|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:21:07 GMT 1
Han rystede på hovedet.. "Du tager helt fejl.. Jeg ønsker ingen penge..." Han smilede til ham.. "Du ligner en der trænger til en god nats søvn.." Han smilede igen..
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jun 30, 2006 1:21:21 GMT 1
Hiochi kom kravlede bag gården med 2 mænd. De var alle klædt i ninja dragt og havede deres våben med, det var umuligt at se dem for mørket. De kravlede ind at døren mens en at dem holdte øje. Inde i huset fandt Hiochi en lille form for pung med nogen penge i som han tog ind under dragten.
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:28:16 GMT 1
Crest smilte bredt til Chang, han var ikke van til sådanne høflighed "Nå... Tak.." sagde han stille i mangel af ord...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:30:04 GMT 1
Chang fjernede pludselig blikket fra Crest og kiggede over mod huset.. Han var sikker på han hørte noget.. *Hvad fanden var det* Han kiggede derover og fik øje på en skikkelse.. "Hallo? Giv dig til kende?" Råbte han..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:32:36 GMT 1
Crest kløede sig forvirret i nakken og spurgte så Chang "Hvem snakker du til?" han rejste sig op og så over hvor Chang så, men han kunne ikke se nogle eller noget.
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jun 30, 2006 1:34:11 GMT 1
Den ninja der holdte øje piftede stille så kun Hiochi og den tredje ninja kunne høre det. Han kravlede hurtigt ud og løb væk så hurtigt de kunne, mens en at dem råbte ''Ichikawa slægten får sin hævn''
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:35:36 GMT 1
Crest grinte og spurgte så Chang "Ved du hvem Ichikawa er ?..." han plukkede et strå, tog sin hat på og gav sig til at tygge på det strå.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:37:30 GMT 1
*Ichikawa? Hvem fanden er det* Han synes ikke han havde hørt det før, men det kunne jo også være et fupnummer.. Han lod dem bare løbe.. Og tog sig ikke af navnet.. Han vendte sig om mod Crest.. "Garanteret røvere, de befinder sig sgu på min jord uafbrudt.." han sukkede lavt.. "Men det er vidst ikke mig der bliver hårdest ramt.."
|
|
|
Post by Hiochi Takachiro on Jun 30, 2006 1:39:02 GMT 1
Hiochi tog bue og pil frem, sigtede og skød mod dem. Han anede ikke om han ville ramme eller hvem de var men han skulle væk. De løb videre og snart var de ude at syne.
//Out
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:41:33 GMT 1
Crest grinte "Det er det sikkert..." han tog sin katana op af jorden og satte den i sin skede, da sværdet langsomt gled ned i skeden blev det jord som der sad på den skubbet væk fra klingen og det sad nu på skedens åbning, han børstede det væk og nu var det bare en klump på jorden. Han børstede tilfreds sine hænder af i hinanden, og han kiggede nu op mod månen. "Det er dog også ved at være sent.." han samlede sine to daggerter op fra jorden, og bandt dem fast til sit stof-bælte.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:42:37 GMT 1
Han så ud i mørket.. Pludeslig blev hans øjne store.. "For helvede.." Han skubbede til Crest, og 2 sekunder efter fløj en pil, lige ved siden af..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:44:00 GMT 1
Da Chang skubbede ham faldt han hårdt til jorden, men han fik dog støttet sig med albuerne "Hvad fanden sker der!?" udbrød han. Han så pilen og gjorde så store øjne "Hvem skød den?..."
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:46:28 GMT 1
Chang rakte en hånd ned til ham så han kunne hive sig op.. "Ichikawa, vil jeg tro.." Sagde han langsomt.. Han kiggede ud i mørket.. "Men jeg tror de er taget på flugt.." Sagde han tænksomt..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 1:51:29 GMT 1
Crest smilte til Chang og tog imod hans hånd, hvorefter at han trak sig op og sagde taknemfuldt "Tak..." både for at han skubbede ham, og for at han derefter hjalp ham op igen.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:53:37 GMT 1
"Du må undskylde skubbet" sagde han smilende.. "Kom med mig, så skal jeg vise dig hvor du kan sove.." Han begyndte at gå..
|
|