|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 19:13:08 GMT 1
Katsu nikkede og smilte. "Ja, jeg vil også især gerne blive det. Men vejen er lang og træningen er hård" sagde han og sukkede. Han trak en kunai og kastede den svagt men højt op. Han rykkede sig lidt på bænken og kunaien ramte perfekt ned i bæltet igen. Han elskede den slags små trick og øvede sig hele tiden på dem.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 19:17:21 GMT 1
yoshiro tog masken af igen og sagde "hvor længe har du været ninja? og hvor stærk er du?" han smilede for første gang lidt
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 19:20:23 GMT 1
Katsu smilede over spørgsmålet. "Jeg startede træningen da jeg var fem år gammel. Det gør man i Gotora. Hvor stærk jeg er? Kan jeg ikke selv bedømme men jeg er vel en af de gode vil jeg sige. I hvert fald i forhold til min rang" sagde han lidt tænksomt og lænte sig længere tilbage i bænken. "Hvad med dig?" spurgte han så.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 19:51:54 GMT 1
yoshiro smilede venligt og sagde "jeg er ikke stærk.. i hvert fald ikke i forhold til min rang. jeg startede først som ninja da jeg blev omkrig tyve år. men jeg er ikke svag. men du kan nok godt overgå mig" han lænede sig tilbage, og så nervøs ud i et øjeblik men det gik hurtigt væk igen
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 19:55:14 GMT 1
Katsu smilte skævt. Han havde før trænet med en Daimyo og det gik ikke så godt men han var også meget god. "Vi kan jo se ad" sagde han udfordrende og hentydede til en træningskamp. Katsu havde alligevel ikke lavet anden træning idag end morgen opvarmning så han ville have godt af lidt mere.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 20:20:28 GMT 1
yoshiro sad lidt tid uden at sige noget. så sagde han til sidst "fint med mig. men en markedsplads er nok ikke helt passende for en kamp"
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 20:34:46 GMT 1
Katsu så sig omkring. "Du har nok ret" sagde han så og rejste sig. "Hvor er et godt sted?" spurgte han og så spørgende på ham. Han tog en dyb indånding og gik langsomt rundt. Han glædede sig til at træne. Meget endda.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 20:41:22 GMT 1
yoshiro smilede og sagde "jeg kender ikke stedet" han rejste sig, og tog en kunai frem, som ha begyndte at undersøge
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Aug 5, 2006 20:45:23 GMT 1
Katsu smilte og så væk. "På kornmarken er der altid stille. Lad os tage derhen" sagde han og så hen imod. Han gik langsomt derimod og det begyndte at blive hurtigere og hurtigere og det gik ikke længe før han var der.
|
|
|
Post by yoshiro on Aug 5, 2006 20:49:16 GMT 1
yoshiro satte sin kunai på plads, og begyndte at løbe for at nå dertil, sammen med katsu
|
|