|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:11:49 GMT 1
"nå ikke" mumlede han i farten, da han lavede et baglends fligflag agtigt hop og sparke opaf mod Changs kæbe og samtidig undveg kæppen. Hele dette trick gik i det hele taget meget stærkt og han landte med fronten imod Chang og så afventende på ham. *langsom? Jeg plejer ellers at blive rost for min hurtighed. Det betyder bare at jeg må træne endnu hårdere* tænkte han og så alvorligt på Chang. Chang var en svær modstander, og Katsu var vidst lige et enkelt skridt bagud for ham. i hvert fald.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:17:02 GMT 1
Han hoppede baglæns, og undveg med nød og næppe.. "Kom nu, du kan gøre det bedre end det.." Han løb hen imod en sten på jorden, og satte af på den, så han røg meget højrer op i luften end normalt.. Han strakte sit ben ud, til et spark der styrede direkte mod Katsu's hoved i luften.. Samtidig løftede han de to kæppe, og slog dem begge to hårdt ned mod hver af Katsu's skuldre..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:20:42 GMT 1
Katsu tog et enkelt skridt tilbage og så lidt på angrebet. Han tog fat med den hånd han ikke havde et våben i, på foden som Chang sparkede med, og skubbede den op så Chang muligvis ville falde. De to slag med kæppe havde nu mistet næsten hele deres styrke og fart og han kunne nemt parere dem. Katsu var ved at blive en smule irriteret på Chang, for han gjorde jo sådan set hans bedste, så Katsu gav ikke Chang et sekund at komme sig i. Han løb i høj fart mod Chang og slog kæppen meget hårdt imod siden af Chang.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:24:28 GMT 1
Han mærkede sit ben blive skubbet op af, og han lod det.. han vendte rundt i en baglæns salto.. Og landede på benene.. Katsu's slag i siden var nemt at parere, og starks efter slog han løs på Katsu, med kæppene efter hans overkrop og hoved..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:28:08 GMT 1
Katsu gik hurtigt tilbage til forsvar og parerede de fleste af Changs slag. Et enkelt slag gik dog igennem og gav et lille stød i siden på Katsu. Slaget ramte ikke specielt godt men nok til at skubbe Katsu et stykke tilbage. *orh! nåh ja han bruger jo også flere våben end mig* tænkte han. Han fik en ide der måske kunne give Chang et godt stød og fik et smil på læben, hvorefter han bare stod og afventende på Chang.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:30:41 GMT 1
Han smilede til Katsu.. Han løb hen imod han, og slog med den ene kæp på hans ben, og med den anden mod hans side..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:33:46 GMT 1
Katsu lavede et højt hop og greb fat om en gren der stak ud fra et stort træ. Han hang deroppe og tøvede ikke det mindste med et hårdt spark imod Changs ansigt. Katsu regnede ikke med at Chang kunne gøre helt vildt meget ved dette, men det ville tiden vise. Katsu hang dog kun i en arm, da han havde kæppen i den anden. *hvad siger han mon til det?* tænkte han samtidig så efter om han ramte.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:38:07 GMT 1
Han dukkede hovedet til siden, men Katsu's fod snittede stadig hans kind.. *Det var et dumt træk.* Han vidste at selvom, han kunne have kommet alvorligt til skade hvis Katsu have ramt ordentlig, var han nu stort set forsvarsløs sam han hang der i træet.. Han greb fat i Katsu's ene ben, og holdt det fast.. Med den anden hånd, slog han løs på Katsu's ryg..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:43:05 GMT 1
Katsu følte en grum smerte der fyldte hans ryg. "Arh" udbrød han og faldt til jorden. Chang havde et tog tag i Katsus ben og det gav ham en ide. Noget som Chang umuligt kunne være forberedt på. Han satte begge hænder hårdt i jorden, og lavede noget lignende en hvermølle. Og da Chang hang fast i Katsus ben og benet blev slynget, måtte Chang vel forhåbenligt følge med. Katsu havde placeret det sådan at kastet var mod et tykt træ. Katsu anstrengte sig virkelig. Chang var jo ikke lige frem let at bære og kaste måtte man tro.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:47:38 GMT 1
Chang blev lidt overrasket over Katsu's træk.. Han røg gennem luften.. Han landede ind i et træ med en benene først.. *For satan* han sørgede for stadigvæk at holde fast i Katsu's ben, og et øjeblik efter han havde ramt træet var han på benene igen, og slyngede Katsu's ben, i en cirkel rundt om ham imod træet..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:55:30 GMT 1
Katsu fløj i høj fart imod træet og da han nåede tildet skubbede han sig lidt væk fra det med hænderne, og rullede lidt hen af jorden. Han stønnede og kom på benene igen. "Hvordan for vi afgjort denne kamp?" spurgte Katsu og så på Chang. Katsu var ved at blive træt og forpustet og han kunne ikke helt se hvordan det var med Chang.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:58:04 GMT 1
Han grinede.. "Er du allerede træt?" smågrinede han... "Du har tydeligvis aldrig prøvet at være i krig.." sagde han langsomt og venligt.. "Måske skulle vi bare sige det er nok for idag.. Han gik hen og samlede sit sværd op..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 13:04:24 GMT 1
Katsu smed kæppen ud til siden og tog sit sværd op. "Nej ikke i krig. Jeg dræber på den stille manér." sagde han. Han satte sværdet på sin ryg. Chang var nok en af de sværeste modstandere Katsu har mødt og han var ikke ventet på dette. Katsu tænkte meget på dette som et nederlag. "Men jeg stopper ikke bare. Jeg må træne." Sagde han og trak sit rigtige sværd. Han fik en lille ide, bare for sjov. Han lavede et hop fremad og huggede ud i luften men det var ikke lige til at se om han ramte noget. Men han havde hugget stilken over på en stor flot blomst og han greb den før den ramte jorden. "Værsgod. Tag den med dig" sagde han og rakte blomsten til Chang. Han smilte lidt drillende, men også venligt.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 13:41:55 GMT 1
Han grinede lidt.. "Tak Kun.." Sagde han venligt og tog imod blomsten.. *Gad vide hvad jeg skal med den* tænkte han lidr for sig.. Han kom pludselig i tanke om noget.. *Min katana!* "Jeg bliver nødt til at gå nu.". Han bukkede lavt.. "Tak, for kampen" Så forsvandt han ud af skoven..
//Out
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 13:48:11 GMT 1
Katsu fulgte ham med blikket. "Ja, farvel" sagde han og så væk fra ham. Han trænede lidt videre i skoven men det endte med at blive for hårdt for ham. *Jeg må blive stærkere. Meget endda* tænkte han. I kamp på liv og død kunne han ikke klare Chang det vidste han, og han vidste også at der fandtes krigere stærkere end Chang. Derfor måtte han blive meget stærkere.
Men han kunne ikke klare mere og måtte have sig en pause. Efter lidt tænkte han at han nok hellere måtte gå tilbage, så han også kunne holde sin pause. Han forsvandt også ud af skoven.
|
|