|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:58:16 GMT 1
Han smilede stadig, da Katsu kom flyvende imod ham.. Lynhurtigt dukkede han sig ned, og rullede ind under ham, så han endte bag ham.. Han greb en halvstor kæp fra jorden, og slog den med stor kraft imod Katsu, bag ved Katsu.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 0:02:29 GMT 1
Da Katsu indså at han havde misset slaget, landte han lydløst på jorden på en enkelt hånd, og med hånden kastede han sig selv væk fra hvor Chang stod bag ham og undveg kæppen med nød og næppe. *Pokkers, det var lidt for tæt på* tænkte han og begyndte allerede at svede. Han landte elegant på benene og trak en enkelt kunai op som han kastede imod Changs ben, imens at han hoppede fremad med spidsen af sit sværd pegende mod Changs bryst. Han gjorde sig meget umage, da han vidste at det ikke var en hvilken som helst modstander.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 0:07:22 GMT 1
Han sendte en hurtigt blik mod kunai'en, som var på vej mod hans ben.. Han slog hurtigt sværdet i jorden foran hans ben, så kunai'en ramte det istedet.. Lynhurtigt samlede han den op med venstre hånd, og holdt sværdet i højre klar til at parere Katsu's angreb..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 0:11:41 GMT 1
Katsus sværd stødte ind i Changs's og Katsu faldt tilbage, dog landte han på benene. "Jeg må sige at du er dygtig" sagde han og stirrede på Chang afventende. Det var hans tur til at angribe. Katsu fik øje på de Shurikens der sad fast i træet (som han havde kastet, der var tre) og løb hurtigt derhen og tog dem. Han havde dem parat i den anden hånd, med sværdet i den anden.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 0:15:17 GMT 1
Han grinede.. "Tak, du er heller ikke helt dårlig.." Han løftede sit sværd, og løb med stor hurtighed imod Katsu.. Han havde sværet hævet over hovedet, og klar til at slå hårdt ned..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 0:18:26 GMT 1
Katsu satte den ene fod på træet og satte af på det, så han fløj lige ved siden af Chang. I luften lige bag ved Chang kastede han de tre Shurikens mod hans ryg. Efter hoppet landte han med et rullefald. Han så sig tilbage mod Chang. Han var allerede forpustet, da kampens tempo var meget højt.
((så smutter jeg for idag))
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 0:26:28 GMT 1
Chang begyndte at blive en smule forpustet.. Det gik op for ham at han ikke ramte Katsu, og han regnede med det samme ud hvad det var Katsu ville gøre.. Han satte farten mere op og løb halvejs lodret op af træet, hvorefter han hoppede ud fra træet og landede med ryggen til Katsu.. Det var i sidste øjeblik, for et halvt sekund efter borede de tre Shurikens sig ind i træet.. Han trak vejret dybere.. Han løb hen og rev de tre Shurikens ud af træet og kastede dem efter Katsu, enklusive Kunai'en som han stadig have i venstre hånd.. Efter at have kastede dem, spænede han selv efter Katsu med hævet sværd.. Han kunne se han var forpustet, og smilede let, mens han løb hen imod ham.. *så laver han da noget..* tænkte han..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 11:20:58 GMT 1
Katsu så med det samme hvad Chang ville gøre, og begyndte selv at løbe imod kastevåbene og Chang. Han bukkede sig imens at han løb så kastevåbende fløj lige over ham. Hvorefter at han placerede et hug mod Changs venstre ben. Katsu kunne godt lide at træne, på alle måder og dette her var en meget spændende måde.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 11:29:05 GMT 1
han så Katsu, komme imod sig, men med beskeden hastighed, fordi han blev nødt til at holde sig ved jorden.. Da han sigtede efter Chnags ben, hoppede han op, så han landede på Katsu skuldre, og hoppede lynhurtigt ned igen, på den anden sige.. han vendte sig om mod Katsu, men sværdet klar..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 11:36:13 GMT 1
Katsu blev slået ned i jorden med et bump. Han rullede lidt væk fra Chang og kom hurtigt på benene igen. Han pegede på Chang med sit sværd. *jeg er ikke sikker på at jeg vinder, men jeg giver ikke op* tænkte han anstrengt. *det er min tur til at angribe og måske har jeg en ide* tænkte han videre. Han samlede kunai'en op der lå på jorden, og begyndte derefter at løbe imod Chang. Han lavede et hop op foran Chang og huggede med sværdet mod Changs skulder. Samtidig, fra den anden side så det var lidt svære at tage dem begge. Begge slag kunne godt pareres, så Katsu ville være sikker på at han ville gøre noget imod Chang. Så han sendte også et hårdt trykspark efter Changs højre bryst.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 11:46:07 GMT 1
Han tænkte sig om i et halvt sekund.. *Hvad kan jeg gøre for at stoppe ham.* Det virkede ret simpelt.. Den eneste måde han kunne få Katsu i ubalance.. Lige inden Katsu ramte ham, smed han sit sværd på jorden, og greb fat om det ben, med begge hænder, som Katsu sparkede med.. Da han havde fat i det.. Lod han sig falde bagover, og rev med stor kraft i Katsu's ben..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 11:54:14 GMT 1
Ingen af Katsus våben havde ramt, men han havde stadig en enkelt chance. Han vred benet ud af Changs greb, og landte med det ene ben hårdt ned på Changs skulder. Han satte af på Chang så han røg lidt væk og i luften slog han en saltomotale. Han landte og så afvendtende tilbage på Chang. *det var lige ved at gå helt galt* tænkte han. Han stod klar med sit sværd og klar til at kaste den kunai han havde i den anden hånd.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 11:57:12 GMT 1
Chang rejste sig hurtigt op, og kørte sin skulder lidt rundt.. "Ikke dårligt." Han smed sit sværd ud til siden.. "Måske skulle vi bruge mindre farlige våben, inden nogen kommer til skade." Sagde han langsomt og smilende.. Han samlede to kæppe op fra jorden, og holdt én i hver hånd..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 2, 2006 12:03:42 GMT 1
Katsu nikkede. "Du har nok ret, det var jo lige ved at gå galt." sagde han og smilede. Han lagde sværdet i sin skede på ryggen og lagde det ved siden af sig. Han kunne ikke finde på at kaste det væk, det var jo hans yndlingssværd. Kunaien kastede han ind i det nærmeste træ. Katsu fandt en middeltyk kæp der var solid nok. *det er ligesom Kendo våben* tænkte han og så smilende på Chang. Han fandt det rette greb på kæppen og gik ellers til angreb på Chang. Han fik slaget til at ligne et højt slag, men skiftede i sidste øjeblik til et slag mod Changs knæ.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 12:07:24 GMT 1
Han grinede lidt.. "Jeg er skam ikke bekymret for mig selv.." Katsu, kom imod ham med en kæp.. Han lavede er slag med den ene kæp mod Katsu's hoved, og den anden brugte han til at parere Katsu's slag mod Katsu's fod, men han sagde venligt.. "Godt trick, men du er ikke hurtig nok.."
|
|