|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 16:19:06 GMT 1
Trods hendes instinkter red Yoshi ind i en lille ensom gade, sammen med Katsu. "Er- er du okay?" spurgte hun nervøst.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 16:22:27 GMT 1
Katsu nikkede men det passede ikke helt. Hans hånd blødte kraftigt og han havde den stramt knyttet for at undgå smerten og blødningen. "Ja det går" mumlede han men det gjorde stadig ondt. Han hoppede af hesten og så op på Yoshi. "Er du?" spurgte han bekymret for det så ikke helt sådan ud. *Pokkers banditter* tænkte han.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 16:24:59 GMT 1
Hun nikkede og hoppede ned fra hesten. "Lad mig se," sagde hun og tog hans hånd. Hun rettede hans fingre ud. Det var heldigvist kun overfladisk, men lidt dybt. Hun tog sn kunai og skar lidt af hendes bukseben. Hun bandt det om hans hånd, så knuden sad oven på såret. "Jeg ville nok få en læge til at se på det," sagde hun stadig med tårer i øjnene.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 16:29:22 GMT 1
Da det var stramt bundet om trak Katsu hånden til sig og så lidt på det. "Nej, jeg har ikke brug for en læge. Et sår på hånden slår da ikke mig ud" sagde han smilende til hende. Hun var vidst ret utryg ved situationen. "Tag hjem med dig. Lad som om intet skete" sagde han beroligende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 18:41:50 GMT 1
Yoshis krop dirrede. Hun vidste at det ikke passede sig for en dame, og det ville se forkert ud for en forbikommende, men hun kastede sig i favnen på ham. Hun snøftede. Det var nok mest chokket, der havde slået hende ud. Og så alt blodet.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 18:45:32 GMT 1
Katsu greb hende og smilte til hende. *var det nu så slemt?* tænkte han som ikke kunne se nogen speciel fare ved det. "Du er ikke okay" sagde han stille til hende. Han slap hende og holdt hende på skulderen. Hun var en god ven og han var bestemt ikke glad for at hun havde skiftet dojo, men sådan var det jo.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 18:50:03 GMT 1
"U-undskyld," snøftede Yoshi og tørrede øjnene. "Je-jeg blev bare forskrækket. Og du ved jo at jeg ikke har det for godt med blod, der ikke er mit eget." snøftede hun. "Måske skulle jeg bare blive hos Gotora. De kan nok hærde mig," foreslog hun
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 19:12:44 GMT 1
Katsu smilede skævt. "Og hvordan skulle det så lade sig gøre?" spurgte han. Han studerede hende lidt. "Har du overhovedet et våben?" spurgte han så. Det var nødvendigt, af og til og man følte sig mere sikker sådan.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 19:15:23 GMT 1
"Selvfølgelig har jeg et våben! Jeg har en katana, smedet af selveste Hanzo Hattorio! Det er gået i arv gennem mange generationer!" sagde Yoshi næsten fornærmet. "Og jeg er ikke officielt meldt ud af dojoen."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 19:29:19 GMT 1
Katsu nikkede. "Godt så. Du må selv bestemme hvad du gør og jeg ville da blive glad hvis du kommer tilbage" sagde han så. Hvis hun var bevæbnet var der vel intet at frygte. Udover hendes blod angst selvfølgelig. "Hvad var det du egentligt skulle derude i skoven?" spurgte han og så undersøgende på hende og også nysgerrigt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 19:31:37 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Der var en fyr, der fandt ud af jeg udgav mig for at være en mand. Jeg ville bare sørge for han holdt munden lukket," hun trak vejret roligt og var stoppet med at hulke. "Det var altså ikke mig, hvis det er det du tror!"
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 19:39:55 GMT 1
Katsu rystede på hovedet. "Nej-nej, på ingen måde" sagde han så. Han tænkte sig lidt tilbage og kom i tanker om at han havde misset sin træning ved det med hans hånd. *Ærgerligt. Jeg skulle nødigt komme ud af form* tænkte han og blev en smule bekymret over det. Men kom straks i tanker om at haan burde slappe mere af. Efterhånden var træningen blevet hans liv og han fik næsten intet fritid.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 19:43:12 GMT 1
"Tak," mumlede hun. "Hvis du ikke var kommet forbi stod jeg derude endnu. Så havde de nok slagtet mig. Vil du med ud og drikke noget sake?" spurgte hun høfligt. "Jeg giver."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 19:50:27 GMT 1
Katsu smilte glad. "Ja, hvorfor ikke..." sagde han og startede med at gå. *fordi at jeg skal træne* tænkte han det færdigt, men skjulte det. *Glem det Katsu, slap af* tænkte han så og tog en dyb indånding. "Hvad laver du så fortiden?" spurgte han og så spørgende på hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 19:53:33 GMT 1
"Øver mig i at være sart og sårbar," sukkede hun og gik efter ham. "Skal du drikke med manden eller kvinden Yoshi?" spurgte hun. Ellers skulle hun lige skifte.
|
|