|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:03:52 GMT 1
Katsu kom gående, nærmest listende. Han havde hånden på sværdet der sad på ryggen, og var parat. Han vidste godt at det var et farligt område, men hvis han trænede i stilhed, ville det nok gå. Alle andre steder var der mange andre mennesker og han ville ikke gøre nogen skade. Han lavede et hop og huggede en gren af et træ. Grenen var ikke overdrevet tyk, men den var bestemt ikke tynd. Grenen var på vej til at ramme jorden, men Katsu var tungere og landte først, og dermed kunne han gribe grenen før den ramte jorden, og ikke give nogle lyde der kunne tiltrække andres opmærksomhed. *slet ikke værst* tænkte han for sig selv.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:12:39 GMT 1
Chang kom langsomt gående gennem skoven.. Han var ikke ligefrem i fantastisk humør.. Men han nød naturen, og udnyttede dens stilhed til at tænke tingene lidt igennem.. *Jeg traf det rigtigte valg* Han gik videre, da han pludselig synes han hørte noget lidt væk.. *Hvad kan det være* Han gik hen imod stedet han havde hørt noget, og fik øje på Katsu..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:16:19 GMT 1
Katsu smilte lidt for sig selv, men så hørte han noget bag sig der bevægede sig. Af ren refleks vendte han sig og i samme bevægelse kastede han grenen mod, hvad det end var og pegede derhen med sværdet. Først da så han at det bare var Chang, og han åndede lettet op. "Nåh, er det bare dig..." sagde Katsu. Katsu selv gik meget op i sin ære, men talte egentlig ikke særlig pænt om andre. Ikke fordi at han ikke kunne lide dem, men bare en vane.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:18:49 GMT 1
Han smilte en smule, men var stadig en smule nedtrykt.. *Jeg skal sikkert bare tænke på noget andet.. Jeg traf jo den rigtige beslutning..* "Hey Katsu-Kun.. De må undksylde hvis jeg forstyrrer.." sagde han venligt..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:22:45 GMT 1
Katsu trak sig væk fra kamp positionen. Han studerede Chang lidt. "Denne gang er det vist min tur til at spørge... Er der noget galt" sagde han. Chang så ikke ud til at være helt på toppen. Han talte ret lavt, da han var usikker på om der var nogle banditter eller noget i nærheden. Han havde hørt mange underlige ting om denne skov.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:25:24 GMT 1
han rytede på hovedet.. "Ikke noget de skal bekymre dem om Kun.." Han sukkede lavt.. "Hvad laver du herude alene? Her kan være røvere.." Sagde han roligt, med et lille skævt smil..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:29:03 GMT 1
Katsu så sig alvorligt omkring. "Jeg træner. Jeg vil være japans bedste ninja. røvere skræmmer mig ikke" sagde han og bukkede lavt. Han vidste godt at det med at blive japans bedste ninja sådan set var umuligt, men man har jo lov at drømme. Han forstod at han ikke skulle blande sig i Changs sager.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:33:35 GMT 1
Han grinede lavt.. "Japans bedste ninja? Du har ikke små ambitioner.." Smågrinte han.. "Men hvis du kæmper hårdt nok for det, lykkedes det måske en dag.." Han smilede til ham.. "Hvorfor træner du herude, og ikke i din klan's dojo?"
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:36:32 GMT 1
Katsu smilede til ham. "Ja måske" sagde han og huggede lidt rundt i luften imens at han lavede nogle elegante og lydløse manøvre. "I min klans dojo, er der mange mennesker rundt omkring. Og jeg plejer at bruge meget plads under træningen" forklarede han og hentydede til de mange lange hop han lavede. "Jeg må bare træne så hårdt som overhovedet muligt" sagde han uden at stoppe sin træning.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:38:36 GMT 1
Han så lidt tænksom ud.. "I mine øjne ligner din træning mere en samurai's end en ninjas?" Sagde han langsomt.. Han vidste ikke forfærdelig meget om ninjaer, men han vidste da en del..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:42:30 GMT 1
Katsu stoppede og så på Chang. "Ja jeg bruger også kamp stile. Men også lydløst" sagde han forklarende. Han var god til at snige sig men han måtte også være en god kæmper. "Næste skridt er Chûnin, og jo før jo bedere" sagde han og stak nogle Shuriken's frem. Han kiggede mod et bestemt punkt på et træ og koncentrerede sig dybt om målet som var nogle meter væk.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:45:20 GMT 1
Han smilede.. "Så du går altså efter at blive Chûnin? Okay.." Sagde han imponeret.. "Kunne du tænke dig en træningskamp? For sjov?" sagde han venligt, og løftede øjenbrynene en smule.. *Jeg kunne godt bruge noget til at aflede tankerne*
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:47:47 GMT 1
Katsu kastede de Shurikens han havde i hånden og de ramte alle tæt omkring hans mål. Han vendte sig mod Chang. *En trænings kamp? mod en leder af en klan? tjaa hvis jeg skal være japans bedste ninja såh* tænkte han og smilte skævt. "Ja hvorfor ikke" sagde han og stilte sig klar, han så afventende på Chang.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:51:02 GMT 1
Han smilede tilbage.. "Okay.." Han tog hånden ned i venstre side for at tage sin katana, men den var der ikke.. *Nå ja.. Den er hos Ryuu..* Istedet tog han sin Wakizashi frem.. Han stod klar.. "Du begynder.." Sagde han venligt..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 1, 2006 23:54:04 GMT 1
Han tog et tilløb mod Chang, og lavede et hop mod ham. I luften drejede han sig så hans skinnende katana lignende svingede mod Chang med endnu større hastighed end et normalt slag. *Han er sikkert pokkers dygtig* tænkte Katsu men holdt ikke det mindste igen og tøvede ikke. Han anstrengte sig meget især nu hvor at han helst skulle give et godt indtryk på Chang for at rede sin ære.
|
|