|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:05:27 GMT 1
Aiko smilte. Hun blev ved med det. "Skal jeg stoppe?" Inde for det her emne var hun meget usikker. Hun kyssede ham på kinden. Hun ville ikke skræmme ham væk.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 1:07:21 GMT 1
"Naarhj..." sagde han usikkert. "Men øhh... Vi er jo ikke gift endnu.." sagde han og smilte skævt. *Og jeg aner ikke hvordan en kvinde er skruet sammen.*
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:08:18 GMT 1
Hun tog hurtigt sin hånd til sig. "Nej, det har du ret i." Hun vendte hovedet væk fra ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 1:10:11 GMT 1
Han lagde armene om livet på hende og kyssede hende forsigtigt på kinden. "Det er okay..." sagde han og kyssede hendes hals..
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:12:06 GMT 1
Aiko smilte meget usikkert. "Det... Det virker bare så rigtigt på en hel forkert måde." Hun vidste ikke, hvordan hun ellers skulle forklare det. Hun vendte hovedet hen mod ham igen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 1:13:37 GMT 1
"Det er sandt..." sagde han og kyssede hende igen. "Men jeg vil ikke ødelægge din ære..." *Eller min*
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:14:57 GMT 1
Aiko kiggede ham genert ind i øjnene. "Det gør du heller ikke, så længe der ikke er nogen, der finder ud af det her." Hun førte hånden ned igen og begyndte igen. "Så prøver vi igen." Drillede hun.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 1:15:51 GMT 1
"Men jeg mener... Hvis du bliver gravid... Det kan jo ikke skjules..." smilte han skævt.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 1:18:08 GMT 1
Hun grinte. "Så må vi bare ligge bryllupet meget snart. Så finder de ikke ud af det." Hun gned hurtigere og hurtigere. Hun kyssede ham på kinden. *Det er faktisk ret dejligt at gøre det her på ham.* Hun bed sig i læben. "Jeg elsker dig."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 16:21:39 GMT 1
"Jeg elsker også dig..." sagde Ryuu blidt. *Hun er ikke helt dårligt til det der med hænderne* tænkte han og kyssede hende. Han lod sine hænder glide op og ned af hendes lår. *Jeg må nok også hellere gøre et eller andet ved hende...* tænkte ham og nussede hendes inderlår med tommelfingrene.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 20:27:28 GMT 1
Aiko smilte til ham og gengældte hans kys, mens hun fortsat 'polerede' hans penis. Hun lagde den anden arm om hans hovede. Da hun gjorde det, var hun nødt til at læne sig lidt ind mod ham. Ved den bevægelse kom hendes ene bryst lidt længere op, så næsten hele brystet var over vandet. Hun rødmede let, da hun jo ikke var vant til at vise sin krop for andre. Specielt ikke mænd.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 20:30:35 GMT 1
Ryuu nussede hendes lår lidt mere. *Hvo intet vover, intet vinder...* tænkte han og lod en enkelt finger smutte op i hende.
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 20:33:22 GMT 1
Det gav et sæt i Aiko. Det havde hun ikke helt regnet med. Lige pludselig stoppede hendes hånd. Hun trak sig lidt væk fra Ryuu, tog sig en dyb indånding, og hendes hånd begyndte igen. Hun bed sig i læben. Man kunne stadig se hendes bryst, selv om hun var et lille stykke fra Ryuu.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jun 30, 2006 20:35:49 GMT 1
"Undskyld," sagde han og tog hånden til sig. Han kyssede hende blidt på kinden. Det var svært at holde koncentrationen fra hendes behandling...
|
|
|
Post by Aiko on Jun 30, 2006 20:37:52 GMT 1
Aiko smilte forlegent. "Det gør ikke noget. Jeg blev bare en snelse overrasket. Du må gerne gøre det igen, hvis du vil." Det lød næsten som et spørgsmål. Hun kyssede ham igen.
|
|