|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 21, 2006 12:15:12 GMT 1
Ryuu gik kort efter hende.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 10, 2006 19:29:22 GMT 1
Yuhi gik stille indenfor og smed sin overfrakke på et bord. Hun så sig omkring og det gik langsomt op for hende at Ryuu ikke var kommet endnu. Hun sukkede og begyndte at sætte sit hår op i en hestehale imens hun begyndte at studere alle tingene der lå og flød. "Han kommer nok lige om lidt" mumlede hun til sig selv og satte sig ned på en skammel lænte sig op af væggen bag hende og følte trætheden tog over hende. Hun faldt langsomt i staver og til sidst i søven.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 11, 2006 21:16:03 GMT 1
Ichigo kom ind uden en lyd han var vant til ikke at lave lyde når han bevægede sig så det var blevet en ren vane ik at lave lyde. han kiggede på den sovende dame og kiggede så rundt efter smeden. Han var her tydeligtvis ikke. Ichigo prikkede let til damen for at vække hende.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 21:23:26 GMT 1
Hun åbnede stille øjnene og så op på den fremmede mand. "Hvem er du?" spurgte hun tågene og uviden og så sig omkring for at få bekræftet hvor hun var.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 6:49:32 GMT 1
"Du kan kalde mig Ichigo" Siger Ichigo og kigger på hende med et svagt smil. Han kigger på hnede og studere hende nøje "Og hvem er du så?" Siger han Kort
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 16:17:15 GMT 1
Hun gned sine øjne og gabte højt og så op på Ichigo. "Yuhi Hime.." sagde hun og strakte sig. "Hvad laver du her? Skal du have smedet noget for hvis du skal bliver du nok vente til Ryuu kommer.." sagde hun træt og tågene.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 17:37:45 GMT 1
"Tid har jeg masser af" Siger Ichigo og kigger på den trætte pige "og hvorfor sover du så her?" Siger han venligt
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 17:54:04 GMT 1
"Hmm.. Skulle vente på Ryuu men ser ikke ud til han kommer.." sagde hun tænkene over hvor mon han blev af.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 17:55:10 GMT 1
Ichigo nikker "Ok jamen så kan jeg vel holde dig med selskab imens" han hiver op i sine Bukser (eller hvad de hedder) Og går ned i knæ og sætter sig på hug
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 17:58:28 GMT 1
"Er du nu sikker på det? Jeg mener om du ikke har andet bedre at tage dig til" sagde hun og ville ikke spilde hans tid men det ville da være rart med selvskab istedet for at hun skulle vente alene.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:01:11 GMT 1
"Som jeg sagde har jeg masser af tid så hvorfor ikke lade den tid gå på en ung køn dame?" Siger Ichigo charmerende han prøvede ikke at "Score" hende men han prøvede bare at virke flink
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:04:47 GMT 1
Hun rødmede et smule og vendte hovedet væk. "Så køn er jeg heller ikke" mumlede hun og vendte sig mod ham igen. "Hvad skal vi så lave?" spurgte hun for at skifte emne.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:05:36 GMT 1
"jamen hvad kan du have lyst til? Selv damer har ret til at have en mening" Ichigo kigger venligt på hende. Han var meget imod kvinder's undertrykkelse
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 12, 2006 18:08:20 GMT 1
Hun så tænkende på ham og bed sig i læben og så op i loftet. "Jeg ved det ikke" sagde hun og rystede langsomt på hovedet.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 12, 2006 18:09:47 GMT 1
"Jamen Lad mig spørge kan du forsvare digselv?" han smiler stadig venligt han var nærmest en forkæmper for kvinder hvilket også var grunden til at han havde en Dojo kun for kvinder
|
|