|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:07:26 GMT 1
yoshiro stod og så tomt ud i luften. han havde et type tørklæde om munden, og hans øjne skinnede lidt i lyset fra solen. han havde en blå trøje på, og nogle blå bukser. han havde fem kunaier og tre shurikens, foruden et meget lille katana sværd, på størrelse med en dolk, under sin konjo som han havde udover sin trøje. han stod bare og kiggede, og prøvede at falde ind i mængden af mennesker
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:20:42 GMT 1
Katsu kom gående. Han måtte vente på at hans sværd var færdigt og han glædede sig utroligt meget. Det var ikke sjovt at kæmpe med et enkelt, og de andre han havde var ikke gode. Han havde et sværd på ryggen og kunais siddende i bæltet. Han vækkede opmærksomhed, da folk ikke normalt så folk der traskede rundt med våben på åben gade, bare uden videre.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:22:42 GMT 1
yoshiro lagde mærke til katsu. han havde en lille ring med en spids på, der var dyppet i gift, og han var klar til at dræbe. han vidste godt at det ikke ville blive nøgvendigt, men han behøvede den sikkerhed. han blev stående, og betragtede katsu's skygge komme nærmere
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:24:11 GMT 1
Katsu bemærkede en skikkelse der virkede truende og tog sig i agt for ham. Han var altid klar til at trække våben, ligemeget hvad men han var stadig opmærksom på det. Han gik hen og så på nogle af boderne og studerede varerne.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:26:23 GMT 1
yoshiro, holdt ringen tilbage, så den ikke kunne ses. han gik hen til en frugtbod, og købte et æble. han spiste det ikke men i stedet gemte han det væk ind under konjo
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:28:35 GMT 1
Katsu gik væk fra boderne, da han ikke syntes at der var noget spændende at se efter der. Han trak sin kappe til sig så folk ikke skulle træde på den og satte sig på en bænk ude i siden og studerede alle om enhver på hele markedspladsen.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:33:30 GMT 1
yoshiro gik hen til katsu og spurgte "dur er ninja eller samurai ikke?" han satte sig på samme bænk, og hev sit tørklede om munden ned. han tog sit æble frem og tog en bid af det
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:39:15 GMT 1
Katsu så op på ham og smilte. "Ninja. Genin. Hvorfor spørger du?" Spurgte han og smilede skævt. Han lignte en ninja, men det var ikke til at sige. Han rettede sig mere op og studerede ham lidt. Han kastede håret lidt tilbage så han bedere kunne se, og efter at bedømme var han ninja.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:42:15 GMT 1
yoshiro sagde ikke noget i lidt tid mens han spiste af sit æble. så sagde han "fordi jeg bekymrer mig om mit liv. det er godt du er ninja for det er jeg også så vi er ikke fjender... men allierede. mit navn er hikaru. dit?" han tog endu en bid af sit æble. han toig en kunai frem og skar hvert stykke af som han spiste
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:45:39 GMT 1
Katsu smilte. "Katsu. Katsu Yuudai Gotora. Af Gotora slægten" sagde han og nikkede hilsende. Hvad ville han mon sige til at han var af Gotora? Katsu havde før prøvet at blive rost for det og sådan men de havde jo også fjener. Katsu var klar på det værste.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:47:53 GMT 1
toshiro smed skroget af sit æble væk, og tog sin maske på igen og sagde gototra... en stor slægt. kender ikke meget til den. jeg kommer langt fra disse kanter"
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 18:50:34 GMT 1
Han smilte forbløffet. Kendte ikke til meget til den... "Gotora er beslægtet med Kejseren" sagde han så stadig smilende. "Hvor er du da fra?" spurgte han så nysgerrigt. Altid godt at møde nye mennesker.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 18:53:16 GMT 1
han så længe ned i jorden. han tænkte på sit liv. som han altid gjorde. han så mod katsu og sagde "jeg kommer fra asahikawa" han så ikke mud til at være opsat på at fortælle om sig selv, og han skiftede hurtigt emne "kender du så kejseren personligt?"
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 19:00:21 GMT 1
Katsu rystede på hovedet. "Nej, det gør jeg ikke rigtigt" svarede så. Han bemærkede at fyren ikke var så vil med at tale om sig selv. "Men jeg træner stadig på livet løs for at blive en god ninja. Jeg arbejder mig vej til snart at blive Chunin. Det er min søster, men jeg tog hende alligevel i en træningskamp" sagde han så. Og det passede. Han havde egentligt viet sit liv til at være ninja og konstant træne, hver eneste dag allermindst en enkelt gang.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 19:06:35 GMT 1
yoshiro nikkede og sagde "jeg skal blive jounin. det er noget jeg har sat mig for. min far var jounin" han så sig omkring i folkemængden, og kunne føle hvordan fortiden pressede på ham. han havde mest af alt lyst til at slutte sit liv here og nu. men han var ikke i stand til at gøre det
|
|