|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 19:00:16 GMT 1
"Jeg vil gøre lige hvad du beder mig om!" smiler han og kysser hende blidt. "Jeg er fuldstændig i din magt!" smiler han og kysser hende igen. Han kigger kærligt på hende
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 19:09:01 GMT 1
Aiko rødmer forlegent. "Er du sikker på, at du tør det? Så ender det jo med, at vi ikke bliver gift alligevel." Driller hun, selv om hun faktisk mener det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 19:15:09 GMT 1
"Hvis du beder mig om det," gentager han. "Jeg gør lige hvad du ønsker," smiler han og kysser hende.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 19:20:30 GMT 1
Aiko smiler og kysser ham. "Så bliv her hos mig, og få ballade med min far, hvis det er det, det skal til." Hun blinker til ham med det ene øje.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 19:22:16 GMT 1
Han smiler og lægger hende blidt ned på sofaen. Han lægger sig ovenpå og kysser hende længe. Døren er lukket ser han lige. Han sørger for ikke at skade hendes ben mere.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 19:28:32 GMT 1
Hun gengælder hans kys og lægger armene om ham. Hun skæver over til døren, bare for at være sikker på, at hendes far lukkede døren efter sig, da han gik ud. Hun kigger ham dybt ind i hans øjne. Man kan se forelskelsen i hendes øjne.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 19:31:09 GMT 1
"Du er... Ubeskrivelig smuk!" siger han forelsket og kysser hende blidt. Han elsker hende af hele sit hjerte. "Jeg glæder mig til at blive din mand," smiler han og kysser hende blidt igen
|
|
|
Post by Aiko on Oct 18, 2006 19:35:04 GMT 1
HUn smiler og rødmer. "Du er den sødeste, dejligste, venligste, bedste mand, jeg nogensinde har mødt. Jeg elsker dig, og det vil jeg altid gøre." Hun kysser ham igen og holder om ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 19:37:36 GMT 1
"I ligemåde," smiler han og stryger hende over kinden. "Jeg lover dig at jeg vil elske og ære dig resten af livet og i det næste også, hvis du ønsker det!" smuler han
|
|
|
Post by Aiko on Oct 19, 2006 23:00:04 GMT 1
Aiko smiler og kysser ham. "Hvad skal vi så lave nu, elskede? Ud over at glæde os til, at vi skal giftes?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 16:21:10 GMT 1
Han kysser hende og stryger hende op ad siden. "Tjaa... Nok må vi ikke gå i seng sammen, men... Vi kan jo stadig godt hygge os," smiler han og kyssser hende igen, mens hans hånd ligger lige under hendes bryst.
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 17:07:26 GMT 1
Hun griner let og nikker. "Tja.. Det har du vel ret i," svarer hun og gengælder hans kys.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 17:09:45 GMT 1
Han smiler og lader hånden kravle lidt længere op. Han har hånden på det nederste af hendes bryst og nusser det blidt. "Det er sgu lidt svært at holde fingrene for sig selv nogengange," smiler han og kysser hende
|
|
|
Post by Aiko on Oct 20, 2006 17:11:17 GMT 1
Hun rødmer. "Det behøver du snart heller ikke mere. Snart er jeg din, og du min." Hun siger det med et stort smil. Hun glæder sig virkelig. Hun kysser ham igen og lægger armene omkring ham. "Jeg elsker dig".
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 20, 2006 17:12:57 GMT 1
"I lige måde." smiler han og kysser hende blidt igen. "Snart... Meget snart," smiler han og nusser hendes kind blidt.
|
|