|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:01:17 GMT 1
Assiah, også kendt som Crest sad op ad et lille skur der stod på vinfarmen, han gumlede på et stykke strå... Han holdte sin hat i sin hånd, og ved hans anden hånd havde han stukket sin katana ned i jorden, så han støttede sin hånd på den.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:03:24 GMT 1
Chang kom gående.. Han var i højt humør, og fløjtede glad.. han fik øje på Crest.. "Jamen goddag Kun.. Må man have lov at spørge hvem man snakker med?" han smilede varmt til ham..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:08:42 GMT 1
Crest så op mod Chang og smilte, han rejste sig op, støttende på sin katana hvorefter at han tog sin hat på og bukkede. "Godaften ... Mit navn er Assiah Hastori Altari Crest..." han rystede lidt på hovedet, som om at det kunne jo være lige meget "Men... Du kan bare kalde mig for Assiah..." han grinte, tog fat i det strå som han havde tygget på og han kastede det ned på jorden ved siden af ham, han fulgte det med øjnene... Vinden tog fat i det og det landte lidt længere henne. "Og du?..." spurgte han venligt hvorefter at han rettede ansigtet mod Chang igen.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:10:49 GMT 1
Han nikkede til ham.. "Mit navn er Chang Ryuu Sayorima.. Men jeg foretrækker sempai.. Hvad laver du her Assiah-Kun?" han kiggede smilende på ham..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:15:42 GMT 1
Crest nikkede til Chang, som han ville foretrække at kalde ham for "Chang... Aha..." han smilte og sagde så "Jeg nyder bare måne-skinnet..." han kiggede op mod månen, der næsten var fuld "Og hvad med dig?..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:18:54 GMT 1
Han kiggede hurtigt op på månen, men så så på Crest igen.. "Hvis det er iorden Kun, vil jeg gerne bede dig om at kalde mig sempai, eller Chang-San.." han sagde det venligt, og overhovedet ikke ondt ment på nogen måde.. "Jeg nyder såmænd bare omgivelserne..Ser du.. Det her er en del af min jord, og det er længe siden jeg har været her.. Jeg har værer.. væk.. I et stykke tid.." Han smilede til ham, og fik øje på hans kantana.. "Er du samurai Kun?"
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:23:07 GMT 1
Crest rettede endnu engang blikket mod Chang og rystede på hovedet "Nej du... Chang-san... Jeg er nu det som folk kalder en Genin... Sværdet har jeg fået af min fader" han så op mod månen igen, og smilte. "Det er efterhånden det eneste som jeg har tilbage fra ham..."... Han sukkede dybt og kiggede derefter på Chang igen...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:26:36 GMT 1
"Så din far var samurai? Hvordan døde han?" Fordi Chang var samurai, tog han ikke døden så tungt.. "Så du er altså Ninja?" Sukkede han nærmest.. *hvorfor vælger folk at blive ninja? Er det ikke mine samurai der netop har vundet en krig? man vinder aldrig en krig med ninjaer* Han sukkede lidt igen, men smilede stadig til Crest.. "Så du er Genin.. Imponerende" sagde han langsomt..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:29:20 GMT 1
Crest grinte højlydt nu "HAH! Imponerende? Du må da være skør" han rystede på hovedet, hvorefter at han udbråd i endnu størrere latter "Han var samurai ja... Men han valgte min vej til at blive en Ninja..." han grinte nu ikke mere, men han smilte dog.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:33:18 GMT 1
Han smilede.. "Vær stolt af dine evner, de er alt du har.. Men på en måde kan jeg godt lide din reaktion Kun.. Stræben er vigtigt, og det er en del af kodekset, som du sikkert ikke er bekendt med.." Sukkede han.. "Kun ved at stræbe efter at blave bedre kan man opnå mere.. Man er aldrig fulgt udlært.." Han vidste det.. Han havde altid været i hård træning, og han blev stadigvæk dygtigere og dygtigere..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 0:36:24 GMT 1
Crest smilte endnu engang til Chang og sagde så stille men skuffet "Hm... Træne for hvad?..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 0:46:09 GMT 1
Han grinede lidt.. "For at blive bedre, for at opnå ære, for at kunne beskytte din kommende famillie.. Der er masser af grunde til at træne.." han smilte til ham.. "Har du tænkt dig at stoppe med at træne?"
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:09:18 GMT 1
Crest rystede afvigende på hovedet af Chang "Jeg har aldrig rigtigt trænet..." han dumpede ned og satte sig op ad skuret igen "Jeg får sgu aldrig en familie!..." nærmest råbte han trist...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:16:10 GMT 1
Han så lidt tænksom ud.. "Man bliver ikke Genin, ved at lave ingenting.." Sagde han langsomt.. Så udbrød Assiah pludselig det med familie.. Chang så undksyldende på ham, som om han var sikker på han havde gjordt noget forkert.. Han gik hen til ham og lagde en hånd på hans skulder.. "Selvfølgelig får du en familie en dag.. bare vent og se, jeg får ret.." Han smilede opmuntrende til ham.. "Hvis du vil, kan jeg sørge for et sted du kan sove i nat?" Han så lidt afventende på ham..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:18:43 GMT 1
Crest havde mest lyst til bare at vride sig væk fra Changs hånd, men da han nu var så flink mod ham, kunne han nærmest ikke nænne det, han smilte til Chang da han nævnte det med at sove "Hm... Det kunne være godt... Men jeg har ingen penge.." han sukkede og så så ned i jorden.
|
|