|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 17:15:09 GMT 1
Hun lukker øjnene. *Hvad skal jeg tage på? Skal jeg komme i hvidt? Men.. Jeg er jo ikke jomfru mere. Det ville jo være at lyve.* Hun spærrer hurtigt øjnene op. Det var ikke lige det, hun havde regnet med, at hun ville tænke på. Hun læner hovedet op ad den hånd, Ryuu nusser hende på kinden med.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 17:20:32 GMT 1
Hun kan ikke vide at Ryuu tænker det samme. *Hvidt ville jo være en løgn, men hvad folk ikke ved har de ikke ondt af... Tilgiv mig fader, jeg spotter dit minde* tænkte han og kyssede Aiko igen.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 17:23:43 GMT 1
Hun gengælder hans kys. Hun prøver så vidt muligt på at skjule sin tvivl, men hun har aldrig rigtig været god til det over for dem, hun elsker, så hun er bange for, at han kan mærke hendes usikkerhed.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 17:24:33 GMT 1
Han kan mærke hun er usikker. "Er der noget galt?" spørger han og stryger hende over håret.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 17:25:45 GMT 1
Hun ryster blidt på hovedet. "Nej, det er ligemeget." Hun er godt klar over, at han nok ikke hopper på den, men det er jo altid et forsøg værd.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 17:27:47 GMT 1
"Du vil ikke snakke om det?" spørger han. "Det okay..." han stryger hende over kinden.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 19:20:54 GMT 1
Hun kigger overrasket på ham. Det var ikke det svar, hun havde regnet med, men hun ville da ikke klage. Hun fanger sig selv i et lille, kort gab. Hun er blevet træt, men vil ikke sove. Hun vil tilbringe al den tid med Ryuu, som overhovedet muligt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 19:25:44 GMT 1
Hendes gab minder ham om noget. "Hvor skal jeg sove så?" spørger han og kysser hende. Han kan simpelthed ikke få nok af hende. Hun var så... Perfekt! Ihvertfald hvis han skulle sige det,,,
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 19:28:10 GMT 1
Hun kigger sig omkring. "Sammen med mig? Hvis vi bare ikke laver noget?" Spørger hun usikkert.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 19:30:26 GMT 1
"Ja, men der er jo ikke plads i sengen, søde!" smiler han og kysser hende igen. "Du er dejlig - men skør," smiler han forelsket og nusser hendes næse med sin egen.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 19:32:34 GMT 1
Hun trækker på skuldrene. "Så meget fylder jeg da heller ikke..? Vi kan da altid prøve, kan vi ikk?" Hun er usikker på det, men det var da et forsøg værd. Hun ved ikke helt, hvor han ellers skulle sove.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 19:37:38 GMT 1
"Jo... Er du træt?" spørger han blidt og stryger hende over kinden for gud ved hvilken gang. Han var bare så forelsket, at det halve kunne være nok. Det lyser langt ud af ham. Han er total t i hendes magt.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 19:44:42 GMT 1
Hun trækker på skuldrene. "Tja.. Måske en smule," siger hun i et lille gab. "Okay.. Ja, jeg er træt." Hun gaber endnu en gang og rødmer let.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 19:49:09 GMT 1
"Så godnat," smiler han og drejer sig ud ved siden af hende, så hun ikke falder ud af sengen. "Det duer ikke du slår benet mere." smiler han.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 19:53:16 GMT 1
Hun kigger en anelse mistroisk på ham. "Og du bliver liggende der hele natten?" spørger hun, bare for at være sikker.
|
|