|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 21:24:35 GMT 1
Yuhi kiggede koldt på ham "Bor alene" sagde hun og kiggede over imod døren til badestuen. Hun gik derhen og åbnede døren og trådte ind. Hun smed langsomt tøjet og gik ned i det varme vand. Hun tog båndet ud af hårdet og lod det falde ned i vandet og dykkede hovedet under vandet en enkelt gang.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 21:31:50 GMT 1
Ryuu kom i tanke om at der ikke lå nogen håndklæder derude. Han fandt dem hurtigt åbnede døren så han lige kunne lirke dem ind og sagde: "Undskyld. Bare rolig jeg kigger ikke!" så kastede han håndklæderne hen, så de kom i nærheden af hende.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 21:36:05 GMT 1
Yuhi så døren åbne sig og trak sig sværd og løb hen ved siden af døren nøgen og lydløst. Hun kendte ikke Ryuu endnu og vidste ikke hvad han kunne finde på. Hun gemte sig og ventede på at han ville træde ind. Da hun så hånklæder flyve ind gloede hun dumt på dem ligge ned på jorden og kunne ikke fatte sig selv.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 21:40:53 GMT 1
Ryuu sleb sværdet færdigt og ventede på at Yuhi var færdig derude. "Du må nok hellere anskaffe dig noget arbejdstøj. Det skal helst være noget der må gå i stykker." smilte han. Det var mærkeligt at tale til en dør.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 21:47:20 GMT 1
Yuhi satte sig på gulvet med sværdet hvilende på hendes lår. Hun åndede lettet på og begyndte at tørre sig med et håndklæde. "Okay" svarede hun højt nok så man lige kunne høre det og tog sit tøj på og gik ud af døren.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 21:50:32 GMT 1
Han nåede lige at fjerne sig før han fik en dør i hovedet. "Hejsa. Nå men jeg vil arbejde videre." smilte han og gik i gang med at hamre jern ud til en klinge. Sveden sprang frem på hans pande og man kunne se hvordan musklerne arbejdede.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 22:04:03 GMT 1
Hun så lidt skævt på ham og mistænkte ham for at smugkigge. Hun stod foran døren og kiggede beundrende på hans krop. Hun havde i virkeligheden ikke lyst til at tage hjem da hun ikke havde noget at tage hjem til. Hun håbede bare på at han ikke sendte hende hjem.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 22:12:37 GMT 1
Han lod hende kigge lige så tosset hun ville. Han svingede bare hammeren over det rødglødende jern. Han stak det tilbage i ilden og futtede op med blæsebælgen. "Bare tag en skammel," sagde han venligt og begyndte at hamre videre på metallet.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 22:18:58 GMT 1
Yuhi tog fat i en skammel og satte sig forsigtigt på den. Hun blev helt hypnotiseret af dragen på hans ryg. Hun rejste sig langsomt op og gik over imod Ryuu imens han arbejde. Hun satte hånden forsigtigt på dragen og mærkede varmen fra den. "Varm" tænte hun og gav et lille smil fra sig imens hun kiggede dragen ind i øjnene.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 22:22:27 GMT 1
Han mærkede ånden på ryggen og kiggede på hende. *Hvad sker der?* Tænkte han og smilte til hende. Så gik han ii gang med arbejdet igen.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 22:29:02 GMT 1
Yuhi vågnede op fra sin transe og rømede. Hun tog hånden til sig og kiggede genert på Ryuu "Undskyld" sagde hun og bukkede. Hun gik et skridt tilbage og faldt over en hammer der lå på gulvet.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 22:36:43 GMT 1
"Det okay," sagde han og så hende falde. Han tog fat i hende og hjalp hende op igen. "Jeg beklager´. Jeg er sløset med oprydningen."
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 22:43:14 GMT 1
Yuhi gnubbede sig på bagdelen for at lindre smerten. Hun kiggede op på Ryuu "Gør ikke noget" sagde hun og børstede sit tøj af. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham så for ikke at skulle gøre sig mere til grin måtte hun hellere gå. Hun satte skamlen hen hvor hun tog den og smilede til Ryuu "Tror jeg smutter hjem. Hvornår skal jeg komme igen?" spurgte hun og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 22:47:09 GMT 1
"Bare kom imorgen når du får tid," smilte han. *Sød pige. Hun skal nok få en glimrende fremtid. Hvis hun kan det grundlæggende af smedearbejdtet, kan hun få sig en stærk ægtemand. Mænd bryder sig for det meste ikke om kvinder, der er stærkere end dem selv.*
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Jul 20, 2006 22:52:53 GMT 1
Yuhi bukkede og smilte til ham. "Skal nok dukke op i morgen" sagde hun og tog sit overtøj på og sværdet på ryggen. Hun tog hætten og hovedet da hun havde svært ved at gå igennem skoven uden at vægge opmærksomhed hvis hun ikke have hætten på. Hun bukkede en ekstra gang inden hun forlod værkstedet.
|
|