|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 21:45:11 GMT 1
Hun stønnede mere og mere. Til sidst måtte hun trække sig fra kysset, for at tage hænderne til sig, gribe fat i kanten af badekaret og bide sig i læben. Hun ville ikke skrige. Når hun sad sådan kunne han ikke undgå at se begge hendes bryster. Det hele af dem begge to. De lå næsten sådan, at hvis han tog sit ansigt en anelse nedad, ville det ligge lige mellem hendes bryster.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 21:49:09 GMT 1
Han kiggede ned og så hendes bryster. Han kyssede hurtigt det ene og kyssede hende hele vejen op til halsen, så stoppede han kyssene og koncentrerede sig om hendes underliv.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 21:53:19 GMT 1
Hun nød det hele. Hun havde ikke regnet med, at de var så højt oppe. Hun stønnede højere. Han var rigtig god til det. Hun ville ikke skrige, og ind til nu havde hun formået at holde det inde, men nu kunne hun ikke mere. Hun skreg et kort skrig, for bagefter at begynde at stønne lavt igen. Det var noget af det dejligste, hun nogensinde havde prøvet.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 21:56:53 GMT 1
Han smilte og kyssede hende. Han trak fingrene ud af hende. "Tlfreds?" spurgte han og kyssede hende
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 21:58:28 GMT 1
Aiko kiggede ham ind i øjnene, kastede sig om livet på ham og kyssede ham. Hun håbede, det var svar nok. Hun var meget ophidset nu.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 22:02:44 GMT 1
*Wow...* tænkte han og lagde begge arme om livet på hende. Han trykkede hende ind til sig. Han kyssede hende længe og heftigt
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:05:21 GMT 1
Hun vidste ikke, hvad hun skulle gøre. Hun havde jo aldrig været sammen med en mand på den her måde før. Hun vidste ingenting om det, men hun vidste da, at hun fik lyst til at kysse ham, hver gang de var sammen, og hun havde lyst til at sidde i badekaret til evig tid med ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 22:09:48 GMT 1
"Hvad vil du så nu?" spurgte han og smilte skævt. Han vidste jo ikke om hun ville skridtet videre, eller det har var nok for i dag...
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:11:31 GMT 1
Hun rødmede. Hun ville godt gå videre, men vidste ikke, om han ville, eller om han ville vente, til de blev gift. De kunne jo risikere, at hun blev gravid. "Det ved jeg ikke. Jeg ved ikke, hvad man gør." Hun kyssede ham på kinden. *Det ved han nok heller ikke.*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 22:15:15 GMT 1
"Jeg ved heller ikke hvordan det fungerer i praksis, men min far har da fortalt en ting eller to..." smilte han rødmende. "Jeg elsker dig, Aiko!" sagde han og kyssede hende. Han mere end elskede hende. Han holdt hende tæt ind til sig.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:38:34 GMT 1
Hun gengældte hans kys, men trak sig lidt efter. "Jeg elsker også dig." Hun gav ham et hurtigt kys på kinden. "Skal vi prøve at praktisere de ting, du har fået at vide, eller skal vi bare ligge her og holde om hinanden?" Ikke, at hun havde det mindste imod bare at ligge her sammen med ham, men hun ville faktisk gerne prøve noget nyt. Hun var lidt nysgerrig. Eventyrlysten. "Vi kunne også bare vente til efter brylluppet." ------------ Manami stod uden for døren og smuglyttede. Hun ville ikke gå ind, men fik sådan en lyst til det. Hun ville egentlig lade dem være alene. *Brylluppet? Hvilket bryllup? Sagde far ikke nej til hans far den gang? Jo, det gjorde han da. Har han?! Nej da. Det ville Aiko aldrig gå med til, eller ville hun? Nej, sådan er hun ikke. Det er kun mig, der er sådan.* Hun flyttede sig ikke fra døren, da hun var MEGET nysgerrig.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 22:41:14 GMT 1
"Det må du om... Der er jo lidt dig, det... Hmm... Går ud over... Hvis du forstår..." smilte han skævt. Ikke at han ikke havde lyst, men han ville ikke gøre noget hun ikke ville have. Det var jo hende, der blev gravid...
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:43:29 GMT 1
Aiko smilte. "Jeg har ikke noget imod det, men... Det går også ud over din ære... Hvis du forstår, men hvis du ikke har noget imod det, kan vi godt." Hun smilte rødmende. Hun vidste ikke, hvorfor hun altid rødmede, når hun var sammen med ham. Hun rødmede ikke normalt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 22:46:36 GMT 1
"Jeg har ikke noget imod det... Ellers må vi jo bare gifte os hurtigt. Så er der nok ingen der lægger mærke til det..." grinte han og kyssede hende. Han kyssede hende meget blidt.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 22:48:42 GMT 1
Hun gengældte hans kys. Hun vidste ikke, hvad hun skulle gøre. Det var jo trods alt ham, der havde snakket med nogle om det. Det havde hun ikke haft mulighed for. Jo, hun kunne jo have snakket med søsteren, men det turde hun ikke.
|
|