|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:12:14 GMT 1
"Selvfølgelig? Ligner jeg en der ikke kan?" spurgte hun og så undrende på ham som om han så ned på hende. Hun rejste sig op som om hun nok skulle vise ham.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:14:32 GMT 1
"Det har jeg aldrig sagt" Siger Ichigo roligt og venligt og kigger op på hende. "jeg ville bare vide om du så ville blive bedre til at forsvare digselv?" han smiler stadig til hende og vil have hende til tro at han så ned på hende
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:17:20 GMT 1
"Er allerede god.." sagde hun og smilte selvsikkert til ham. Som om han kunne lære hende at blive bedre.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:18:32 GMT 1
"ja din selvtillid er da helt fin" Siger Ichigo og ler lidt han rejser sig så op og smiler til hende. Han kigger lidt på hende og smiler "Men du kan blive bedre"
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:20:18 GMT 1
"Det det kan du måske lære mig? Jeg tvivler" sagde hun og så op på ham og smilte.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:22:50 GMT 1
"Jamen jeg vil ik Tvinge dig men kig da forbi hvis du sku få lyst" Ichigo smiler og retter på sine bukser og jakke han smiler så og kigger lidt rundt imens han løsner sin katana fra sine bukser
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:24:08 GMT 1
Hun løfter et øjenbryn og smilte skævt. "Vil tænke over det.." sagde hun og satte sig ned på stolen igen med armene over kors og skævede op til ham.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 13, 2006 12:34:48 GMT 1
"Det syntes jeg også du skulle" Siger Ichigo venligt men bestemt. Han ligger sin Katana på bordet og ligger stroppen oven på sværdet han smiler til hende og sætter sig på en stol
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 13, 2006 17:59:08 GMT 1
"Skal du have slibet det?" sagde hun og pegede hen på hans katana da hun havde lært hvordan man sleb ting så det kunne hun sagtens gøre for ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 14, 2006 22:01:42 GMT 1
Ryuu kom gående ind og så hidsigt på de to, der var der. "HVAD FANDEN HAR FOLK MED MIN SMEDJE IDAG?" råbte han hidsigt og gik ud i badestuen og smækkede døren hårdt efter sig. Så åbnede han den og så hårdt på Yuhi. "Du klarer dig selv idag!" sagde han hårdt og smækkede døren igen.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 15, 2006 13:33:31 GMT 1
Hun så med store øjne og forvirring på Ryuu da og stod lost da han smækkede døren i igen. Mon det var hendes skyld at han var så aggressiv idag og hvis det var hvad havde hun så gjordt? Hun kunne ikke engang klare sig selv. Hun vidste ikke hvordan man gjorde resten. Det eneste hun kunne var at slibe. "Jeg er fortabt" mumlede hun og tog sig til hovedet.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 15, 2006 22:34:16 GMT 1
"Nej da Slib du bare mit sværd så får du lidt ekstra" Siger Ichigo og smiler til pigen. Han kigger så mod døren "han var da lidt bitter hva?" han smiler og ryster lidt på hovedet "op med humøret"
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 17, 2006 22:48:10 GMT 1
"O-okay..Det er bare han pleger ikke at være så sur" mumlede hun og tog Ichigos sværd op og gik hen til slibestenen. "Hvordan var det nu?" spurgte hun sig selv og begyndte at smørre stenen ind i olie.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 26, 2006 20:45:03 GMT 1
"Gør du bare dit bedste med sværdet det er ik så vigtigt jeg har masser heldigvis er det ikke MIT sværd det der" Siger Ichigo og kluk ler lidt og går så op ved siden af hende
|
|