|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 19:55:55 GMT 1
Katsu sukkede. "Yoshi jeg er ligeglad om du er mand eller kvinde. Jeg er bare glad for at vi er venner, du må selv bestemme hvem du er" sagde han forklarende og gik imod kroen. "Husk hesten" sagde han lavt men så det sagtens kunne høres, og han pegede imod den.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 19:59:23 GMT 1
Hun smilte og trak hesten efter sig. Hun fik den til at stå så den dækkede det meste af hende. "Undskyld mig et øjeblik!" sagde hun og åbnede en saddeltaske. Hun lagde Gotora dragten over hesten og sted i en kjole. Hun hægtede håret løst og lagde dragten i saddeltasken. Hun kom frem foran hesten i en rød kjole med guldbroderier og slidser i siden. "Hva' synes du?" spurgte hun og drejede en gang runt om sig selv.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 20, 2006 20:05:47 GMT 1
Katsu så studerende på den. "Den er flot" sagde han rosende. Egentligt havde han ikke så meget forstand på det men han kunne egentligt meget godt lide det. *Hun valgte* tænkte han så og fortsatte mod kroen og da de nåede til den gik han ind med Yoshi.
((Vi fortsætter der... hvem starter?))
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 20, 2006 20:07:39 GMT 1
Yoshi bndt hesten ude foran kroen og fulgte ind.
((Gør du ikke det? Det ser bedst ud at en mand fører en dame ind på en kro. Dengang...))
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Aug 4, 2006 18:29:43 GMT 1
Akina kom gående. Hun havde forårsblomster i en fletkurv. Hun var i sit geishatøj som sædvanligt og hilste høfligt på folk der gik forbi.
|
|