun kan da for Guds skyld gøre hvad hun vil! Og hvordan kan hun være en skændsel, sålænge hun beholder tøjet på?"
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 20:27:12 GMT 1
Aiko ryster på hovedet og kigger overrasket på Ryuu. Hun havde ikke regnet med, at han ville reagere på den måde. Sådan reagerede han ikke over for Manami. Yuudais vrede ansigt blev om muligt endnu mere vredt. "Det er en skændsel på den måde, at hun ikke er gift! Man kysser ikke med en, man ikke er gift med! Det kan ende galt. Se bare på din søster, hvordan er hun ikke endt?!" Aikos ansigt slog meget pludseligt fra trist over til meget arrigt. "Til din information, Yuudai, så er vi forlovet. Far HAR allerede sagt, at vi godt må gifte os! Jeg kan gøre hvad jeg vil!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 20:29:54 GMT 1
Nu var det Ryuus tur til at se overrasket ud. At Aiko ligefrem gik fra "bange" til hidsig. Det var noget nyt. Bare han ikke slog hende. Godt bok kunne hun forsvare sig, men alligevel. Han lagde nok ikke fingre imellem.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 20:37:34 GMT 1
Yuudai ser vredt og overrasket på Aiko. "Nå, så lille Aiko skal giftes med sådan en fattigrøv?" Ikke nok med, at Yuudai er sur og har fanget dem i at kysse, er han også i humør til at håne sin lillesøster og drille hende, men Aiko bliver bare endnu mere vred. Man kan se hadet i hendes øjne. Hun går to lange skridt hen mod Yuudai og kigger ham direkte ind i øjnene. Han har aldrig set hende sådan før. Det første hun gør, når hun næsten står helt tæt op ad ham, er at give ham en knytnæve lige i hovedet. "SÅDAN SKAL DU IKKE SNAKKE OM DEN MAND, JEG ELSKER!! DEN MAND, JEG SKAL GIFTES MED!!" Yuudai har fået glasset til at flyde over. Han tager hånden op til ansigtet, hvor hun ramte ham. Aiko går med det samme de to skridt tilbage og står nu ved siden af Ryuu igen, mens hadet stadig flyder ud af hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 20:43:51 GMT 1
Han tager fat i Aiko og rusker hende to gange fram og tilbage. "HVAD HAR DU GANG I? DET DER HJÆLPER IKKE LIGEFREM!" råber han. "Har du ikke fattet at det er rent held at vi overhovedet kan gifte os? Det er jo ikke ligefrem godt at en Gotora-pige bliver simpel smede kone! Gør et nu ikke sværere end det er!" han taler roligere nu.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 17, 2006 20:48:34 GMT 1
Aiko lukker øjnene. Hun kan ikke klare det. Det triller en enkelt tåre ned ad hendes kind, som hun hurtigt tørrer væk. "Undskyld." siger hun trist til dem begge to. Yuudai træder nærmere og tager Aiko ud af Ryuus tag. Han omfavner hende. Han kan se, at hun er ked af det, og det her har taget hårdt på hende. "Du behøver ikke at undskylde, kæreste Aiko. Jeg havde fortjent det. Han retter sit blik hårdt mod Ryuu. "Sådan skal du ikke tale til min lillesøster!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 17, 2006 20:51:46 GMT 1
"Og det siger du?" spørger han og udstøder et fnys. Var det måske ikke ham der lige havde hånet dem begge to. Ryuu bukkede for dem begge to. Han måtte hellere gå inden han gjorde noget han ville fortryde. Han ville ikke slås. Han var ikke ligesågod som Yuudai. "På gensyn." siger han og vender sig for at gå. Det var jo sandt. Han er en fattigrøv. Endda en der ikke kan slås ordenligt.
|
|