|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:26:03 GMT 1
Et stort, smukt, elegant, smukt indrettet og fantastisk flot dekoreret værelse. Det minder lidt om Manamis værelse. Det har samme klædeskab/rum ind til 'hovedværelset'. Det er fantastisk smukke vifter og porcelænsansigter på væggene. Der er også små porcelænsfigurer rundt omkring, da Aiko har en svaghed for disse.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:00:46 GMT 1
Aiko kom ind. HUn lagde sig på sengen og stirrede op i loftet med et stort smil. Intet kunne ødelægge hendes humør nu. Hun var trolovet med ham, hun elskede. Hun var så lykkelig. Hun kunne ikke tænke på andet end ham. Han var fantastisk!
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:03:53 GMT 1
Katsu bankede forsigtigt på døren og åbnede den stille. Han tog et skridt ind og smilede da han så Aiko. Katsu så en smule mørbanket ud, havde skrammer over det hele og beskidt tøj. Han havde sine våben på sig og så både glad og nedtrykt ud. Han så sig om i værelset, som altid havde været så flot, og kunne ikke rigtigt få sig selv til at sige noget med det samme, uden at vide hvorfor.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:06:17 GMT 1
Aiko så op på ham. Hun blev glad, da hun så ham, men en smule bekymret, da hun så, hvordan han så ud. Hun satte sig op. "Hvordan er det, du ser ud? Hvad er der dog sket?" Hendes stemme havde en snært af, at hun var bekymret, men den var med et lykkeligt, glad tonefald. Ikke surt.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:09:16 GMT 1
Katsu smilede. "Ikke noget alvorligt. En træningskamp som jeg tror at jeg tabte" sagde han. "Du ser så glad ud, hvad er der sket for dig?" spurgte han nysgerrigt og interreseret. Katsu kastede det lange hår om på ryggen så man bedere kunne se ham og han bedere kunne se. *jeg glemte vidst kastevåbende derude. nå pyt* tænkte han og tænkte også tilbage på kampen. Han var sikker på at han bare måtte træne bedere og mere.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:10:59 GMT 1
Hun smilte stort. "Kan du huske ham der smedens søn, vi legede med, da vi var små? Ham, hvis far spurgte far, om jeg ikke skulle giftes med hans søn? Og hvor far sagde nej?" Hun kunne ikke holde op med at tænke på ham og det, de havde gjort.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:15:49 GMT 1
Katsu tænkte tilbage. Det sagde ham ikke rigtigt noget men det faldt ham pludseligt ind at han vidst nok engang havde været i en meningsløs slåskamp med ham. "Nå ham... Ja ham husker jeg. ganske tydeligt" sagde han og smilede skævt. "Dengang far blev rasende på den familie" mumlede han og huskede det tydeligt nu. "Er du begyndt at se ham igen?" spurgte han hende og så lidt drilsk på hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:17:35 GMT 1
Aiko nikkede. *Kan han huske så meget? Neeej, han så os da ikke, da vi.. Nej, det kan han da ikke have gjort.. Eller kan han?* Hun undrede sig lidt, men det kunne ikke ses på hendes glade ansigt. "Ja, sådan kan man godt sige det."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:20:08 GMT 1
Katsu smilte og begyndte at fnise lidt. "Hvad mener du med det?" spurgte han stadig stort smilende. Katsu strækte ryggen så den sagde et højt knæk. *Arv! Slog han så, hårdt?* tænkte han og mente det slag Chang havde givet ham i ryggen med kæppen. Katsu bed smerten i sig og begyndte at prøve at lytte til Aiko igen.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:22:13 GMT 1
Aiko smilte og rejste sig op. "Jeg mener, at far sagde ja." Hun var enormt glad nu. At skulle fortælle sin egen tvillingebror om det. Bare det, at skulle fortælle nogen det, gjorde hende glad.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:25:43 GMT 1
Katsu blev ved med at smile. *Skal hun giftes med ham?* tænkte han. Han huskede ham ikke som en af hans meget gode venner. Det var mest Aiko der var sammen med ham. Men den gang var de jo også børn. "Så i skal altså giftes? Tillykke! hvornår?" spurgte han interreseret. *min søster skal giftes* han kunne ikke rigtigt få det ud af hovedet.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:28:51 GMT 1
Hun smilte over hele hovedet. "Ja, vi skal giftes. Vi har ikke aftalt en dag endnu, men det bliver nok snart." *I hvert fald, hvis jeg bliver gravid..* Hun bed sig i læben. Det havde været godt. Hun håbede ikke, broderen ville fatte mistanke til noget. Forhåbentlig ikke.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:35:53 GMT 1
Katsu var glad for hendes vejne. "Det må man vel så se frem til" sagde Katsu glad. "Jeg holder pause fra min træning lige nu, så jeg tror at jeg tager ned på kroen og for mig noget at drikke, før jeg fortsætter træningen" sagde han. Han var godt udmattet, træningen som han havde lavet hver eneste dag siden han var lille var snart ved at være meget hård. "Hvordan går det med din træning?" spurgte han før han gik ud. Han stod stadig i døråbningen.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 14:38:52 GMT 1
Aiko gik over til ham. Hun ville med ham. "Jeg har ikke trænet så meget på det seneste. Desværre." Hun kiggede ham direkte ind i øjnene, med sine med spørgende øjne. "Må jeg ikke komme med dig? Jeg har ikke andet at tage mig til, og så kan vi træne sammen." Hun kiggede da ned i gulvet. "Så længe det ikke er her, selvfølgelig."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 14:43:22 GMT 1
Katsu kunne ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne komme med og ville også gerne have hende med. "Jo du kan da bare tage med. Men jeg må have noget at drikke først" sagde han og tørrede noget sved af panden. *På en lang mission efter mange kampe er det ikke altid der er noget at drikke. Jeg må træne realistisk* tænkte han alvorligt. "Nej jeg behøver ikke noget at drikke, lad os bare træne i dojo'en med det samme." sagde han og forsvandt ud af døren.
((vi fortsætter bare der))
|
|